MuscleMeat

Programma: "slikken en spuiten"

EricR zei:
Heroine is 1 van de gezondste drugs om te gebruiken, alleen zijn die junks meestal zo van de wereld dat ze zich gaan verwaarlozen. De lichamelijke invloed is een stuk minder slecht dan bijvoorbeeld cokegebruik of zelfs marihuanagebruik. Probleem is ook dat er nog wel eens wordt overgedoseerd, iets wat met heroine al snel gebeurd.

Je vergeet wel te vermelden dat men er dikwijls nog een hoop rotzooi bijdraait dus zo gezond zal het wel niet zijn. Zo praten gebruikers ook vaak "het is het gezondste." Ik geloof dat pure coke gezonder is dan zuivere heroïne want aan smack wordt je lichamelijk verslaafd in tegenstelling tot coke.

Ben benieuwd.

bullshit filemon gaat geen heroine gebruiken, dat vertelden de makers in een belgisch programma, zal iets anders zijn

crap ie gaat het toch doen, maar niet spuiten maar roken

omg in z'n tarzantenue

:thumbup: weg met die shit

Pff, als je het doet doe het dan goed.

Wat een laffe bedoeling.

Wat een k*t programma zeg. Beetje lekker lopen maken dat hij heroine gaat gebruiken en het dan door de plee spoelen. Sjonge jonge...

ruil t dan in voor LSD ofzo.... ik heb die aflevering toch gemist :D

lol "een echte vrouw" met zo'n armen :D

Wat een k*taflevering zeg!!!

Mr. B.I.G. zei:
Wat een k*taflevering zeg!!!

Ja gaat helemaal nergens over! Zend het dan niet uit. Hij had ook van tevoren kunnen bedenken dat het hem toch erg tegenstaat. Keek echt uit naar deze aflevering! Hadden ze beter mij in kunnen huren! ;)

jezus wat een homofiel gedrag.

viel tegen deze keer, had er meer van verwacht...

spokie34 zei:
viel tegen deze keer, had er meer van verwacht...

Het valt elke keer tegen.
Was deze keer erg benieuwd naar de drug. Helaas, ik vond Filemon best een coole kneus maar nu is dat toch wat minder geworden. Hij had dit ook wel van tevoren kunnen bedenken. Nu wordt hij in de studio als held onthaald, terwijl het enige wat hij op deze manier bereikt, het bevestigen van vooroordelen en taboes is. Erg jammer.
LSD was ik ook benieuwd naar maar ook dat viel erg tegen. Zelf had ik nog heftigere effecten van een goede portie paddo's.

Die presentatrice is ook een dom wicht. Intepreteert regelmatig uitspraken volledig verkeerd en reageert er dan vrij dom op. Ik kijk het niet meer.

Wat een k*t programma, t**f neem gewoon die ketamine verdomme!!! :mad:

Dat programma zet alleszins zwaar aan tot drugsgebruik. Mijn zuster van 14 jaar die nu in haar 3de Latijn zit is vastbesloten later XTC, Cocaïne en LSD te gebruiken. :eek: :cool: Mja, en dan nog eens ik erbij die het altijd maar heeft over de voordelen en hemelse sfeer die er heerst in de Lagoa... :D Zelfs mijn moeder heeft al haar spijt geuit nooit eens een joint te hebben gerookt... :p

heeft iemand de laaste programma's????????????

B.V.D. + karma

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven