XXL Nutrition

Programma: "slikken en spuiten"

Rob G zei:
Wat een k*t programma, t**f neem gewoon die ketamine verdomme!!! :mad:

Dat snap ik nu ook niet.

Ik heb zelfs enkele weken geleden al overwogen om wat ketamine te doneren aan het programma omdat ik benieuwd was of het als vrij onbekend middel wel aan de orde zou komen.

Blij dat ik dat niet heb gedaan....:cool:

Het is het enige programma dat ik wekelijks bekijk, maar het late uur is wel neit goed voor m'n rust!...

En damn, wat is die DJ Isis een hete

Leviathan zei:
Dat snap ik nu ook niet.

Ik heb zelfs enkele weken geleden al overwogen om wat ketamine te doneren aan het programma omdat ik benieuwd was of het als vrij onbekend middel wel aan de orde zou komen.

Blij dat ik dat niet heb gedaan....:cool:

Mja ik heb het zelf nooit gehad ofzo, maar ketamine lijkt me echt niet zo gevaarlijk. Je kan er zekers heftig op trippen maar dat is erg afhankelijk van de dosering.

pffffffff drugs vooral XTC is niet meer als vroeger, nu is het al brol die erin zit, heb het programma ook niet gezien. Ik ben blij dat ik van die vuiligheid af ben. Gebruikers leven toch maar in een nepwereld. Alles moet puur natuur zijn ook trainen!!!!!!!

OMG wat een braaf programma.. dat hele coïtus gedeelte hadden ze ook weg kunnen laten..ze zetten hiermee weer een stap terug naar de jaren 60 door alles achter gesloten deuren te doen. Niet dat ik wil zien hoor ecto nr 2 Ties gepijpt word door een man ,maar kom op heej wat boeit dit nu voor de kijker, om dit te horen.

Waarom hij nu geen keta neemt snap ik niks van. Zolang je niet drinkt en hoogstens 2 sleutel puntjes neemt (geen dikke lijnen dus..) is t ongevaarlijk. Alleen zijn er altijd weer domme mensen die teveel nemen als ze dronken zijn en dan heb je kans op bijna dood ervaringen en coma.
Injecteren is weer ander verhaal..Bij een andere docu van een paar jaar geleden kreeg een persoon keta geinjecteerd van een doc, hij rapporteerde dat hij zn lichaam verliet en kosmische ervaringen had, zweefde lekker door het heelal enzo...kijk das nog ns een leuke docu;)

ps: Leviathan, je mag t wel aan mij doneren;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven