AndroidHealthClinic

Prejudging foto's Mr Olympia 2008

Wat een k*t belichting zeg! Jay for the win, check die foto in de kleedkamer ook

Op massa zal Jay winnen, die is verreweg buitengewoon. Als de jury daar zwaar rekening mee houdt wint hij. Tel daar de foto uit de kleedkamer bij op en 2008 is binnen. Betreft verhouding en symmetrie? Hmm dan staan Dex and Phil er zeker goed bij..

Go dex !! ik hoop echt dat dex wint en dan hebbe we eens een mooi aangenaam fysiek om naar te kijken . Geef mij maar een mooi estetisch fysiek .

Toch jammer dat Martinez niet mee kon doen.. Had hem het liefst zien winnen..

_H4X3174.jpg
_H4X3254.jpg

_H4X3090.jpg
_H4X2968.jpg

Jay ziet er niet uit, zn middel is 2x zo groot als die van de rest.

Op massa zal Jay winnen, die is verreweg buitengewoon. Als de jury daar zwaar rekening mee houdt wint hij. Tel daar de foto uit de kleedkamer bij op en 2008 is binnen. Betreft verhouding en symmetrie? Hmm dan staan Dex and Phil er zeker goed bij..

Ja want de jury houdt meer rekening met foto's uit de kleedkamer dan wat ze on stage zien :rolleyes:

Kevin die op subtiele wijze Jay de grond in boort.. [Link niet meer beschikbaar]

Wat er ook gebeurt. Als jay maar niet wint.. houdt te veel vocht vast om te winnen.

...en de symmetrie die helemaal weg is (rechthelft is kleiner dan rechter).

Heath mag wat mij betreft op 1. Dex op 2, Wolf op 3 en Tony op 4.

Onderrug van Wolf is zeker wel verbeterd ten opzichte van vorig jaar.

Vanavond zullen ze allemaal wel minder vocht vast houden. Ben benieuwd. Snap alleen weer niet hoe ze het steeds voor elkaar krijgen om zulke verrotte belichting te fixen.

Onderrug van Wolf is zeker wel verbeterd ten opzichte van vorig jaar.

Vanavond zullen ze allemaal wel minder vocht vast houden. Ben benieuwd. Snap alleen weer niet hoe ze het steeds voor elkaar krijgen om zulke verrotte belichting te fixen.

Ironman belichting zou goed zijn.

Hmm...Jay has lost his game. Jammer...
Phil ziet er super uit zeg, ik hoop maar dat de jury´s dit jaar es een goede beslissing maken.

Jay ziet er niet uit, zn middel is 2x zo groot als die van de rest.

Zijn jullie allemaal blind ofzo gvd.. kijk naar die call-out foto's waar hij naast 3 andere gasten staat. Jay zn middel lijkt 2x zo groot omdat Jay 2x zo groot is als al die gasten.. Op de foto's lijken ze even groot, maar zodra ze naast elkaar staan is het verschil enorm.

Jay is toch wel de nummer 1, is eigenlijk geen twijfel over mogelijk. Geen optimale conditioning in z'n bovenlichaam, maar de hoeveelheid massa die hij heeft trekt dat meer dan recht. Ben alleen benieuwd naar plaats 2, 3 en 4. Ik hoop dat Heath en Dex de top 3 compleet maken, maakt niet zoveel uit welke plaats. Ik gok dat Wolf 4e wordt maar ik hoop zelf op Freeman. Jay staat er beter bij dan vorig jaar en Wolf staat er minder bij dan vorig jaar. Hoe sommigen dan Wolf boven Jay kunnen plaatsen is mij een raadsel. Ik ben trouwens benieuwd naar vannacht, ik heb het gevoel dat Jay z'n conditioning nog wel wat beter wordt dan gister.

Zijn jullie allemaal blind ofzo gvd.. kijk naar die call-out foto's waar hij naast 3 andere gasten staat. Jay zn middel lijkt 2x zo groot omdat Jay 2x zo groot is als al die gasten.. Op de foto's lijken ze even groot, maar zodra ze naast elkaar staan is het verschil enorm.

Juist, hij ziet er gewoon niet uit, ook al is ie de grootste.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven