XXL Nutrition

Review Pre-workout power pill - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pre-workout Power Pill - Body & Fit Sportsnutrition

Extreem krachtige energie capsule!

Pre-workout Power Pill geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. De capsule die je precies geeft wat je wilt! Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal de Pre-workout Power Pill ook je vetverbranding verbeteren.

Neem de Pre-workout Power Pill voor het sporten of op elk moment dat je prettige, krachtige en langdurige energie wilt voelen en je zult nooit meer anders willen...

De voordelen van de Pre-workout Power Pill:

-Fantastische en urenlange energie
    -Geeft je een zeer prettig gevoel (feel good!)
    -Mentale focus, concentratie en alertheid
    -Versterkt zelfs de vetverbranding
    -Vermoeidheid verdwijnt snel
    -Meer weerstand tegen inspaning en stress

Geranium extact (1,3 dimethylamylamine)- is het ingrdient dat zorgt voor het zeer prettige bijna euforische gevoel. Daarnaast voel je fantastische energie die echt urenlang aanhoudt.
    Geranium extact is het meest krachtige wat er is!

Caffeine - voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie tijdens het sporten.

Vinpocetine - staat er om bekent dat het onze concentratie, focus en alertheid enorm kan verhogen. Maar dat is nog niet alles, Vinpocetine heeft ook de eigenschap dat het de ATP spiegels en het energie niveau van je lichaam drastisch kan verhogen. Tevens is vinpocetine een fosfadiesterase remmer wat inhoudt, dat het de opbouw van cAMP in de spiercellen ondersteunt. cAMP zorgt voor een verhoogde vetafbraak! Er zijn ook aanwijzingen dat Vipocetine de weerstand tegen (trainings) stress versterkt.

Schizandra - De bessen van de Schizandra plant hebben een positief effect op het lichaam als "adaptogeen". Dit houdt in dat Schizandra je helpt je beter te weren tegen vermoeidheid en stress. De Schizandra-plant helpt het lichaam ook om een beter gebruik te maken van de aanwezige zuurstof. Schizandra bevat van nature zowel vitamine C als vitamine E en heeft een weldadig effect.

Neem de Pre-workout Power Pill voor de training of gewoon wanneer je het nodig hebt..

Aanbevolen gebruik Pre-workout Power Pill:
    Neem 1-2 capsule(s) 30 minuten voor het sporten.
    Begin altijd met 1 capsule. Neem nooit meer als 2 capsules per 24 uur.

Aanbevolen dosering niet overschrijden.

Je hebt afgesproken om een avondje stappen maar je voelt je moe?
    Nog een lange werkdag voor de boeg?

Je kunt de Pre-workout Power Pill nemen op elk moment dat je energie nodig hebt!

De Pre-workout Power Pill is behoorlijk krachtig gedoseerd dus neem in het begin nooit meer als 1 capsule.

Let op;
    Combineer de Pre-workout Power Pill niet met pre-workout producten die stimulanten bevatten.
    Bijvoorbeeld; No Xplode, Crack, Superpump 250, Jack3D ect.

Samenstelling per capsule
    100mg caffeine
    20mg geranium extact
    (1,3 dimethylamylamine)
    2,5 mg vinpocetine
    1 mg schizandra
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? kleine capsules, slikken makkelijk weg
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis samples, goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie verder

Mijn review:
Goed product! Niet te hoog gedoseerd zodat je zelf kan kiezen of je een goede boost wil (en erna nog kunnen slapen of normaal doen) of een ultraboost wil :cool:
goede service van bodyenfitshop! normaal ben ik weigerachtig tov webshops maar na enkele mailtjes met vragen was ik overtuigd, ook de gratis verzending is een pluspunt (product kost maar 14,90 dus had ik niet verwacht) en eveneens zaten er samples bij mijn pakje, wat ook leuk is meegenomen!

over het product zelf, het doet wat het moet doen :)
verhoogde focus, prettig gevoel en krachtige energieboost
alles wat ik zocht :cool:
als ik moe ben, geeft het mij toch die extra motivatie om hard te trainen :cool:

goed product voor goede prijs en doet wat het zegt dus daarom: 10/10

image.php.jpg

Een vriend van mij heeft er vandaag 2 geslikt en hij werd er misselijk van:s
Ik voel er niks meer van, ik denk dat het tijd is om de dosis te verhogen met 1 pil:D
Ook heel handig voor op school om toch dat saaie Wiskunde door te komen:P

Laatst bewerkt:
Een vriend van mij heeft er vandaag 2 geslikt en hij werd er misselijk van:s
Ik voel er niks meer van, ik denk dat het tijd is om de dosis te verhogen met 1 pil:D
Ook heel handig voor op school om toch dat saaie Wiskunde door te komen:P

Misselijkheid is een teken van : teveel:cool:
Voor iedereen met niet veel of geen ervaring met dit soort producten, rustig aan beginnen. (dat geldt ook voor alle pre-workouts)

Wiskunde saai??:D

Misselijkheid is een teken van : teveel:cool:
Voor iedereen met niet veel of geen ervaring met dit soort producten, rustig aan beginnen. (dat geldt ook voor alle pre-workouts)

Wiskunde saai??:D

Ja daar dacht ik toen ook al aan:)

Soms heb je van die dagen en vooral in dit weer dat wiskunde gewoon irritant doet;)

Na 4 maal dit product gebruikt te hebben, moet ik zeggen dat het qua prijs-kwaliteit een geweldig product is.
Ik verwachtte al wel dat het zou werken gezien het ingrediëntenprofiel. Ik dacht alleen dat ik wel meer dan 1 pil nodig zou hebben om een goed effect te hebben.
Kortom zeer goed product, niet te veel ingredienten. En vooral de prijs is uniek in de Benelux.

Na 4 maal dit product gebruikt te hebben, moet ik zeggen dat het qua prijs-kwaliteit een geweldig product is.
Ik verwachtte al wel dat het zou werken gezien het ingrediëntenprofiel. Ik dacht alleen dat ik wel meer dan 1 pil nodig zou hebben om een goed effect te hebben.
Kortom zeer goed product, niet te veel ingredienten. En vooral de prijs is uniek in de Benelux.

Dank je:) We houden eigenlijk voor alle producten in onze lijn een krappe marge aan en we merken zeker dat dit wordt gewaardeerd!

heb me deze na de goeie reacties hier op het forum ook eens aangeschaft
enorm tevreden over de snelle service ook vooral: vrijdagavond besteld en donderdag geleverd met verlengd weekend ertussen en wetende dat mijn betaling vanuit belgië komt
knap! en ook zonder leveringskost

anyway, vandaag dan es voor de eerste maal geprobeerd om te trainen
eentje genomen in de kleedkamer van de gym, beetje opgewarmd eerst dan begonnen aan eerste oefening... tegen het einde van men 4e set begon ik het toch te merken om dan paar minuten later precies volledig los te barsten!

rest van de training supergemotiveerd en gefocust kunnen afwerken, goeie pump en kon aanzienlijk meer nemen dan anders
was ook aan het zweten als een paard door de intensiteit gans de training en hoewel ik in men hoofd wist 'normaal gezien ben ik nu al totaal kapot', kon ik toch lekker blijven gaan

super product!

• Topic Starter Topic Starter
ik heb dit review 28 april geschreven, gebruikte de power pill toen 1 kleine week.
Nu zit ik dus ongeveer aan een maand en dat vind ik nog wat representatiever!

Ik moet zeggen, ik blijf echt superpositief over de power pill
ik gebruik het telkens voor de training, 1pil op nuchtere maag en ga er nog steeds heel hard op! Als je het elke dag gaat gebruiken zou er mss wat gewenning kunnen zijn, maar bij mij 3x pw trainen dus na 1maand nog niet het geval!

Bodyenfitshop, top gedaan! Dit is echt een no-nonsens product dat voor mij super werkt!

krijg je er ook nog steeds een boost van? :O

Ik heb energie te veel door die pillen:D
Vooral in de klas zegt iedereen dat ik sta te stuiteren:P

Laatst bewerkt:
Heb 1 pil genomen dik half uur voor de training. Niet echt iets gemerkt. Maar heb enorm veel moeten geeuwen. Kan het door die pil komen?

Heb 1 pil genomen dik half uur voor de training. Niet echt iets gemerkt. Maar heb enorm veel moeten geeuwen. Kan het door die pil komen?

Geen idee, lijkt mij niet..althans nog niet eerder vernomen. :cool:

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

heb me deze na de goeie reacties hier op het forum ook eens aangeschaft
enorm tevreden over de snelle service ook vooral: vrijdagavond besteld en donderdag geleverd met verlengd weekend ertussen en wetende dat mijn betaling vanuit belgië komt
knap! en ook zonder leveringskost

anyway, vandaag dan es voor de eerste maal geprobeerd om te trainen
eentje genomen in de kleedkamer van de gym, beetje opgewarmd eerst dan begonnen aan eerste oefening... tegen het einde van men 4e set begon ik het toch te merken om dan paar minuten later precies volledig los te barsten!

rest van de training supergemotiveerd en gefocust kunnen afwerken, goeie pump en kon aanzienlijk meer nemen dan anders
was ook aan het zweten als een paard door de intensiteit gans de training en hoewel ik in men hoofd wist 'normaal gezien ben ik nu al totaal kapot', kon ik toch lekker blijven gaan

super product!

:thumbs: Dat is precies zoals het hoort te zijn. Net even dat stukje extra waardoor je training meer intensief dus effectiever is (meer impuls)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
krijg je er ook nog steeds een boost van? :O

na een maandje gebruiken, 3x p/w
op een nuchtere maag, 1pilletje does the thing :banana:
ik moet wel zeggen, op een volle maag niet!
en ik drink ook niet echt koffie/red bull/etc.. als je dit vaak doet zou ik aanraden om er 2 te pakken!

Had em laatst genomen na me avondeten omdat ik een after diner dip had. Begon pas te werken toen ik me training had afgerond:D

ging 18:30 eten. had em 19:00 genomen. ging om 8uur sporten. merkte toen ik thuis kwam dat k het warm had en hogere hartslag...

Heb het nog niet vaak gebruikt, neem het alleen als ik moe ben of me slap voel:eek:

Moet eerlijk zeggen dat ik er niet super veel van merk tijdens de trainingen... wel ietsje maar niet veel

Had em laatst genomen na me avondeten omdat ik een after diner dip had. Begon pas te werken toen ik me training had afgerond:D

ging 18:30 eten. had em 19:00 genomen. ging om 8uur sporten. merkte toen ik thuis kwam dat k het warm had en hogere hartslag...

Heb het nog niet vaak gebruikt, neem het alleen als ik moe ben of me slap voel:eek:

Moet eerlijk zeggen dat ik er niet super veel van merk tijdens de trainingen... wel ietsje maar niet veel

nuchtere maag is beste en jij neemtm vlak na je avondeten :D
die dinner dips ken ik ook :D

In de bulk heb ik af en toe ook dinner dips hehe.

Ik ga vandaag eens kijken hoe hij het doet icm EAA's + DextroJuice ^^

2,5mg vinpocetine en 1mg schrizanda is toch veel te weinig, bijna te verwaarlozen 1mg :S

Laatst bewerkt:
Ging lekker vandaag... kreeg wel lekker gevoel en kon goed doorbeuken... denk dat wanneer je er 2 neemt dit gevoel langer aanhoud!

Grt

Terug
Naar boven