Fitness Seller

Progessie foto's

Deadlift krijg je gespierde rug, beentjes, kuiten en een rooie kop van als je goed veel til

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=aOVN4JrF7vE

Mijn advies, gebruik barbell geen dumbbells... Gewoon knieen buigen, rug recht, trek de stang naar je buik/borst, borst is stuk zwaarder dan buik en pak je meer schouders mee geloof ik...

Zou bijna karma moeten gaan vragen voor mijn 20ste post hier al of zo haha ;)

Iemand anders nog commentaar?:p

Goede progressie!!

Dank je, we doen ons best he :D

Je gaat lekker zo, keep it up! Trouwens succes met je deadlifts! Vind ik zo'n beetje de lekkerste oefening, doe em alleen veel te weinig! Magnesium is aan te bevelen voor de grip, je hebt met zweethanden veel te weinig grip :p

Je gaat lekker zo, keep it up! Trouwens succes met je deadlifts! Vind ik zo'n beetje de lekkerste oefening, doe em alleen veel te weinig! Magnesium is aan te bevelen voor de grip, je hebt met zweethanden veel te weinig grip :p

Kga er deze week mee beginnen, weinig beginnen en het word wel meer vanzelf joh ;)

En handschoenen?

Ik heb zelf altijd het idee dat handschoenen je grip verpesten, in het begin zal je het flink voelen zonder handschoenen maar dat gaat vanzelf weer weg! Zorg trouwens eerst dat je techniek goed hebt, schroef dan pas het gewicht op ;) 1 keer in de week deadliften zou genoeg moeten zijn, het is een flinke belasting voor je rug.

Ik heb zelf altijd het idee dat handschoenen je grip verpesten, in het begin zal je het flink voelen zonder handschoenen maar dat gaat vanzelf weer weg! Zorg trouwens eerst dat je techniek goed hebt, schroef dan pas het gewicht op ;) 1 keer in de week deadliften zou genoeg moeten zijn, het is een flinke belasting voor je rug.

En met hoeveel kg's beginnen of alleen de stang, wel gewoon 4 sets lijkt me toch

Terug
Naar boven