djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik zal nog paar dagen wachten als de bult niet verminderd zal ik naar een dokter gaan. Tot dan zal ik geen injectie meer zetten. Moest normaal vandaag mijn 4de zetten.
De rode plekken zijn verminderd maar het is nu precies 1 grote harde bult geworden. Kdoe er nu zalf op tegen jeuk en irritaties. Zien of dat het helpt.
sorry hoor......Op 25% hoor je helemaal niet te kuren, wtf
Heb je je eerst niet wat ingelezen je kuur is gewoon nutteloos
Toon dan aan dat het echt puur nutteloos is met argumenten of schrijf niets. Als jij zo ingelezen bent dan ga je dus nu reageren met een hele rij aan links en een conclusie waar je niet omheen kan.......
Respect voor een ander zijn keuze is soms ver te zoeken.
Als hij wil kuren dan doet hij dat toch gewoon. Doen waar je je goed bij voelt en een ander heeft daar niets mee te maken.
Klopt, maar hem advies geven is niks mis mee. Ik durf voor 90 % zeker te zeggen dat TS niet wist dat het niet verstandig is ( kun je gewoon niet omheen ) te gaan kuren op 30 %. Iig niet met aromatiserende middelen. Verder wel met je eens, live and let live.
natuurlijk mag die kuren en doen wat hij wil. Ik vind gewoon dat het met een vp van 25% geen nut heeft om winstrol te gaan gebruiken.Toon dan aan dat het echt puur nutteloos is met argumenten of schrijf niets. Als jij zo ingelezen bent dan ga je dus nu reageren met een hele rij aan links en een conclusie waar je niet omheen kan.......
En dan nog het principe.....gaan we over doping nu moreel oordelen wat hoort en wat niet hoort![]()
Nee !! Het is zo'n kleine beweging dat je het bijna geen beweging kunt noemenMaar het werkt wel
Op 25% hoor je helemaal niet te kuren, wtf
Heb je je eerst niet wat ingelezen je kuur is gewoon nutteloos

Als het de bedoeling is om meer spiermassa op te bouwen is dan is 25% veels te hoog, vet arme lichamen springen zuiniger om met testosteron en met een vp van 25+ zou ik eerst cutten vooraleer ik zou gaan denken spiermassa op te bouwen, als je 5kg spiermassa bijmaakt op een obees lichaam ga je er veel minder van merken dan op een lichaam met een laag vetpercentage .kun je net zo goed de naald er volledig uithalen en opnieuw prikken toch...
lijkt mij in ieder geval een stuk relaxter de een naald half terug trekken en dan niet in dezelfde baan terug in je spier duwen ;p
---------- Toegevoegd om 06:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:38 ----------
Ja want als je vp 25% is dan kun je natuurlijk geen muscles gainen door aas.
Nee maar, waarom zou je niet mogen kuren met een vp van 25%?
Als het de bedoeling is om meer spiermassa op te bouwen is dan is 25% veels te hoog, vet arme lichamen springen zuiniger om met testosteron en met een vp van 25+ zou ik eerst cutten vooraleer ik zou gaan denken spiermassa op te bouwen, als je 5kg spiermassa bijmaakt op een obees lichaam ga je er veel minder van merken dan op een lichaam met een laag vetpercentage .
Ja want als je vp 25% is dan kun je natuurlijk geen muscles gainen door aas.
Nee maar, waarom zou je niet mogen kuren met een vp van 25%?

als het je eerste kuur is dan hoeft die nolva niet je lichaam gaat snel weer test aan maken gezien de korte duur van gebruik, als je nu naar de 15% toe gaat werken heb je daar al enig idee van hoe je dit aan gaat pakken qua voeding en eventueel verandering trainingschema & Sups ??Ok, ik heb besloten om meteen te stoppen met de injecties. Ik zal nu proberen om op 15% te komen. Ik had nog één vraag. Ik heb 3 injecties gezet, is het nodig om nog na te kuren met nolvadex?
als het je eerste kuur is dan hoeft die nolva niet je lichaam gaat snel weer test aan maken gezien de korte duur van gebruik, als je nu naar de 15% toe gaat werken heb je daar al enig idee van hoe je dit aan gaat pakken qua voeding en eventueel verandering trainingschema & Sups ??
Ik deed normaal 5x per week KT. Maar dit zal ik veranderen naar 3x KT en 2x cardio (al haat ik het om cardio te doen). Ik zal ook 500 onder onderhoud zitten. En sups, daar weet ik eerlijk gezegd niet veel van. Ik wou me zowiezo al de gold whey 100% aanschaffen. Welke sups raad je me nog aan?
wat bij mij goed werkt ipv cardio is mijn kracht training aanpassen naar korte rustperiodes tussen elke rep, mijn aantal reps verhogen ipv bv 12/10/8/6 naar 16/14/12 dan 8 meteen gevolgd met dat gewicht te halveren en daar dan nog een aantal reps uithaalt tot je het echt voelt branden en niet meer kan (niet bij elke oefening doen) zo train je intensiever waardoor je meer gaat zweten en een hogere hartslag bekomt dus een hogere verbranding zal hebben, aantal setsper spier verhogen, weet niet hoeveel je er nu doet per spier maar ik doe normaal voor schouders, borst, rug tijdens cut een 14/16 sets. voor biceps, triceps 12 setsIk deed normaal 5x per week KT. Maar dit zal ik veranderen naar 3x KT en 2x cardio (al haat ik het om cardio te doen). Ik zal ook 500 onder onderhoud zitten. En sups, daar weet ik eerlijk gezegd niet veel van. Ik wou me zowiezo al de gold whey 100% aanschaffen. Welke sups raad je me nog aan?