Fitness Seller

Programma: "slikken en spuiten"

Het is altijd te laat voor mij dus helaas...:D

Op Uitzendinggemist staan ze niet omdat ze alleen voor leden beschikbaar zijn, onder het motto het zorgt voor veel ophef. Ik weet wel een manier die werkt, maar PM me maar even mocht je interesse hebben.

Ze schijnen nu ook al te moeten stoppen met seksueelgetinte grapjes naar Noraly Beyer. :)

post anders weer eens wat.

Rob G zei:
Het idee is twijfelachtig. De uitwerking is bagger. Kijk ik kijk het altijd want ik vind het leuk om te zien als die gast drugs uit gaat testen. Maar om nou te zeggen dat ze je ook goede informatie geven, nee dat zeker niet.
Neem nou die uitzending over XTC. Zitten daar 5 mensen aan tafel waarvan 3 het nog nooit geprobeerd hebben, en 2 slechts 1 of paar keer. 'Jah denk jij dat XTC nog werkt als je het elk weekend doet?'. 'Neuh ik denk het niet, jij wel?'. 'Mja er schijnt ergens een stofje in je brein te zitten wat dan op gaat tijdens het gebruik en dan werkt het niet meer.'. 'Oh ok...'.
Pfff, zet er dan iemand bij die ook echt verstand heeft van die shit en dan ook echte antwoorden kan geven ipv een beetje speculeren daar aan tafel.
Er wordt ook een beetje vanuit gegaan dat iedereen vestandig is en dus iedereen ook verstandig met drugs om gaat. Ze lijken een beetje te vergeten dat het overgrote deel van de kijkers die verantwoording gewoon niet heeft. Voor hun is het gewoon vele malen beter dat soort shit links te laten liggen, zeker drugs als coke of zo.

idd helemaal mee eens. ze weten echt helemaal niets. is zeker een gevaarlijk programma voor de meerderheid van de bevolking.

maar vind het toch wel leuk om te kijken. vind het alleen jammer dat ze niet zo ver gaan. met die xtc ook, had ie gewoon net zover moeten gaan als ik afgelopen weekend. man ik had zo'n verrotte kop dat 99% van de mensen gewoon geen pillen meer durven nemen na het zien van die beelden :D

kwam trouwens ook niet meer bij toen dj jean begon te lullen. WAt een pipo. Die kerel heeft bij alles wat ie zegt geen idee waar hij het over heeft.
Hij had het zelf een keer genomen en ging gewoon 24 uur door, jeah right, zal ook echt xtc geweest zijn.
En die bullshit over wat ie allemaal wel niet gezien had op feestjes. Meneer jean dat komt niet door xtc maar door andere drugs.....

Masters zei:
kwam trouwens ook niet meer bij toen dj jean begon te lullen. WAt een pipo. Die kerel heeft bij alles wat ie zegt geen idee waar hij het over heeft.
Hij had het zelf een keer genomen en ging gewoon 24 uur door, jeah right, zal ook echt xtc geweest zijn.

Idd bro, die gast zit duidelijk aan de meth!

Ik vind ook dat er veel meer informatie gegeven moet worden en die filemon moet is niet zo bang zijn. Neemt hij zo weinig GHB dat hij er niks van voelt, een half zegeltje lsd en 1 snoepie dat schiet ook niet echt op...
Wanneer gaat hij aan de meth??

Hij kan beter gelijk aan de PCP gaan, lijkt me wel iemand die volledig gaat flippen als hij daar aan begint.

Aflevering 1
mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051010.asf

Aflevering 2
mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051017.asf

Aflevering 3
mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051024.asf

Aflevering 4
mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051031.asf

Aflevering 5
mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051107.asf

Aflevering 6
mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051114.asf

Aflevering 7
mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051121.asf

veel kijk plezier boy's

Of met rm voor Real Media.

Die filemon is echt de grappigste ecto ooit :D

vanavond weer kijken, ik ben heel erg benieuwd wat ze vanavond weer hebben.......:p

filemon gaat vanavond aan de heroine, ben benieuwd wat hij er van vind...

vanavond ook maar es kijken hoef morgen toch nog niet naar het werk:cool:

Heroïne!?!?!?!?!?

Echt waar?? Dat zal dan lafjes gaan. Heroïne zou ik echt niet nemen. Of overdrijf ik nu...

we zullen het zien, vanavond op bnn!

D. zei:
Heroïne!?!?!?!?!?

Echt waar?? Dat zal dan lafjes gaan. Heroïne zou ik echt niet nemen. Of overdrijf ik nu...

we zullen het zien, vanavond op bnn!

Heroine is 1 van de gezondste drugs om te gebruiken, alleen zijn die junks meestal zo van de wereld dat ze zich gaan verwaarlozen. De lichamelijke invloed is een stuk minder slecht dan bijvoorbeeld cokegebruik of zelfs marihuanagebruik. Probleem is ook dat er nog wel eens wordt overgedoseerd, iets wat met heroine al snel gebeurd.

Dat hoor ik vaker. Maar het is me meer het verslavende aspect dat afschrikt. En het is voor mij althans een ontzettende ver van mn bedshow. Iedereen heeft weleens een pil in zn mik, een druppel g door zn bier of wat coke in zn neus. Maar zelf intraveneus een stoot 'bruin' naar binnen jagen, dat doet niemand in mijn omgeving.
'Als je er eenmaal aan begint, kom je er nooit meer vanaf'. Luidt de mythe... ik wil niet degene zijn die die gaat proberen te weerleggen! Alhoewel, als het zo gezond is....

Als je jezelf goed verzorgt is de lichamelijke invloed vrij laag. Maar goed het wordt wel kostbaar, reden dat junks uit stelen gaan.

Je kan natuurlijk altijd nog gaan Chinezen, verbranden en dan inhaleren dus. Ook al is dat dus wel schadelijk, alles wat je over de longen inneemt is veel schadelijker dan intraveneus.

Zelf nooit geprobeerd, maar denk dat ik op latere leeftijd er misschien nog wel eens aan begin. Beetje chillen in het rusthuis.

Als je maar goed terminaal bent, krijg je het wel toegediend ;)

wat gaat filemon vanavond gebruiken?????
Heroine.......
Ben ook benieuwd wat ties vanavond weer gaat beleven, alleen jammer dat je daar niks te zien van krijgt........
Ik zit om 23.00uur weer voor de buis.....:cool:

Ik ga in ieder geval lekker borrelen. Heb vanmiddag flessen tequilla, triple sec en witte absolut gekocht.
Chapeau!

Terug
Naar boven