MuscleMeat

probleem met eten

baadxnews

Novice
Waardering
0
hallo mensen, ik voetbal op best hoog niveau en ik heb een beetje een probleem met voeding voor het voetballen ik heb namelijk zo dat ik snel voeding veteerd ik heb dat ik snel weer honger krijg ik moet echt eten mee nemen anders krijg ik weer honger en ik eet voor ik ga sporten best wel en als ik honger in veld krijg dan kan ik niet concentreren en word ik duizelig dus mijn vraag wat kan ik het beste eten

Het is niet eens verstandig om vlak voor het spelen te gaan eten, misschien word je daarom wel duizelig. Ik zou gewoon een goede uur a 2 uur van te voren veel koolhydraden naar binnen werken en eventueel snelle suikers zoals dextrose ofzo.

hallo mensen, ik voetbal op best hoog niveau en ik heb een beetje een probleem met voeding voor het voetballen ik heb namelijk zo dat ik snel voeding veteerd ik heb dat ik snel weer honger krijg ik moet echt eten mee nemen anders krijg ik weer honger en ik eet voor ik ga sporten best wel en als ik honger in veld krijg dan kan ik niet concentreren en word ik duizelig dus mijn vraag wat kan ik het beste eten

sjezus wat een Nederlands zeg, kostte me een kwartier om te begrijpen wat je bedoelde.

Maar goed, een eigengemaakte shake zit boordevol proteine en koolhyydrathen die je langdurig voorzien van energie.

-500 ML volle/magere melk
-2~4 schepjes Whey
-x aantal gram Brina
-één a twee bananen

Als je op "best hoog niveau" voetbalt, dan heb je vast ook wel een coach of begeleider die je hiermee kan helpen, ik denk ook niet dat ze gasten van ajax of feyenoord maar wat aan laten kloten met hun voeding.

Vind het ook wel een beetje raar dat je als voetballer antwoorden gaat zoeken op een bodybuilders forum, onze adviezen zijn op bodybuilding gericht, en gaat regelmatig niet op voor andere sporten.

• Topic Starter Topic Starter
Het is niet eens verstandig om vlak voor het spelen te gaan eten, misschien word je daarom wel duizelig. Ik zou gewoon een goede uur a 2 uur van te voren veel koolhydraden naar binnen werken en eventueel snelle suikers zoals dextrose ofzo.
maar ik krijg er ook een hongerige gevoel bij of mijn maag leeg is

Terug
Naar boven