XXL Nutrition

Review Pre-workout power pill - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pre-workout Power Pill - Body & Fit Sportsnutrition

Extreem krachtige energie capsule!

Pre-workout Power Pill geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. De capsule die je precies geeft wat je wilt! Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal de Pre-workout Power Pill ook je vetverbranding verbeteren.

Neem de Pre-workout Power Pill voor het sporten of op elk moment dat je prettige, krachtige en langdurige energie wilt voelen en je zult nooit meer anders willen...

De voordelen van de Pre-workout Power Pill:

-Fantastische en urenlange energie
    -Geeft je een zeer prettig gevoel (feel good!)
    -Mentale focus, concentratie en alertheid
    -Versterkt zelfs de vetverbranding
    -Vermoeidheid verdwijnt snel
    -Meer weerstand tegen inspaning en stress

Geranium extact (1,3 dimethylamylamine)- is het ingrdient dat zorgt voor het zeer prettige bijna euforische gevoel. Daarnaast voel je fantastische energie die echt urenlang aanhoudt.
    Geranium extact is het meest krachtige wat er is!

Caffeine - voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie tijdens het sporten.

Vinpocetine - staat er om bekent dat het onze concentratie, focus en alertheid enorm kan verhogen. Maar dat is nog niet alles, Vinpocetine heeft ook de eigenschap dat het de ATP spiegels en het energie niveau van je lichaam drastisch kan verhogen. Tevens is vinpocetine een fosfadiesterase remmer wat inhoudt, dat het de opbouw van cAMP in de spiercellen ondersteunt. cAMP zorgt voor een verhoogde vetafbraak! Er zijn ook aanwijzingen dat Vipocetine de weerstand tegen (trainings) stress versterkt.

Schizandra - De bessen van de Schizandra plant hebben een positief effect op het lichaam als "adaptogeen". Dit houdt in dat Schizandra je helpt je beter te weren tegen vermoeidheid en stress. De Schizandra-plant helpt het lichaam ook om een beter gebruik te maken van de aanwezige zuurstof. Schizandra bevat van nature zowel vitamine C als vitamine E en heeft een weldadig effect.

Neem de Pre-workout Power Pill voor de training of gewoon wanneer je het nodig hebt..

Aanbevolen gebruik Pre-workout Power Pill:
    Neem 1-2 capsule(s) 30 minuten voor het sporten.
    Begin altijd met 1 capsule. Neem nooit meer als 2 capsules per 24 uur.

Aanbevolen dosering niet overschrijden.

Je hebt afgesproken om een avondje stappen maar je voelt je moe?
    Nog een lange werkdag voor de boeg?

Je kunt de Pre-workout Power Pill nemen op elk moment dat je energie nodig hebt!

De Pre-workout Power Pill is behoorlijk krachtig gedoseerd dus neem in het begin nooit meer als 1 capsule.

Let op;
    Combineer de Pre-workout Power Pill niet met pre-workout producten die stimulanten bevatten.
    Bijvoorbeeld; No Xplode, Crack, Superpump 250, Jack3D ect.

Samenstelling per capsule
    100mg caffeine
    20mg geranium extact
    (1,3 dimethylamylamine)
    2,5 mg vinpocetine
    1 mg schizandra
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? kleine capsules, slikken makkelijk weg
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis samples, goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie verder

Mijn review:
Goed product! Niet te hoog gedoseerd zodat je zelf kan kiezen of je een goede boost wil (en erna nog kunnen slapen of normaal doen) of een ultraboost wil :cool:
goede service van bodyenfitshop! normaal ben ik weigerachtig tov webshops maar na enkele mailtjes met vragen was ik overtuigd, ook de gratis verzending is een pluspunt (product kost maar 14,90 dus had ik niet verwacht) en eveneens zaten er samples bij mijn pakje, wat ook leuk is meegenomen!

over het product zelf, het doet wat het moet doen :)
verhoogde focus, prettig gevoel en krachtige energieboost
alles wat ik zocht :cool:
als ik moe ben, geeft het mij toch die extra motivatie om hard te trainen :cool:

goed product voor goede prijs en doet wat het zegt dus daarom: 10/10

image.php.jpg

Net gegeten, om half of kwart voor 6 2 pillen innemen.
Kijken of het werkt ben al niet zo energiek vandaag dus als het werkt zal ik het goed merken:P

Wel, ik heb het vandaag ook eens geprobeerd...

en ja hoor, super boost!! :D

Vandaag een uur na het eten 2 ingenomen, dit keer sloeg het in:D had echt een lekkere drive, alleen na het trainen een dippie:P

kan je hierdoor beter studeren dan ?

cafeïne verhoogt je concentratie en focus.. tijdens de blok een tijdje cafeïne pakken werkt dus voor mij, na blok is het dan wel effe 'afkicke' zodat ik de volgende blok er terug hard op ga..

Cafeïnerijke dranken zoals koffie, coladranken en allerhande "energy"-drinks zijn gegeerd tijdens de blok omdat ze cafeïne bevatten. Cafeïne verhoogt de waakzaamheid waardoor je beter en langer kan studeren. Je wordt er echter niet slimmer van.
De keerzijde van de medaille is dat cafeïne verslavend werkt. Je hebt er steeds meer van nodig voor hetzelfde effect en zodra er geen cafeïne meer beschikbaar is, gaan je prestaties er al snel onder lijden. Te veel koffie is bovendien niet goed voor de gezondheid. Overmatig gebruik kan leiden tot rusteloosheid, slapeloosheid en hartkloppingen. bron: http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=561 geraadpleegd op 15 mei 2010

hehe, when you go deep, you go déép :eyebrow:
ik gebruik het momenteel als studeerbooster, verhoogt mn focus :cool:

haha, ik voelde ook de concentratie die aanwezig was dat was echt nice:).
Welke dosis gebruik je dan voor studiebooster? En krijg je al caffeïne binnen van koffie, cola oid?

haha, ik voelde ook de concentratie die aanwezig was dat was echt nice:).
Welke dosis gebruik je dan voor studiebooster? En krijg je al "cafeïne">caffeïne binnen van koffie, cola oid?

ofwel pak ik in de voormiddag animal cuts ofwel 1 powerpill bij opstaan en 1tje in de namiddag! Voor training pak ik nix meer buiten whey, citrulline malate.. effe pre-wo/creatine-rust!

ofwel pak ik in de voormiddag animal cuts ofwel 1 powerpill bij opstaan en 1tje in de namiddag! Voor training pak ik nix meer buiten whey, citrulline malate.. effe pre-wo/creatine-rust!

ok ok..
Ik ben pas begonnen met de power pill en ga volgende maand beginnen met creatine, na meer dan een half jaar geen creatine of pre-workout te hebben gebruikt.
Lol heb eigenlijk nooit een pre-workout echt gebruikt alleen maar samples.:p

Gister ochtend had ik 2 stuks ingenomen,
ik was namenlijk van plan om te gaan trainen,
eenmaal in de auto werd ik bibberig, warm, zweten,
ben toen maar gelijk terug naar huis gegaan,
eenmaal thuis werd ik ontzettend duizelig en viel ik neer, gellukig kon ik mezelf nog rochting de bank sturen,
daar heb ik dus 30 min voor pampus gelegen,
daarna voelde ik me langzaam weer iets beter, nog wel heel bibberig etc etc,
maar het werd allemaal al minder, rond een uur of 2 dacht ik weer helemaal top te zijn, dus heb toen boodschappen gedaan en nog wat dingetjes en totaal geen problemen,
rond 6 uur voelde ik in eens een pijn in mn onderrug opkomen, en werd binnen anderhalf uur weer onwel, ben toen op bed gaan liggen en ik had 38 graden koorts,
daarna ben ik niet meer mn bed uitgekomen tot vandaag, maar ik heb geen oog dichtgedaan,
ik had namenlijk zo'n onmenselijke pijn in mn onderrug vannacht,
nu heb ik nog steeds hoofdpijn, rugpijn, maar de koorts is al wel aardig gezakt,

Hoe kan dit?

ik heb het voorheen namenlijk ook wel eens genomen en had toen niet deze verschijnselen,

ik kan natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen dat het door dit supp komt,
maar ik had verder helemaal niks genomen,
en heb die ochtend gewoon normaal ontbeten zoals altijd

???

Laatst bewerkt:
Had er eerst 1 gebruikt.. maar voelde niks..
volgende dag op een nuchtere maag in de ochtend 2 stuks geprobeert..
half uur later in de auto was helemaal happy en voelde me echt gigantish lekker, vrolijk, en energiek, duidelijk dat het werkt maar dan wel op een vrij nuchtere maag 2-3 caps is voldoende en zeker voor dat geld spotgoedkoop! :D

Gister ochtend had ik 2 stuks ingenomen,
ik was namenlijk van plan om te gaan trainen,
eenmaal in de auto werd ik bibberig, warm, zweten,
ben toen maar gelijk terug naar huis gegaan,
eenmaal thuis werd ik ontzettend duizelig en viel ik neer, gellukig kon ik mezelf nog rochting de bank sturen,
daar heb ik dus 30 min voor pampus gelegen,
daarna voelde ik me langzaam weer iets beter, nog wel heel bibberig etc etc,
maar het werd allemaal al minder, rond een uur of 2 dacht ik weer helemaal top te zijn, dus heb toen boodschappen gedaan en nog wat dingetjes en totaal geen problemen,
rond 6 uur voelde ik in eens een pijn in mn onderrug opkomen, en werd binnen anderhalf uur weer onwel, ben toen op bed gaan liggen en ik had 38 graden koorts,
daarna ben ik niet meer mn bed uitgekomen tot vandaag, maar ik heb geen oog dichtgedaan,
ik had namenlijk zo'n onmenselijke pijn in mn onderrug vannacht,
nu heb ik nog steeds hoofdpijn, rugpijn, maar de koorts is al wel aardig gezakt,

Hoe kan dit?

ik heb het voorheen namenlijk ook wel eens genomen en had toen niet deze verschijnselen,

ik kan natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen dat het door dit supp komt,
maar ik had verder helemaal niks genomen,
en heb die ochtend gewoon normaal ontbeten zoals altijd

???

vaag.. wel heel tegengestelde berichten allebei van jou? als je de eerste keer er perfect op reageert, ligt het niet aan de power pill denk ik.. kan ook zijn dat je lichaam al oververmoeid was en je gwn slaap nodig had en als je dan nog eens een energiebooster pakt, kan je lichaam wel slecht reageren..

vaag.. wel heel tegengestelde berichten allebei van jou? als je de eerste keer er perfect op reageert, ligt het niet aan de power pill denk ik.. kan ook zijn dat je lichaam al oververmoeid was en je gwn slaap nodig had en als je dan nog eens een energiebooster pakt, kan je lichaam wel slecht reageren..
Ja idd,
zat er zelf ook al over na te denken missch dat er al een virus in mn lichaam zat maar dat zo'n energie booster dat dan net ff wat sneller naar boven haalt?

Ja idd,
zat er zelf ook al over na te denken missch dat er al een virus in mn lichaam zat maar dat zo'n energie booster dat dan net ff wat sneller naar boven haalt?

Je lichaam reageert dan heel anders. Ik zou even een paar daagjes rust nemen tot je weer helemaal fit bent. De Powerpill is niet de oorzaak maar als je iets onder de leden hebt dan kan een pre-workout of powerpill behoorlijk verkeerd vallen.

Heb trouwens opvallend kleine pupillen als ik 2 caps neem, is dat omdat het een soort van amfetamine is? Niet zo fijn als je het huis binnenloopt met je moeder op de bank :p

Heb trouwens opvallend kleine pupillen als ik 2 caps neem, is dat omdat het een soort van amfetamine is? Niet zo fijn als je het huis binnenloopt met je moeder op de bank :p

raar normaal zouden je pupillen juist groter moeten zijn:

Het regelsysteem van de hormonen is erg complex. Alle hormonen oefenen een invloed uit op elkaar, maar omdat cafeïne natuurlijk geen hormoon is, ligt het effect ergens anders. Het zorgt er namelijk voor de er een langere activiteit van adrenaline is.
Adrenaline is het actiehormoon, dat wil zeggen dat men met een grotere concentratie van het hormoon in het bloed, onder andere alerter en actiever is.
Adrenaline in het bloed heeft namelijk als gevolgen:
- Pupillen vergroten
- Luchtppen worden groter
- Hartslag gaat omhoog
- Bloeddruk gaat omhoog
- Bloedstroom naar het verteringsstelsel wordt minder
- De lever laat minder glucose in het bloed
- Spieren krijgen meer bloed en staan gespannen
- Minder bloed gaat naar de huid
Samen met adrenaline stijgt ook de concentratie noradrenaline en de vrije vetzuren.

bron: [Link niet meer beschikbaar] geraadpleegd op 18mei 2010

op 1 pill reageer is presies niet, op 2 pilletjes heb ik een MEGA boost

morge ga ik opnieuw 2 pilletjes proberen zien wat het zegt :D

geeft het alleen energie of doet het ook wat voor de vetverbranding zoals fast diet?
fast diet ben ik best goed over te spreken. Die wissel ik af met phenyl stack (stacker 7).
Zou dit nu ook een aanrader zijn om eens te proberen?

geeft het alleen energie of doet het ook wat voor de vetverbranding zoals fast diet?
fast diet ben ik best goed over te spreken. Die wissel ik af met phenyl stack (stacker 7).
Zou dit nu ook een aanrader zijn om eens te proberen?

Al deze producten doen wanneer je het in de dag verdeelt in plaats van enkel voor de training het ook goed als "thermogene fatburner".

ook maar een x proberen

Ik zweet me iig kapot als ik er 3 neem voor de training.

Lijk ik net een opgeblazen anabole glimworm ^^

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven