AndroidHealthClinic

Problemen bij de sportschool

Jah zoiets had ik ook toen ik 15 was, gewoon niks van aantrekken, trainer houd vanzelf wel een x op.. en cardio is zo slecht nog niet tenzij je ecto bent

zoiets had je ook toen je 15 was? dan is je foto in je album zeker toen je 13 was?

trainer lekker laten zeiken..
hij kan je niet tegen houden alleen adviseren.. en zijn advies word hier hard afgekraakt.. zegt genoeg?

een biefstuk per dag.. niet wat overdreven?

maarghoed.. ben benieuwd naar fotos.. zo te horen ben je een 'beest' :p

zoiets had je ook toen je 15 was? dan is je foto in je album zeker toen je 13 was?

trainer lekker laten zeiken..
hij kan je niet tegen houden alleen adviseren.. en zijn advies word hier hard afgekraakt.. zegt genoeg?

een biefstuk per dag.. niet wat overdreven?

maarghoed.. ben benieuwd naar fotos.. zo te horen ben je een 'beest' :p

Nee foto is van 2009 ???

Zeg gewoon dat ie zn kop moet houden en als je krom begint te lopen moet je je rug sterker maken

Pics ?

wel flink je groenten opeten hoor :eek:

dit verhaal lijkt eigenlijk precies op wat erbij mij gebeurt xD! alleen eet ik minder. en ede fitness intructeur zegt ook dat ik krom ga lopen.

kloontje, zag het gelijk aan de whey shake en 30 plakken kipfilet. Maar waar o waar sotnd die post ookal weer met 20 of 30 plakken kipfilet?

Hey ik ben al een hele tijd aan het trainen en het gaat heel hard. Ik drink elke dag whey-shake en eet 30 plakken kipfilet, 1 kilo kwark, en een biefstuk per dag. Groentes sla ik over want ik drink al vitamine siroop.:cool:

Nu heb ik het volgende probleem. Ik train heel hard maar de trainer vind dat ik net wat te hard ga. Hij zegt dat ik krom begon te lopen enzo. Dikke onzin! :mad:

Ik gebruik nu dumbbells van 20 kilogram. Ook zij hij dat whey shake kankerverwekkend was. Ook wilde hij dat ik cardio ga doen. dat is onzin. Ik fiets al naar school en het gaat mij alleen maar om massa.

Ik train nu op avonden dat hij er niet is. Wat vinden jullie hiervan?

Groet,

Kiptrainer

Gast doe eens realistisch!:rolleyes:

whey shakes kankerverwekkend?

Je bent echt een f#king beest als ik je lengte gewicht en vetpercentage zie.
Post eens een pic???

• Topic Starter Topic Starter
Binnenkort komt een foto. Die zal ik ff door mijn chick laten maken. Ik laat vanmiddag nog een tattoo zetten dat vind zij rough.:)

op 15 een tattoo succes :)

• Topic Starter Topic Starter
Jongens even een pic, smile!

kiptrainer.JPG

ziet er goed uit :)! maar waar is die tattoo dan? kan je ook fotow van je rug maken?

Laatst bewerkt:
only on DBB, wat een klotetopic!

Je telt echt niet mee als je 30 plakken kipfilet per dag eet hoor! Ik eet 30 hele kippen per dag, met veren en al! Dan ga je pas hard!

Terug
Naar boven