AndroidHealthClinic

problemen met groeien.

ben90

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
78kg
hallo,
ik zal mij even voorstellen, ik ben ben, en nieuw hier.
ik zit allen met een klein probleempje.
ik sport nu al even intensief met sups. en sta toch echt 5 dagen in de sportschool.
maar ik heb gilles the latureten, en dat is niet zoon probleem maar de medicijnen wel.
ben er namelijk achter gekomen dat mijn rispedal (medicijn voor mijn ticks) dat vrouwlijke hormoon meer aanmaakt waar door testeseron meer word afgebroken.
en ik heb ook nog is een ligaam wat veel en snel verbrand waardoor ik weinig vetten heb om om te zetten in spieren.
gewoon zoon ligaam van je kan alles eten maar je komt geen grametje aan.

nu gebuik ik kwa sups testo boost van nutrilon xxl (sinds een maandje ofzo), weighgainer (sinds 2 a 3 weken) en aminozuren tegelijk met de weight gainer).

hier voor gebruikten ik creatienen, maar daar moet ik nu me stopen omdat ik het 4 weken heb gebruikt mag het wel bijna weer gebuiken.
gewonen proteienen (van body en fit, ook de weight gainer is daar van), en magnifesent.

ik ben nu al een jaar heel intensief aan het sporten en het word steeds intensiefer.
voor ik begon woog ik 65 kg, nu schommel ik tussen de 68 en de 69.
maar ik kom gewoon niet om hoog.
mijn eerste doel is om 75 kg te gaan wegen dan zien we wel hoe we de 80 hallen.

maar ik wil dit graag legaal doen.
weet iemand hier een goed suplemend voor deze problemen, die misschien met de zelfde problemen heeft gehandeld?

groetjes ben

Hoi Ben,

Ga eerst een goed voeding schema opstellen, die supps die je wilt gaan halen gaat je weinig vooruitgang brengen. Kost je (behoorlijk) wat geld, die je beter aan bijvoorbeeld Brinta/kip/kwark/noten kunt besteden.

Je weegt op dit moment nog geen 70kg, en dat is aangezien je lengte echt zwaar dun.

Je zult zien dat je snel gaat groeien mits je voeding op orde is.

Beetje meer info graag.

Maar om even op je vraag terug te komen. Ik zie in je stats dat je 1m80 bent en 69 weegt. Er is maar 1 ding wat helpt.

Meer eten!!! ;)

Post eens een voedingsschema, of wat je ongeveer per dag eet. Waarschijnlijk vind je dat zelf veel, maar zal wel meevallen verwacht ik.
Laat alle supplementen maar gewoon achterwegen, en stel een goed voedingsschema op.
Als supps zou je dan Proteïne of misschien een weightgainer kunnen toevoegen, maar dit is allemaal weggegooid geld als je niet voldoende eet.

Lees jezelf een beetje in over voeding, check het voedingsgedeelte op dit forum.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Ben,

Ga eerst een goed voeding schema opstellen, die supps die je wilt gaan halen gaat je weinig vooruitgang brengen. Kost je (behoorlijk) wat geld, die je beter aan bijvoorbeeld Brinta/kip/kwark/noten kunt besteden.

Je weegt op dit moment nog geen 70kg, en dat is aangezien je lengte echt zwaar dun.

Je zult zien dat je snel gaat groeien mits je voeding op orde is.

ja elke ochtend eet ik opzich al kwark.
maar wat zou je me anraden kwa kwark?
ik heb die van danio maar weet geneens of dat wel de goeie is.
ga noten bedoel je kaswie notjes toch?

en kwa kip hoor ik verschillende verhallen. de ene zegt grillen de anderen zecht roken en weer anderen zegen koken. wat is het besten?

thx voor je reactie ;)

hallo,
ik zal mij even voorstellen, ik ben ben, en nieuw hier.
ik zit allen met een klein probleempje.
ik sport nu al even intensief met sups. en sta toch echt 5 dagen in de sportschool.
maar ik heb gilles the latureten, en dat is niet zoon probleem maar de medicijnen wel.
ben er namelijk achter gekomen dat mijn rispedal (medicijn voor mijn ticks) dat vrouwlijke hormoon meer aanmaakt waar door testeseron meer word afgebroken.
en ik heb ook nog is een ligaam wat veel en snel verbrand waardoor ik weinig vetten heb om om te zetten in spieren.
gewoon zoon ligaam van je kan alles eten maar je komt geen grametje aan.

nu gebuik ik kwa sups testo boost van nutrilon xxl (sinds een maandje ofzo), weighgainer (sinds 2 a 3 weken) en aminozuren tegelijk met de weight gainer).

hier voor gebruikten ik creatienen, maar daar moet ik nu me stopen omdat ik het 4 weken heb gebruikt mag het wel bijna weer gebuiken.
gewonen proteienen (van body en fit, ook de weight gainer is daar van), en magnifesent.

ik ben nu al een jaar heel intensief aan het sporten en het word steeds intensiefer.
voor ik begon woog ik 65 kg, nu schommel ik tussen de 68 en de 69.
maar ik kom gewoon niet om hoog.
mijn eerste doel is om 75 kg te gaan wegen dan zien we wel hoe we de 80 hallen.

maar ik wil dit graag legaal doen.
weet iemand hier een goed suplemend voor deze problemen, die misschien met de zelfde problemen heeft gehandeld?

groetjes ben

Hoop spelfoutjes hier:rolleyes:

Als je veel verbrand moet je veel eten, zo simpel is het. Post maar eerst je voedingsschema (als je de die hebt) met de bijhorende aantallen (kcals etc.) en post ook je onderhoud.
Test boosters willen soms nog wel eens wat doen maar verwacht er geen wonderen van, eerst zeker weten dat je voeding en training op orde is, alvorens je naar andere oorzaken gaat zoeken.

en kwa kip hoor ik verschillende verhallen. de ene zegt grillen de anderen zecht roken en weer anderen zegen koken. wat is het besten?

thx voor je reactie ;)

Lees jezelf eerst in over voeding aub, hier kunnen we echt niks mee...

thx voor je reactie ;)

Volgens mij ben je nog niet heel erg lang in Nederland of wel? :o

Beetje meer info graag.

Maar om even op je vraag terug te komen. Ik zie in je stats dat je 1m80 bent en 69 weegt. Er is maar 1 ding wat helpt.

Meer eten!!! ;)

Post eens een voedingsschema, of wat je ongeveer per dag eet. Waarschijnlijk vind je dat zelf veel, maar zal wel meevallen verwacht ik.
Laat alle supplementen maar gewoon achterwegen, en stel een goed voedingsschema op.
Als supps zou je dan Proteïne of misschien een weightgainer kunnen toevoegen, maar dit is allemaal weggegooid geld als je niet voldoende eet.

Lees jezelf een beetje in over voeding, check het voedingsgedeelte op dit forum.

okay thx,

dus licht blijk baar echt aan mijn voedign.

dan moet ik toch maar even kijken voor een goed schema.
want wil toch echt is voor uit.

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 12:03 ----------

haha nou zoon beetje van af me geboorte :P
maar ik heb dislectie denk dat je dat ziet XD

okay thx,

dus licht blijk baar echt aan mijn voedign.

dan moet ik toch maar even kijken voor een goed schema.
want wil toch echt is voor uit.

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 12:03 ----------

haha nou zoon beetje van af me geboorte :P
maar ik heb dislectie denk dat je dat ziet XD

Neyj dhat waz mei nohg niit opgevaalen:cool:
Volgens mij heeft dit wel iets meer oorzaken dan alleen dyslectie:p

Voeding daar begint het mee, in de stickies is veel informatie te vinden over het maken van een voedingschema.. neem eens een kijkje :cool:

Neyj dhat waz mei nohg niit opgevaalen:cool:
Volgens mij heeft dit wel iets meer oorzaken dan alleen dyslectie:p

Voeding daar begint het mee, in de stickies is veel informatie te vinden over het maken van een voedingschema.. neem eens een kijkje :cool:

thx zal ik doen.

thx voor je reactie ;)

Kaswie nootjes??

Veel meer eten! Zoals de rest ook al zegt lees je maar even goed in, er is genoeg info te vinden.
Succes er mee

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 23:08 ----------

Miskien kan hei r nieds an doen dad hei sow tiepd!

En maak je niet zo druk om de manier van bereiding of welk merk etc, kom eerst maar eens aan je aantallen!

Terug
Naar boven