Dat verschil in benen is niet iets van dit jaar. Alleen omdat het bekend is van Cutler ligt er meer aandacht op. Kijk voor de gein eens goed naar de benen van Phil Heath, die verschillen ook van elkaar.
En wat als Cutler verliest, wat ga je me dan in wrijven?

Win, draw or lose, ik zal er geen slaap over verliezen, het is m'n vriendje niet ofzo, heb er geen belangen bij. Ik merk alleen dat er veel mensen zijn die niet zelf kijken naar de foto's, maar snel andere mensen napraten. "Oh, Charles Glass zegt dat Cutler niet in de top 4 staat, laat ik dat ook maar snel als mening nemen".
Jay heeft meer massa dan de rest van de top 5 deelnemers. Dat heeft hem 2 jaar op rij de overwinning bezorgd, ik zie zelf niet in waarom dat dit jaar anders zou zijn. Ikzelf had hem ook beter verwacht ja, maar hij staat er lang niet zo slecht bij als dat sommige mensen aangeven. Ik vind dat hij beter is geworden ten opzichte van vorig jaar, andere mensen zeggen dat hij niet verbeterd is, maar niemand zegt dat hij slechter is dan vorig jaar. Dex en Wolf zijn ook niet verbeterd tegenover vorig jaar (ja, Dexter is een hele 4,7lbs zwaarder!!), ik vind Wolf zelfs iets achteruit gegaan. Voor mij dus de logische conclusie dat Jay weer nummer 1 krijgt. Als je vorig jaar wint, en nu sta je er beter bij en de rest van de mogelijke winnaars zijn niet of nauwelijks verbeterd, hoe kan je dan opeens buiten de top 4 vallen?