Fitness Seller

Progress nov09 - aug10

Beastbrah

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Progressie van November 2009 - Augustus 2010

Ik was al een topic begonnen vorig jaar rond november om alleen mijn begin pic en trainingsschema te posten op de naam paCino, heb even een nieuwe forum naam aangemaakt.

Topic kan je hier vinden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/weer-begonnen-trainen-233544/

Mijn stats van toen kloppen niet helemaal, gewicht had dus 73,7 moeten zin(ipv 83,7) en lengte 1.85(1.87 met schoenen aan hehe)

Stats Nov09
1meter85
73,7kg
bf ?? %

BP 4x100
SQ 6x130(Bij oude gym, ze hadden alleen een smith waar alles lichter lijkt)
DL 6x120

Stats nu(Aug2010)
1meter85
85,6kg
BF geen idee.

BP 2x110
SQ 6x115 losse squat stang
DL 6x140

Stats zijn redelijk vooruit gegaan, squats heb ik zwaar bij geslacked en die pak ik nu pas zo een 2 maandjes goed aan

Foto NOV09
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fotos van 2 weken geleden, koud genomen

Somewhat aangespannen lol

Pics van benen maak ik van de week, ik heb maar 1 benen pic en die is van maandje geleden met rare belichting+pumped na training

Kritiek is welkom!

Kan het niet geweldig zien maar volgens mij lopen je schouders & rug wat achter. Verder nette progressie;)

heb je ook een gewone frontpic?
Verder ziet het er allemaal wel goed uit zo op het eerste gezicht

• Topic Starter Topic Starter
Kan het niet geweldig zien maar volgens mij lopen je schouders & rug wat achter. Verder nette progressie;)

Heb je gelijk in, mijn rug wss niet heel erg maar mijn schouders wel, traps komen ook nu pas te groeien

Rug pic van 1maand geleden ga ik nu uploaden

heb je ook een gewone frontpic?
Verder ziet het er allemaal wel goed uit zo op het eerste gezicht

Eerste pic is heeeel klein beetje gedraaid omdat ik naast een kast stond, heb ook een 100% frontale ergens liggen denk ik, ff zoeken

dankje

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Rugfoto, van eind Juli dacht ik.

Mijn poses zijn erg slecht, armen niet goed aangespannen etc.

begin stats kloppen helemaal niet volgens mij... 4x100kg BP? bij 1m85cm en 73kg?... en met verhouding DL en SQAT... dat kan gewoon niet

ook ligt t misschien op mij maar k zie bijna geen verschil in je begin pic en pic van aug dit jaar en zeker geen 12kg verschil

begin stats kloppen helemaal niet volgens mij... 4x100kg BP? bij 1m85cm en 73kg?... en met verhouding DL en SQAT... dat kan gewoon niet

ook ligt t misschien op mij maar k zie bijna geen verschil in je begin pic en pic van aug dit jaar en zeker geen 12kg verschil

BP ben ik altijd al sterk in geweest, ik trainde vanaf mijn 14de tot 17de ongeveer
Toen zo een 1,5 jaar gestopt en sinds vorig jaar november weer bezig

Vind het wel vreemd dat je geen verschil ziet:p
Maarja ik zit nu mid-cut en zal na mijn cut wel weer nieuwe fotos posten, zal er wss groter uitzien als ik wat droger sta

Je ziet wel progressie, maar die 12kg zie ik er helaas niet aan af.

Die stats zie ik er om eerlijk te zijn ook niet aan af, misschien eens wat lager in bf% gaan?

Je ziet wel progressie, maar die 12kg zie ik er helaas niet aan af.

Kan ik best begrijpen, ik vind mijn armen van de voorkant heel erg dun er uit zien, moet meer hammer/CGBP doen denk ik:p

Die stats zie ik er om eerlijk te zijn ook niet aan af, misschien eens wat lager in bf% gaan?

Ben ik mee bezig ;), nog zo een 3/4weken te gaan, ligt er ook wel aan hoe hard mijn cut gaat

Zou geen idee hebben op welk BF% ik nu sta, maar ik wil op zo een 12% eindigen, mss lager

Als je nou een paar fatsoenlijke pics zou posten is het wat beter te zien misschien.
Zoals het er nu uitziet vind ik het niet echt spectaculair.

Terug
Naar boven