XXL Nutrition

Review Pre-workout power pill - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pre-workout Power Pill - Body & Fit Sportsnutrition

Extreem krachtige energie capsule!

Pre-workout Power Pill geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. De capsule die je precies geeft wat je wilt! Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal de Pre-workout Power Pill ook je vetverbranding verbeteren.

Neem de Pre-workout Power Pill voor het sporten of op elk moment dat je prettige, krachtige en langdurige energie wilt voelen en je zult nooit meer anders willen...

De voordelen van de Pre-workout Power Pill:

-Fantastische en urenlange energie
    -Geeft je een zeer prettig gevoel (feel good!)
    -Mentale focus, concentratie en alertheid
    -Versterkt zelfs de vetverbranding
    -Vermoeidheid verdwijnt snel
    -Meer weerstand tegen inspaning en stress

Geranium extact (1,3 dimethylamylamine)- is het ingrdient dat zorgt voor het zeer prettige bijna euforische gevoel. Daarnaast voel je fantastische energie die echt urenlang aanhoudt.
    Geranium extact is het meest krachtige wat er is!

Caffeine - voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie tijdens het sporten.

Vinpocetine - staat er om bekent dat het onze concentratie, focus en alertheid enorm kan verhogen. Maar dat is nog niet alles, Vinpocetine heeft ook de eigenschap dat het de ATP spiegels en het energie niveau van je lichaam drastisch kan verhogen. Tevens is vinpocetine een fosfadiesterase remmer wat inhoudt, dat het de opbouw van cAMP in de spiercellen ondersteunt. cAMP zorgt voor een verhoogde vetafbraak! Er zijn ook aanwijzingen dat Vipocetine de weerstand tegen (trainings) stress versterkt.

Schizandra - De bessen van de Schizandra plant hebben een positief effect op het lichaam als "adaptogeen". Dit houdt in dat Schizandra je helpt je beter te weren tegen vermoeidheid en stress. De Schizandra-plant helpt het lichaam ook om een beter gebruik te maken van de aanwezige zuurstof. Schizandra bevat van nature zowel vitamine C als vitamine E en heeft een weldadig effect.

Neem de Pre-workout Power Pill voor de training of gewoon wanneer je het nodig hebt..

Aanbevolen gebruik Pre-workout Power Pill:
    Neem 1-2 capsule(s) 30 minuten voor het sporten.
    Begin altijd met 1 capsule. Neem nooit meer als 2 capsules per 24 uur.

Aanbevolen dosering niet overschrijden.

Je hebt afgesproken om een avondje stappen maar je voelt je moe?
    Nog een lange werkdag voor de boeg?

Je kunt de Pre-workout Power Pill nemen op elk moment dat je energie nodig hebt!

De Pre-workout Power Pill is behoorlijk krachtig gedoseerd dus neem in het begin nooit meer als 1 capsule.

Let op;
    Combineer de Pre-workout Power Pill niet met pre-workout producten die stimulanten bevatten.
    Bijvoorbeeld; No Xplode, Crack, Superpump 250, Jack3D ect.

Samenstelling per capsule
    100mg caffeine
    20mg geranium extact
    (1,3 dimethylamylamine)
    2,5 mg vinpocetine
    1 mg schizandra
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? kleine capsules, slikken makkelijk weg
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis samples, goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie verder

Mijn review:
Goed product! Niet te hoog gedoseerd zodat je zelf kan kiezen of je een goede boost wil (en erna nog kunnen slapen of normaal doen) of een ultraboost wil :cool:
goede service van bodyenfitshop! normaal ben ik weigerachtig tov webshops maar na enkele mailtjes met vragen was ik overtuigd, ook de gratis verzending is een pluspunt (product kost maar 14,90 dus had ik niet verwacht) en eveneens zaten er samples bij mijn pakje, wat ook leuk is meegenomen!

over het product zelf, het doet wat het moet doen :)
verhoogde focus, prettig gevoel en krachtige energieboost
alles wat ik zocht :cool:
als ik moe ben, geeft het mij toch die extra motivatie om hard te trainen :cool:

goed product voor goede prijs en doet wat het zegt dus daarom: 10/10

image.php.jpg

Werken prima die nieuwe, niet veel sterker dan die oude. Heb er ook gewoon weer 3 ingenomen

Ik heb ze ook eens besteld, morgen binnen als het goed is (?)
Ben benieuwd na 1 keer noxipro te hebben gehad. Spul werkte prima! alhoewel dat een pwo is en eigenlijk niet te vergelijken met een energizer. Het gaat mij nu op de energie die ik er van krijg. En dat moet toch geen probleem zijn als ik het zo hoor over deze pillen;)

Potje vandaag binnen gekregen, ik ga straks trainen, dus ik denk ik probeer er 1. Een uur verder voel ik me niet anders. Toch maar 2 proberen dan? EN, is dit te vergelijken met het effect van een energy drankje van bijv Redbull, ES? Want daar merk ik namelijk niet tot vrijwel niets van..

Potje vandaag binnen gekregen, ik ga straks trainen, dus ik denk ik probeer er 1. Een uur verder voel ik me niet anders. Toch maar 2 proberen dan? EN, is dit te vergelijken met het effect van een energy drankje van bijv Redbull, ES? Want daar merk ik namelijk niet tot vrijwel niets van..

Naast de andere ingredienten is het effect puur voor energie ook wel iets sterker als een energy drink als redbull. Het kan zijn dat je er totaal niet gevoelig voor bent maar niet meteen teveel nemen:)

B&F, zijn hier samples van? Van de 'energie' van de Fast Diet merk ik niks, en de vorige versie pwpill vond ik ook maar redelijk. Wil hem wel bestellen maar straks zit ik weer met een pot die me alleen maar geld heeft gekost, zonde!. :)

3303, je kan hier een samplepack kopen van de PWP: http://bodyenfitshop.nl/energie-producten/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power Ook kun je vast wel eentje erbij krijgen bij je eerstvolgende bestelling, moet je Leon ff pmmen :D

Zuipschuit, je kan hier een bril kopen http://www.pearle.nl/nl_NL/locatie?gclid=CMTx0uj_pakCFQGD3godGmjnfA. Dit gaat over de pre workout ...., en nu goed opletten, ->> PILL. :rolleyes:;). Ook kun je beter berichten waarvan het bericht met B&F begint, beter ook aan B&F overlaten. :D

Haha.. ik zal eens een bril aanschaffen :P. Bodybuilding montuurtje ergens?

B&F, zijn hier samples van? Van de 'energie' van de Fast Diet merk ik niks, en de vorige versie pwpill vond ik ook maar redelijk. Wil hem wel bestellen maar straks zit ik weer met een pot die me alleen maar geld heeft gekost, zonde!. :)

Nee, helaas nog niet. :)

-Leon

Heb ze laats besteld voor me vriendin , ze is wel tevreden over zo te zien

Jammer genoeg reageer ik totaal niet op de PWP, ben anders tevreden over jullie Whey Perfection, WMS, glutamine,...maar PWP is het niet voor mij :(

Ik heb ze tijdje terug aangeschaft maar niet echt veel gebruikt omdat ik er gewoonweg niks van merkte.

1 pil = niks
2 pil = niks
3 pil = niks
4 pil = niks na een tijdje wel heel misselijk en hoofdpijn

Voor mij genoeg reden ze niet meer te gebruiken.

Moet je een account hebben om te reageren op de site ? Heb het besteld met mijn account namelijk zij heeft geen acount op b&f, was vorige week volgens mij

Nee hoor. Iedereen kan een review schrijven. :)

Ik heb ze tijdje terug aangeschaft maar niet echt veel gebruikt omdat ik er gewoonweg niks van merkte.

1 pil = niks
2 pil = niks
3 pil = niks
4 pil = niks na een tijdje wel heel misselijk en hoofdpijn

Voor mij genoeg reden ze niet meer te gebruiken.

Dat vervelend om te horen. Drink je verder zelf al koffie of iets soortgelijks?

-Leon

Nee hoor. Iedereen kan een review schrijven. :)

Dat vervelend om te horen. Drink je verder zelf al koffie of iets soortgelijks?

-Leon

Nee, geen koffie of andere stimulerende middelen.
Heb ook 2 andere PWO's geprobeerd maar bij beide geen effect of heel licht in het begin, zelfs bij hogere doseringen.
Helaas was ik te laat voor de actie met Dexaprine van jullie, want las dat dit wel bij veel mensen wel werkte.
Nu niet echt veel zin om met nog meer geld naar producten te smijten waar andere heel tevreden over zijn aangezien dit de afgelopen 3 keer bij mij niet het geval was.

Als ik ervoor caffeine neem merk ik er niks van, ookal neem ik 3 pillen. Ook wel logisch natuurlijk.

En tip:drink wat meer water na het nemen van de pil, ik krijg smerige boeren van dat spul als ik te weinig water erna heb genomen.

Zou het om eerlijk te zijn niet nog een keer aanschaffen, terwijl de whey perfection echt heerlijk is, vooral door de kwark:D

Nog een aanrader voor een pwo? Noxipro heb ik gehad, top product maar werkt na een tijdje niet meer zo goed. Gelukkig was toen het potje op:)

Pre-Workout Powerpill werkt voor veel mensen heel erg goed. Er zijn ook mensen die niet gevoelig zijn voor stimulanten. Het is en blijft een beetje persoonlijk.

Als je naar de ingredienten kijkt dan denk ik niet dat je voor dezelfde prijs snel een gelijkwaardig of beter product kunt vinden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven