- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob G zei:Het idee is twijfelachtig. De uitwerking is bagger. Kijk ik kijk het altijd want ik vind het leuk om te zien als die gast drugs uit gaat testen. Maar om nou te zeggen dat ze je ook goede informatie geven, nee dat zeker niet.
Neem nou die uitzending over XTC. Zitten daar 5 mensen aan tafel waarvan 3 het nog nooit geprobeerd hebben, en 2 slechts 1 of paar keer. 'Jah denk jij dat XTC nog werkt als je het elk weekend doet?'. 'Neuh ik denk het niet, jij wel?'. 'Mja er schijnt ergens een stofje in je brein te zitten wat dan op gaat tijdens het gebruik en dan werkt het niet meer.'. 'Oh ok...'.
Pfff, zet er dan iemand bij die ook echt verstand heeft van die shit en dan ook echte antwoorden kan geven ipv een beetje speculeren daar aan tafel.
Er wordt ook een beetje vanuit gegaan dat iedereen vestandig is en dus iedereen ook verstandig met drugs om gaat. Ze lijken een beetje te vergeten dat het overgrote deel van de kijkers die verantwoording gewoon niet heeft. Voor hun is het gewoon vele malen beter dat soort shit links te laten liggen, zeker drugs als coke of zo.
Masters zei:kwam trouwens ook niet meer bij toen dj jean begon te lullen. WAt een pipo. Die kerel heeft bij alles wat ie zegt geen idee waar hij het over heeft.
Hij had het zelf een keer genomen en ging gewoon 24 uur door, jeah right, zal ook echt xtc geweest zijn.
D. zei:Heroïne!?!?!?!?!?
Echt waar?? Dat zal dan lafjes gaan. Heroïne zou ik echt niet nemen. Of overdrijf ik nu...
we zullen het zien, vanavond op bnn!