MuscleMeat

Problemen bij de sportschool

kiptrainer

Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Hey ik ben al een hele tijd aan het trainen en het gaat heel hard. Ik drink elke dag whey-shake en eet 30 plakken kipfilet, 1 kilo kwark, en een biefstuk per dag. Groentes sla ik over want ik drink al vitamine siroop.:cool:

Nu heb ik het volgende probleem. Ik train heel hard maar de trainer vind dat ik net wat te hard ga. Hij zegt dat ik krom begon te lopen enzo. Dikke onzin! :mad:

Ik gebruik nu dumbbells van 20 kilogram. Ook zij hij dat whey shake kankerverwekkend was. Ook wilde hij dat ik cardio ga doen. dat is onzin. Ik fiets al naar school en het gaat mij alleen maar om massa.

Ik train nu op avonden dat hij er niet is. Wat vinden jullie hiervan?

Groet,

Kiptrainer

Je bent 15, je gaat te hard :D

Als je bodystats kloppen is dat wel heel netjes voor je leeftijd

is een kloon?
30 plakken kipfilet, zozo jij gaat hard

als je je rug ook traind dan zal je niet krom gaan lopen. doe je je rug niet kan hij best gelijk krijgen dat je krom gaat.

Weten je ouders van deze delicten.
Praat je er wel goed over met je vertrouwenspersonen? :(

Laatst bewerkt:
je moet em gwn met een dumbbell van 20 kilo rammen! :@

• Topic Starter Topic Starter
@ Larsie

Niet ALLES. Maar wel veel. Ze vinden BTW niet dat ik krom loop alleen af en toe loopt me broer te zeiken.

@Aerout

M'n mobiel is verrot en heb niet echt een camera. Ook denk ik niet dat me ouders het goed vinden als ik foto's online zet (pedo's enzo).

HAhaha, kloontje :).

Hey ik ben al een hele tijd aan het trainen en het gaat heel hard. Ik drink elke dag whey-shake en eet 30 plakken kipfilet, 1 kilo kwark, en een biefstuk per dag. Groentes sla ik over want ik drink al vitamine siroop.:cool:

Nu heb ik het volgende probleem. Ik train heel hard maar de trainer vind dat ik net wat te hard ga. Hij zegt dat ik krom begon te lopen enzo. Dikke onzin! :mad:

Ik gebruik nu dumbbells van 20 kilogram. Ook zij hij dat whey shake kankerverwekkend was. Ook wilde hij dat ik cardio ga doen. dat is onzin. Ik fiets al naar school en het gaat mij alleen maar om massa.

Ik train nu op avonden dat hij er niet is. Wat vinden jullie hiervan?

Groet,

Kiptrainer

rare trainer,
heeft die gym geen eigenaar dan?
Leg eens uit wat voor sportschool dat is ?

Of is het zo'n mega sportcentrum met glimmende pakjes en overal tv's hangend met van die onbenullige instructeurtjes die zelf nooit een gewicht in hun handen hebben gehad?

Maar een shake is niet kankerverwekkend hoor, misschien als hij hem klaar maakt, maar normaal niet.
Je groentes moet je niet overslaan omdat je vitaminesiroop drinkt. Er zit meer in groente dan alleen wat vitamine.

en een biefstuk per dag??? Ben je een zoon van Arnold Schwarzenegger ? Die at ook elke dag biefstuk....(je kan ook af en toe kip ofzo eten hoor is ook lekker en goed (goedkoper))

succes man.

rare trainer,
heeft die gym geen eigenaar dan?
Leg eens uit wat voor sportschool dat is ?

Of is het zo'n mega sportcentrum met glimmende pakjes en overal tv's hangend met van die onbenullige instructeurtjes die zelf nooit een gewicht in hun handen hebben gehad?

Maar een shake is niet kankerverwekkend hoor, misschien als hij hem klaar maakt, maar normaal niet.
Je groentes moet je niet overslaan omdat je vitaminesiroop drinkt. Er zit meer in groente dan alleen wat vitamine.

en een biefstuk per dag??? Ben je een zoon van Arnold Schwarzenegger ? Die at ook elke dag biefstuk....(je kan ook af en toe kip ofzo eten hoor is ook lekker en goed (goedkoper))

succes man.

waarom oo waarom neem je hem serieus

Arnold Schwarzenegger woonde in Oostenrijk, dat verklaart al veel.
Stop btw maar met die klonen, is al druk genoeg zo tegen het voorjaar met al die superdudes.

ik vind dat je een mislukte kloontje bent :P

Houd eens op jongens met kloontjes. Beter dan een Superdude die vraagt hoe die een sixpack aka Abs kan krijgen.

Maar beuk hem gewoon met een Barbell volgende keer!

Jah zoiets had ik ook toen ik 15 was, gewoon niks van aantrekken, trainer houd vanzelf wel een x op.. en cardio is zo slecht nog niet tenzij je ecto bent

Kloon.
Platius je sig klopt grammaticaal niet ;)

Terug
Naar boven