MuscleMeat

Review Pre-workout power pill - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pre-workout Power Pill - Body & Fit Sportsnutrition

Extreem krachtige energie capsule!

Pre-workout Power Pill geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. De capsule die je precies geeft wat je wilt! Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal de Pre-workout Power Pill ook je vetverbranding verbeteren.

Neem de Pre-workout Power Pill voor het sporten of op elk moment dat je prettige, krachtige en langdurige energie wilt voelen en je zult nooit meer anders willen...

De voordelen van de Pre-workout Power Pill:

-Fantastische en urenlange energie
    -Geeft je een zeer prettig gevoel (feel good!)
    -Mentale focus, concentratie en alertheid
    -Versterkt zelfs de vetverbranding
    -Vermoeidheid verdwijnt snel
    -Meer weerstand tegen inspaning en stress

Geranium extact (1,3 dimethylamylamine)- is het ingrdient dat zorgt voor het zeer prettige bijna euforische gevoel. Daarnaast voel je fantastische energie die echt urenlang aanhoudt.
    Geranium extact is het meest krachtige wat er is!

Caffeine - voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie tijdens het sporten.

Vinpocetine - staat er om bekent dat het onze concentratie, focus en alertheid enorm kan verhogen. Maar dat is nog niet alles, Vinpocetine heeft ook de eigenschap dat het de ATP spiegels en het energie niveau van je lichaam drastisch kan verhogen. Tevens is vinpocetine een fosfadiesterase remmer wat inhoudt, dat het de opbouw van cAMP in de spiercellen ondersteunt. cAMP zorgt voor een verhoogde vetafbraak! Er zijn ook aanwijzingen dat Vipocetine de weerstand tegen (trainings) stress versterkt.

Schizandra - De bessen van de Schizandra plant hebben een positief effect op het lichaam als "adaptogeen". Dit houdt in dat Schizandra je helpt je beter te weren tegen vermoeidheid en stress. De Schizandra-plant helpt het lichaam ook om een beter gebruik te maken van de aanwezige zuurstof. Schizandra bevat van nature zowel vitamine C als vitamine E en heeft een weldadig effect.

Neem de Pre-workout Power Pill voor de training of gewoon wanneer je het nodig hebt..

Aanbevolen gebruik Pre-workout Power Pill:
    Neem 1-2 capsule(s) 30 minuten voor het sporten.
    Begin altijd met 1 capsule. Neem nooit meer als 2 capsules per 24 uur.

Aanbevolen dosering niet overschrijden.

Je hebt afgesproken om een avondje stappen maar je voelt je moe?
    Nog een lange werkdag voor de boeg?

Je kunt de Pre-workout Power Pill nemen op elk moment dat je energie nodig hebt!

De Pre-workout Power Pill is behoorlijk krachtig gedoseerd dus neem in het begin nooit meer als 1 capsule.

Let op;
    Combineer de Pre-workout Power Pill niet met pre-workout producten die stimulanten bevatten.
    Bijvoorbeeld; No Xplode, Crack, Superpump 250, Jack3D ect.

Samenstelling per capsule
    100mg caffeine
    20mg geranium extact
    (1,3 dimethylamylamine)
    2,5 mg vinpocetine
    1 mg schizandra
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? kleine capsules, slikken makkelijk weg
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis samples, goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie verder

Mijn review:
Goed product! Niet te hoog gedoseerd zodat je zelf kan kiezen of je een goede boost wil (en erna nog kunnen slapen of normaal doen) of een ultraboost wil :cool:
goede service van bodyenfitshop! normaal ben ik weigerachtig tov webshops maar na enkele mailtjes met vragen was ik overtuigd, ook de gratis verzending is een pluspunt (product kost maar 14,90 dus had ik niet verwacht) en eveneens zaten er samples bij mijn pakje, wat ook leuk is meegenomen!

over het product zelf, het doet wat het moet doen :)
verhoogde focus, prettig gevoel en krachtige energieboost
alles wat ik zocht :cool:
als ik moe ben, geeft het mij toch die extra motivatie om hard te trainen :cool:

goed product voor goede prijs en doet wat het zegt dus daarom: 10/10

image.php.jpg

Geeft geen belasting voor de lever. Bij hoge bloeddruk, hartklachten ect.. dit product absoluut niet nemen. Lees ook altijd goed de verpakking voor gebruik.

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

laatst wat black cat samples gekregen die gaven me net die extra boost die ik wilde en eigenlijk daarom de preworkoutpower pill besteld en ik moet zeggen dat dit voor mij hetzelfde doet als black cats bovenop m'n prewo-cocktail.

En dat wil zeggen dat het me net die extra boost geeft als ik me een dagje wat minder voel en een stuk goedkoper dan black cats :).
Ander voordeel is dat ik niet echt een crash heb na het trainen.

Nog een goed product van b&f shop (nu nog wachten op die citruline malate ;) ).

(voel me de laatste tijd wel een b&f shop adverteerder :P )

Dank je! Geeft niets:D

De Citrulline komt nog voor het eind van het jaar:)

Vandaag ook besteld :D

Ben er erg benieuwd naar :D

Heb je de PW pill al in gebruik genomen? :)

Nog niet. Helaas werd ik gisteren avond heel erg ziek.
Heb al sinds gisterenavond niks meer kunnen eten. En al mijn eten is er volledig weer uitgekomen. XD

Morgen als ik beter ben ga ik hem testen. :thumbs:

Daarstraks de pill getest.

Wel voor het studeren en niet voor het trainen. Maar daar kan ik immers ook goed energie voor gebruiken :D

Ik was letterlijk in slaap aan het vallen voor mijn boeken. Gisteren van 10 - 22 geleerd met echt maar een uurtje pauze te nemen. Dat in combinatie met mijn buikgriep van de afgelopen dagen, tel daar nog eens een nachtje met maar 5 uur slaap bovenop vervolgens een examen van 3,5 uur lang gevolgd door weer 3 uur leren.

Ja zo moe was ik dus :p

Een half uur na inname (1 uur na eten) en 5 min na het snoepen :) begon mijn slaap te verminderen en begon ik een goede focus te krijgen. Ik stond niet te springen van energie maar ik voelde wel een zeer felle verandering.
Anderhalf uur geleden heb ik deze ingenomen en voel nu nog steeds een goede focus. Mijn ogen zijn nog zwaar maar mijn geest en lichaam zijn nog fit.

Volgende keer eens testen op een nuchtere maag of in combinatie met een cafeïne capsule voor een super drive. :D

Toppertje van B&F.
Wordt en blijver!!

Daarstraks de pill getest.

Wel voor het studeren en niet voor het trainen. Maar daar kan ik immers ook goed energie voor gebruiken :D

Ik was letterlijk in slaap aan het vallen voor mijn boeken. Gisteren van 10 - 22 geleerd met echt maar een uurtje pauze te nemen. Dat in combinatie met mijn buikgriep van de afgelopen dagen, tel daar nog eens een nachtje met maar 5 uur slaap bovenop vervolgens een examen van 3,5 uur lang gevolgd door weer 3 uur leren.

Ja zo moe was ik dus :p

Een half uur na inname (1 uur na eten) en 5 min na het snoepen :) begon mijn slaap te verminderen en begon ik een goede focus te krijgen. Ik stond niet te springen van energie maar ik voelde wel een zeer felle verandering.
Anderhalf uur geleden heb ik deze ingenomen en voel nu nog steeds een goede focus. Mijn ogen zijn nog zwaar maar mijn geest en lichaam zijn nog fit.

Volgende keer eens testen op een nuchtere maag of in combinatie met een cafeïne capsule voor een super drive. :D

Toppertje van B&F.
Wordt en blijver!!

Goeie review. :thumbs:

Enorm jammer dat B&F-shop dit product uit het assortiment heeft gehaald.
Was een uitstekend product met geen overvloed aan nutteloze ingredienten voor een goede prijs.
Bovendien was de dosis stims niet te hoog, zodat je zelf kon bepalen of je nu 1 of 2caps nam.

Er is ook niet echt een alternatief beschikbaar bij B&F-shop. Je kan wel gernamine en caffeine apart kopen. Maar aangezien ik het slechts 1 of 2keer per week gebruikte, heb ik geen zin om onmiddellijk van elk 200cpas in te slaan.

Ik heb DMAA ook apart, maar vond de power pill toch een geliefd product. Jammer :(

Ik vind het ook jammer van de pre-wo pill. Ik gebruik hem nu nog (heb nog een relatief vol doosje staan).

Toch nog even een review, in de hoop dat B&F misschien toch nog eens overpeinst om deze terug in het gamma te brengen :

Ik gebruik de PWPP vooral om een extra boost te krijgen voor mijn training. Aangezien ik enorm caffeïnegevoelig ben, is de lage dosering enorm aantrekkelijk voor mij. Ook de prijs is zeer strak. Ik gebruik 1 pil voor mijn workout en zo kan ik een hele tijd door.

Werking : ik voelde het echt zeer hard. Kwartier na inname begon ik al lekker te zweten op weg naar de fitness. Tijdens het fitnessen voel ik vooral meer energie en een grotere focus. Enig nadeel is wel dat ik er nogal opgefokt van kon worden en na de training tamelijk zenuwachtig van werd. Soms had ik ook een lichte crash. Ben er tamelijk zeker van dat dit komt door mijn caffeïnegevoeligheid, daarom begin ik niet aan producten zoals NOXplode, Crack, ...

Vind het jammer dat hij uit het gamma gehaald wordt, gezien de laagdrempeligheid van het product. Verder ook leuk dat je simpelweg WEET wat erin zit, en je weet waar je aan begint. Bij andere pre-wo's weet je niet eens de doseringen, wat mij toch wat schrik kan inboezemen.

Conclusie : 9/10

Misschien gaat er nog een alternatief voor komen? :)
Geen idee eigenlijk waarom het niet meer leverbaar is.

Denk dat met volledige producten op de markt als pre-wo , en onlangs B&F's eigen pre-wo power met stimulantia, dat de vraag te klein was geworden naar iets basic zoals de pre-wo power pill. Dat vond ik er net zo leuk aan maarja :d

Denk dat met volledige producten op de markt als pre-wo , en onlangs B&F's eigen pre-wo power met stimulantia, dat de vraag te klein was geworden naar iets basic zoals de pre-wo power pill. Dat vond ik er net zo leuk aan maarja :d

+1.

Ik verkies ook basic-producten boven formules met 101 ingredienten.

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Misschien gaat er nog een alternatief voor komen? :)
Geen idee eigenlijk waarom het niet meer leverbaar is.

Ik heb toch nog niks gelezen over een alternatief. Enkel dat de Pre-workout Pill uit het assortiment is en voorlopig niet meer terug komt.

Ik heb toch nog niks gelezen over een alternatief. Enkel dat de Pre-workout Pill uit het assortiment is en voorlopig niet meer terug komt.

Ik ook niet, maar het zou toch kunnen dat het daarom niet meer leverbaar is.
Zeker gezien het feit dat B&F de laatste tijd regelmatig met nieuwe producten komt. :)

Er is inderdaad nog geen vervanger. We zijn er wel druk mee bezig. Door alle nieuwe producten en de drukte van de laatste 2 maanden helaas enige vertraging:cool: Er komt dus wel een nieuwe versie al weet ik nog niet precies wanneer. Ik zal proberen of dit nu prioriteit kan krijgen.

Er is inderdaad nog geen vervanger. We zijn er wel druk mee bezig. Door alle nieuwe producten en de drukte van de laatste 2 maanden helaas enige vertraging:cool: Er komt dus wel een nieuwe versie al weet ik nog niet precies wanneer. Ik zal proberen of dit nu prioriteit kan krijgen.

Zullen veel mensen blij mee zijn om te horen. :)

Goed om te horen!

En knap dat jullie als bedrijf zo direct communiceren met de klanten (zelfs op een zondagmiddag).

Goed om te horen!

En knap dat jullie als bedrijf zo direct communiceren met de klanten (zelfs op een zondagmiddag).

Ik ben net een week op vakantie geweest dus heb voorlopig weer vrije tijd genoeg gehad:D

We gaan ons best weer doen!:)

Ik eis de nieuwe pre workout pill :p

Terug
Naar boven