AndroidHealthClinic

Programma: "slikken en spuiten"

Santoz

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Ik hoor langs alle kanten dat dit programma nogal commotie veroorzaakt, zelfs tot hier in België.
Heb het gisteren voor de eerste keer gecheckt en ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, misschien goeie bedoelingen (of net niet en enkel op sensatie berust) maar ze schilderen drugs wel af als "weinig gevaarlijk" en "kan best" vind ik.
Wat vinden jullie ervan?

Ik vergeet het steeds te kijken. Klasgenoten vinden het prachtig allemaal. Ik check uitzendinggemist ff of ze daar bij staan. post wel een link als ik het heb.

prachtig programma, vooral op het laatst wanneer sophie die nieuwslezer naait:lol:

ik net dat het pas om 2300 begint? Pff, dat gaat niet lukken. Op uitzendinggemist zie ik -nog- niks.

Dit is pas een programma naar mijn :heart:

Haha t mooiste met die nieuwlezers naaien is. Dat ze nu geen korte intro meer hebben van het journaal voor dat reclameblok, omdat ze dat blijkbaar niet waarderen.

niemand van de Belgen naar "recht van antwoord" gekeken? Typisch hoe door-oogkleppen-kijkend vlaanderen er weer op reageerde, zowat niemand van de aanwezigen kon het met die twee Hollanders vinden.

Santoz zei:
Ik hoor langs alle kanten dat dit programma nogal commotie veroorzaakt, zelfs tot hier in België.
Heb het gisteren voor de eerste keer gecheckt en ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, misschien goeie bedoelingen (of net niet en enkel op sensatie berust) maar ze schilderen drugs wel af als "weinig gevaarlijk" en "kan best" vind ik.
Wat vinden jullie ervan?
Vind het wel een lachen programma met die filemon die allerlei drugs uittest. Moeten jullie trouwens ook aan een pokemon figuur denken als je die naam hoort????:D :D

Ik vind het juist een eductatief programma ( zoals ze dat dan zeggen:D ) omdat men allerlei soorten drugs gaat testen, en ze wijzen wel degelijk op de gevaren ervan zoals bij sommige drugs als paddo's en lsd op de gevaren van een bad trip,out gaan of in een psychose raken.

Dus ja, grappig was wel die n*ger die voor het eerst een joint rookte live in de studio hij was helemaal knetter hehe.:D

Het idee is twijfelachtig. De uitwerking is bagger. Kijk ik kijk het altijd want ik vind het leuk om te zien als die gast drugs uit gaat testen. Maar om nou te zeggen dat ze je ook goede informatie geven, nee dat zeker niet.

Neem nou die uitzending over XTC. Zitten daar 5 mensen aan tafel waarvan 3 het nog nooit geprobeerd hebben, en 2 slechts 1 of paar keer. 'Jah denk jij dat XTC nog werkt als je het elk weekend doet?'. 'Neuh ik denk het niet, jij wel?'. 'Mja er schijnt ergens een stofje in je brein te zitten wat dan op gaat tijdens het gebruik en dan werkt het niet meer.'. 'Oh ok...'.
Pfff, zet er dan iemand bij die ook echt verstand heeft van die shit en dan ook echte antwoorden kan geven ipv een beetje speculeren daar aan tafel.

Er wordt ook een beetje vanuit gegaan dat iedereen vestandig is en dus iedereen ook verstandig met drugs om gaat. Ze lijken een beetje te vergeten dat het overgrote deel van de kijkers die verantwoording gewoon niet heeft. Voor hun is het gewoon vele malen beter dat soort shit links te laten liggen, zeker drugs als coke of zo.

eens met rob. 't is een beetje teletubbie informatie, ze schreeuwen wel wat om dat je niet moet combineren of veel moet nemen, maar het "waarom" blijven ze de beeldbuiskinderen schuldig.

dit is een heerlijk fantastische programma....
je krijgt daar heel erg uitgebreid info over drugs en coïtus....

Ik heb het nog nooit gezien, ook eerste keer dat ik het hoor :D

Op welk net komt dat altijd?

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:
Er wordt ook een beetje vanuit gegaan dat iedereen vestandig is en dus iedereen ook verstandig met drugs om gaat. Ze lijken een beetje te vergeten dat het overgrote deel van de kijkers die verantwoording gewoon niet heeft. Voor hun is het gewoon vele malen beter dat soort shit links te laten liggen, zeker drugs als coke of zo.
Dat is m'n punt inderdaad, niet iedereen is even wijs genoeg.
Op mij kwam het over alsof het geen kwaad kan even een tabje te nemen ofzo...

Santoz zei:
Wat vinden jullie ervan?

gewoon NIET gebruiken, dan is het ook niet GEVAARLIJK !!:D

de negatieve kanten tonen ze niet eens aan ^^

dat ze es de heroinehoertjes es filmen, dat ze es in de ontwenningsklinieken filmen, pure sensatiecrap vind ik het, en van 1 xtcpilleke/halve postzegel lsd ga je ook niet flippen

don't do drugs !

ontopic : :) wanneer en op welk kanaal word dit uitgezonden ? (ikke belg zijn)

maandag 11u op nederland2

Denk dat er vooral mee bereikt wordt dat mensen denken 'hey dat is grappig, dat wil ik ook'. Dat hele coïtusgedeelte mogen ze van mij ook achterwege laten. Eoa geile puber die in verschillende situaties gebracht wordt waarvan je direct al weet dat het feest is voor hem. Waarna hij vervolgens aan het eind vd uitzending komt vertellen dat het feest was.... boeiend.

Ja dat gelul met Ties zit niemand op te wachten. Hij helemaal hyper dat hij weer een keer een geile coïtussessie gehad, maar je ziet er dus niks van. Geen toegevoegde waarde.

Rest van het programma is wel te doen, ook al is die Sophie zelf vrij groen lijkt het. Als ze een vraag stellen gericht aan haar verschiet ze meestal van kleur.

Eens met D. en robsels!

Terug
Naar boven