AndroidHealthClinic

Proefkonijn spelen voor medicatie

Bedoel je soms dat ik aan het liegen ben???
.

Ja misschien wel, dat soort onderzoeken zijn gevaarlijk, kunnen zelfs dodelijk zijn (malaria).. De wet is vrij duidelijk dat dit soort onderzoeken verboden zijn, dus een universiteit die dit uitvoert? Ik zou graag wat bewijs zien..

Omdat het om een heel kleine dosis radioactief materiaal gaat en je er goed voor betaald krijgt.

En guess what, I'm still alive ;) Je mocht alleen 12 uur niet in de buurt van zwangere vrouwen komen.

@Isnogood, het wordt door het Clinical Research Center Nijmegen uitgevoerd (crcn.nl). Neem gerust contact met ze op om het na te vragen.

En je krijgt wel gelijk een tegengif in je lichaam he bij dat malariaonderzoek! Of misschien voor de tijd zelfs al wel.

Omdat ik gewoon weet hoe streng de regelgeving rondom dit soort onderzoeken is, ben ik absoluut niet bang of schuw om mee te doen. Ik weet dat ze niet zomaar reusachtige hoeveelheden radioactief materiaal in mn mogen spuiten, maar dat het gewoon een kleine dosis is, die een normaal mens ook wel binnenkrijgt op de een of andere manier in een paar jaar tijd.

Laatst bewerkt:
Heb wel intresse om eens zo'n studie mee te doen, kan je naart schijnt redelijk wat geld mee verdienen.
Iemand ervaring hier mee?
haha grappig, maar we doen dat al alle dagen waar we geen erg in hebben.

bijv bij alle supps die we slikken, die zijn heus niet getest hoor ;)

ligt eraan wat voor medicijn het is

haha grappig, maar we doen dat al alle dagen waar we geen erg in hebben.

bijv bij alle supps die we slikken, die zijn heus niet getest hoor ;)
De ingrediënten die supps bevatten zijn ooit natuurlijk wel al getest en veilig bevonden/goedgekeurd, anders mogen ze niet eens op de markt verschijnen.

Ja er zijn nog andere incidenten, toch is het risico nog vrij laag:D Hangt volgens mij ook van de studie af, hoe hoger het risico hoe beter betaald ofzo.
dat sowieso maar er gaat wel heel wat tijd overheen voordat medicatie op mensen wordt getest...dit is vaak de laatste stap in het uitbrengen van medicatie...het zal waarschijnlijk ook vooral gaan om de geschikte dosis te zoeken met zo weinig mogelijk bijwerkingen en toch een goede genezende werking...

medicatie testen is echt aan strenge regels gekoppeld en ook veel stadia moeten succesvol doorlopen zijn voor dit gebeurd...je kan wat ziek worden maar ernstig ziek zullen echt incidenten blijven

Vanaf welke leeftijd mag dit? 18?

Een maat van mij heeft aan zo'n proef meegedaan deze zomer...

19dagen lang moest hij samen met enkele andere mensen in een observatiecentrum blijven terwijl ze getest werden met medicatie voor astmapatiënten...
Ondertussen werd er bloed afgenomen en ook de voeding werd aangepast... Dei werd wel verzorgt door een cateringbedrijf dus erg clean eten gekregen vertelde hij mij.

Alles was in het centrum voorhanden, een ps3, biljard, snooker, genoeg dingen om je bezig te houden dus...

Hij heeft voor die 19dagen 3500€ netto gekregen(hij is 21)

Ik heb trouwens het idee dat MeDieVil dit niet voor het geld doet, maar hoofdzakelijk voor de gratis drugs die hij dan kan nuttigen. :D

Een maat van mij heeft aan zo'n proef meegedaan deze zomer...

19dagen lang moest hij samen met enkele andere mensen in een observatiecentrum blijven terwijl ze getest werden met medicatie voor astmapatiënten...
Ondertussen werd er bloed afgenomen en ook de voeding werd aangepast... Dei werd wel verzorgt door een cateringbedrijf dus erg clean eten gekregen vertelde hij mij.

Alles was in het centrum voorhanden, een ps3, biljard, snooker, genoeg dingen om je bezig te houden dus...

Hij heeft voor die 19dagen 3500€ netto gekregen(hij is 21)
En ik maar aan de band staan in mijn studententijd, als ik dat geweten had :duh:

lekker slim, rotzooi slikken wat uitgetest word op je eigen lichaam. je krijgt er niet voor niks dik voor betaald. Als je dood bent mag je je eigen begrafenis zelf betalen.

domoren

lekker slim, rotzooi slikken wat uitgetest word op je eigen lichaam. je krijgt er niet voor niks dik voor betaald. Als je dood bent mag je je eigen begrafenis zelf betalen.

domoren

en jij denkt dat die overdreven hoeveelheid eiwitten,whey,supplementen wel goed is voor je misschien?:rolleyes:

domoren
Wat je daar krijgt toegediend is waarschijnlijk een pak minder schadelijk dan wat veel jongeren tegenwoordig allemaal spuiten, slikken en drinken aan soft- en harddrugs ;)

Terug
Naar boven