XXL Nutrition

Prejudging foto's Mr Olympia 2008

Ik vind dennis james er wel goed bijstaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja want de jury houdt meer rekening met foto's uit de kleedkamer dan wat ze on stage zien :rolleyes:

Neem aan dat je begrijpt wat ik daar mee bedoelde..Staat ie er zo bij dan, blaast ie iedereen weg. Zijn taille blijft een issue maar hij is ook gewoon groter! dan de rest. En we zullen vanzelf wel zien of dat weer scoort ;)

Dennis staat er ook goed bij ja, maar mist wat massa op de benen..

Jay is toch wel de nummer 1, is eigenlijk geen twijfel over mogelijk. Geen optimale conditioning in z'n bovenlichaam, maar de hoeveelheid massa die hij heeft trekt dat meer dan recht. Ben alleen benieuwd naar plaats 2, 3 en 4. Ik hoop dat Heath en Dex de top 3 compleet maken, maakt niet zoveel uit welke plaats. Ik gok dat Wolf 4e wordt maar ik hoop zelf op Freeman. Jay staat er beter bij dan vorig jaar en Wolf staat er minder bij dan vorig jaar. Hoe sommigen dan Wolf boven Jay kunnen plaatsen is mij een raadsel. Ik ben trouwens benieuwd naar vannacht, ik heb het gevoel dat Jay z'n conditioning nog wel wat beter wordt dan gister.

Geen twijfel over mogelijk? :roflol:
Levrone ziet hem niet winnen, Charles Glass niet, Lee Priest niet...vraag het aan 100 andere personen die er verstand van hebben en ze zien Jay ook niet winnen. Ook op alle forums wordt gezegd dat hij nooit gaat winnen.

Jay is zijn titel gewoon kwijt...let maar op vanavond, dan ga jij heel zeker op je woorden terugkomen.

Geen twijfel over mogelijk? :roflol:
Levrone ziet hem niet winnen, Charles Glass niet, Lee Priest niet...vraag het aan 100 andere personen die er verstand van hebben en ze zien Jay ook niet winnen. Ook op alle forums wordt gezegd dat hij nooit gaat winnen.

Jay is zijn titel gewoon kwijt...let maar op vanavond, dan ga jij heel zeker op je woorden terugkomen.

Charles Glass plaatst Cutler 5e ofzo, die is helemaal gek geworden. Mensen hebben het opeens over "pleasing physiques" en dat bodybuilding weer een spel is van symmetrie, conditioning en verhoudingen. Vergeet niet dat de afgelopen 15 jaar de Mr. Olympia is gewonnen door de massabeesten Dorian Yates, Ronnie Coleman en Jay Cutler en dat massa het nog steeds wint van symmetrie en verhoudingen. De enige die echt serieus verbeterd zijn die richting de top 5 gaan zijn imo Phil Heath en Toney Freeman. Wolf is in mijn ogen minder dan vorig jaar (minder overall massa en minder conditioning) en Dexter ziet er zoals altijd weer ongeveer hetzelfde uit, die maakt nooit grote sprongen. Cutler is beter dan vorig jaar, dus ik zie niet in waarom hij dit jaar niet weer Dexter en Wolf zou verslaan. Aangezien het ook nog maar de vraag is of Heath het gaat winnen van Dexter en Wolf, neem ik ook niet aan dat Heath opeens boven Jay zal plaatsen. Met dus als logisch gevolg, dat Jay de nummer 1 wordt.

Vorig jaar waren er na de pre-judging ook allemaal mensen die claimden dat Cutler buiten de top 5 ging vallen. Martinez zou gaan winnen, Wolf zou gaan winnen, Dex zou boven Cutler plaatsen etc. Maar na zaterdag avond stond er maar 1 man met een sandow in z'n handen, en dat was Cutler.

Die ene knakker op mdtv die nu ook weer commentaar geeft, had vorig jaar Ronnie op 1 staan na de pre-judging trouwens :roflol:

+1... Mss kom jij dan wel op je woorden terug :D Hoop iig dat Jay nog veel vocht gaat verliezen.

Ik durf er serieus een weddenschap op te gooien...snap niet hoe je erbij komt dat Jay er beter uitziet dan vorig jaar??? Vergelijk de rugfoto's eens...hij is een stukje massa kwijt, en nog altijd houdt ie veel vocht vast. Zn conditionering is gewoon precies hetzelfde als vorig jaar, weet niet goed hard (vooral van achter). Zoals sommige zouden zeggen, light out...game over voor Jay.

Er is vorig jaar al zoooooooooooveel kritiek geweest...dit jaar gaan ze idd meer voor conditionering en symmetrie dan voor massa, let maar op.

Het feit is dat er gewoon te weinig verbetering is na de massa's kritiek van vorig jaar. Zijn conditionering is mss iets beter maar toch....

Ik vind em er echt slecht uitzien, geen enkele pose spreekt me aan, zéker niet als er iemand anders naast hem staat.
Hij is en blijft ( waarschijnlijk/spijtiggenoeg) de nr1, net daarom moet hij gewoon zo goed zijn dat niemand kritiek zou mogen kunnen geven.

Ik durf er serieus een weddenschap op te gooien...snap niet hoe je erbij komt dat Jay er beter uitziet dan vorig jaar??? Vergelijk de rugfoto's eens...hij is een stukje massa kwijt, en nog altijd houdt ie veel vocht vast. Zn conditionering is gewoon precies hetzelfde als vorig jaar, weet niet goed hard (vooral van achter). Zoals sommige zouden zeggen, light out...game over voor Jay.

Er is vorig jaar al zoooooooooooveel kritiek geweest...dit jaar gaan ze idd meer voor conditionering en symmetrie dan voor massa, let maar op.

Onderlichaam is beter geconditioneerd dan vorig jaar.

Van een reporter van Flexonline:

Unquestionably, Jay's legs were "on." His quads looked as if they'd been run over with a cheese grater, so shredded were they. Iron Jay even sported glute striations, something which in the past had been elusive.

Dennis Wolf may have been the biggest disappointment of the show. Whereas this writer was fully expecting the German Giant to vie with Jay for top honors, he seemed to have lost size from last year's model, and conditioning as well. His formerly vaunted thighs were down in sweep and cuts and his back lost in detail - an area he needed to improve upon.

Vorig jaar was Jay tijdens de pre-judging ook veel zwakker dan op de avond van de show zelf, dat zal dit jaar niet anders zijn.

Dat verhaal dat ze "dit jaar echt voor meer conditioning en symmetrie gaan" hoor ik al 4 jaar achter elkaar. Ja, symmetrie en conditioning zijn belangrijk, maar als 1 man minstens 15kg meer weegt dan de rest heeft dat meer impact dan die 5% conditioning die hij mist.

index.php?action=dlattach;topic=237436.jpg

Vorig jaar was Jay tijdens de pre-judging ook veel zwakker dan op de avond van de show zelf, dat zal dit jaar niet anders zijn.

Dat verhaal dat ze "dit jaar echt voor meer conditioning en symmetrie gaan" hoor ik al 4 jaar achter elkaar. Ja, symmetrie en conditioning zijn belangrijk, maar als 1 man minstens 15kg meer weegt dan de rest heeft dat meer impact dan die 5% conditioning die hij mist.

Je kan zker heel goed gelijk hebben kerel...maar als Jay eerste wordt is de jury gewoon echt ****ed up. Ik hoop gewoon echt dat er nu eens een beetje verandering gaat komen. Vannacht zullen we het weten ;)

Je kan zker heel goed gelijk hebben kerel...maar als Jay eerste wordt is de jury gewoon echt ****ed up. Ik hoop gewoon echt dat er nu eens een beetje verandering gaat komen. Vannacht zullen we het weten ;)

Ahja, wie er ook wint, discussie komt er altijd. Als Jay hem pakt, had Dex/Heath/Wolf moeten winnen. Als Dex hem pakt, had Jay/Heath/Wolf moeten winnen. Als Heath hem pakt, had Jay/Dex/Wolf moeten winnen, en zo blijf je doorgaan. Ik denk zelf dat Jay hem pakt, en ik denk ook dat het verstandig is voor hem om er daarna het bijltje bij neer te gooien. Hij roept al 3 maanden dat dit de beste Jay Cutler is die ooit te zien zouden krijgen. Blijkbaar kan hij dat dus niet meer leveren.

Charles Glass plaatst Cutler 5e ofzo, die is helemaal gek geworden. Mensen hebben het opeens over "pleasing physiques" en dat bodybuilding weer een spel is van symmetrie, conditioning en verhoudingen. Vergeet niet dat de afgelopen 15 jaar de Mr. Olympia is gewonnen door de massabeesten Dorian Yates, Ronnie Coleman en Jay Cutler en dat massa het nog steeds wint van symmetrie en verhoudingen. De enige die echt serieus verbeterd zijn die richting de top 5 gaan zijn imo Phil Heath en Toney Freeman. Wolf is in mijn ogen minder dan vorig jaar (minder overall massa en minder conditioning) en Dexter ziet er zoals altijd weer ongeveer hetzelfde uit, die maakt nooit grote sprongen. Cutler is beter dan vorig jaar, dus ik zie niet in waarom hij dit jaar niet weer Dexter en Wolf zou verslaan. Aangezien het ook nog maar de vraag is of Heath het gaat winnen van Dexter en Wolf, neem ik ook niet aan dat Heath opeens boven Jay zal plaatsen. Met dus als logisch gevolg, dat Jay de nummer 1 wordt.

Vorig jaar waren er na de pre-judging ook allemaal mensen die claimden dat Cutler buiten de top 5 ging vallen. Martinez zou gaan winnen, Wolf zou gaan winnen, Dex zou boven Cutler plaatsen etc. Maar na zaterdag avond stond er maar 1 man met een sandow in z'n handen, en dat was Cutler.
Die ene knakker op mdtv die nu ook weer commentaar geeft, had vorig jaar Ronnie op 1 staan na de pre-judging trouwens :roflol:

En dat kwam zeker niet omdat hij de beste bb was maar omdat hij de bekendste kop heeft en een dikke sponsor!! Dat is wat spijtig genoeg telt in het hedendaagse bb!!!

En dat kwam zeker niet omdat hij de beste bb was maar omdat hij de bekendste kop heeft en een dikke sponsor!! Dat is wat spijtig genoeg telt in het hedendaagse bb!!!

Dat is jouw mening, dat kan. In jouw ogen is het niet de beste bodybuilder, in de ogen van de jury blijkbaar wel. De jury kan het nooit goed doen, omdat iedereen weer een ander als beste ziet.

Jay Cutler zag zichzelf als de underdog, maar volgens mij knijpt ie hem al een tijdje en dat betaalt zich uit. Spanning --> mindere conditie enz.

Ja, his legs are "on", maar wel enorm verschil in grootte. Dat is echt een verbetering tov van vorig jaar. :rolleyes:

Dat Jay's conditioning vanavond beter zal zijn kan je gewoon niet met zekerheid zeggen, zelfs al heb je de strategie van Jay zelf gehoord, dan blijft het altijd nog maar afwachten hoe het uitpakt.

Jay weegt echt niet 15kg meer dan de rest. Cutler wint dit jaar niet. No ****ing way. Ik kom later nog wel terug om het ff in te wrijven. ;)

Ja, his legs are "on", maar wel enorm verschil in grootte. Dat is echt een verbetering tov van vorig jaar. :rolleyes:

Dat Jay's conditioning vanavond beter zal zijn kan je gewoon niet met zekerheid zeggen, zelfs al heb je de strategie van Jay zelf gehoord, dan blijft het altijd nog maar afwachten hoe het uitpakt.

Jay weegt echt niet 15kg meer dan de rest. Cutler wint dit jaar niet. No ****ing way. Ik kom later nog wel terug om het ff in te wrijven. ;)

Dat verschil in benen is niet iets van dit jaar. Alleen omdat het bekend is van Cutler ligt er meer aandacht op. Kijk voor de gein eens goed naar de benen van Phil Heath, die verschillen ook van elkaar.

En wat als Cutler verliest, wat ga je me dan in wrijven? :roflol: Win, draw or lose, ik zal er geen slaap over verliezen, het is m'n vriendje niet ofzo, heb er geen belangen bij. Ik merk alleen dat er veel mensen zijn die niet zelf kijken naar de foto's, maar snel andere mensen napraten. "Oh, Charles Glass zegt dat Cutler niet in de top 4 staat, laat ik dat ook maar snel als mening nemen".

Jay heeft meer massa dan de rest van de top 5 deelnemers. Dat heeft hem 2 jaar op rij de overwinning bezorgd, ik zie zelf niet in waarom dat dit jaar anders zou zijn. Ikzelf had hem ook beter verwacht ja, maar hij staat er lang niet zo slecht bij als dat sommige mensen aangeven. Ik vind dat hij beter is geworden ten opzichte van vorig jaar, andere mensen zeggen dat hij niet verbeterd is, maar niemand zegt dat hij slechter is dan vorig jaar. Dex en Wolf zijn ook niet verbeterd tegenover vorig jaar (ja, Dexter is een hele 4,7lbs zwaarder!!), ik vind Wolf zelfs iets achteruit gegaan. Voor mij dus de logische conclusie dat Jay weer nummer 1 krijgt. Als je vorig jaar wint, en nu sta je er beter bij en de rest van de mogelijke winnaars zijn niet of nauwelijks verbeterd, hoe kan je dan opeens buiten de top 4 vallen?

Jay wint gewoon, heeft het beste overall plaatje;) en wat ik al eerder aangaf
Dexter 2, Dennis Wolf 3, Phil Heath 4, Toney Freeman 5 m.b.t. tot de 6e en laatste finale plaats zie ik meerdere goede kanshebbers.

Ff allemaal relaxen....
_47I0582_MXJGLTZMXW.jpg

Sorry maar hier zie je nogmaals dat Jay gewoon naar de zak is, ook al sta je relaxed en laat je ff wat hangen, het verschil met wolf en dex is gewoon erg.
Die taille gaat er gewoon over!

Wolf ziet er echt wel goed uit als je hem zo naast Jay ziet.

Terug
Naar boven