AndroidHealthClinic

progressie 1 jaar en 7 maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jezus wat een droppie zeg, echt zo'n superdude.
maar hou jezelf zit eens voor.... je moet eens stoppen met juicen, je eigen test productie allang gesloopt omdat je op een te vroege leeftijd bent gaan kuren.. en voor wat? dit lachwekkende fysiek?
ik bedoel lachwekkend, niet omdat het er slecht uitziet. gewoon hoe miniem na juicen, en aan het zien van je persoonlijkheid, zal dit wel een kuurtje of 4-5 al zijn.
want, zoals iedereen hier begrijpt, ben jij stoer!

en nog even terugkomend op dat je eens moet stoppen met kuren... ben je zo je imago kwijt man... en geen eigen test meer.... ik zet geld in jongens... Dennis is met 3 jaar een transseksueel:D

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 16:16 ----------

en hij "dwarft" hem niet 3x, ik ben bang dat hij een nulletje vergeet, en dus 30 bedoeld..

Gab, je ging toch mee naar Mysteryland? Wie weet komen we hem wel tegen :wave: "Hallo Roid Dennis!"

Gab, je ging toch mee naar Mysteryland? Wie weet komen we hem wel tegen :wave: "Hallo Roid Dennis!"

Hahaha, dat jochie valt niet eens op man, die verwijnd zo in de massa met superdudes, lopen nog wel 1000 van die zogenaamd stoere jochies, met een soortgelijk fysiek... alleen deze hebben daarvoor dan niet gekuurd....

Hahaha, dat jochie valt niet eens op man, die verwijnd zo in de massa met superdudes, lopen nog wel 1000 van die zogenaamd stoere jochies, met een soortgelijk fysiek... alleen deze hebben daarvoor dan niet gekuurd....

Waarsch vind je hem alsvolgt.....
Als je in je kont geknepen wordt, en er staan alleen maar mannen achter je, moet Dennyzz er wel tussen staan!

Waarsch vind je hem alsvolgt.....
Als je in je kont geknepen wordt, en er staan alleen maar mannen achter je, moet Dennyzz er wel tussen staan!

je heb wel een hoge dunk van dat jochie he?
denk je nou echt dat die minieme handjes om die gigantische gluteus maximus rijken?

waarschijnlijk ziet ie er zo metro uit daar, dat we m aanzien voor een getraind meisje.:D

Mirin

En agree... Aesthetics > stats

before:

obe-bony-to-beastly-ectomorph-transformation-5-weeks.jpg

At the moment:

msozo.jpg

after:

mensen toch... tijdens het droogtrainen 2 maanden lang dus.. heb ik 12 x pweek getraind... elke ochtend om half 6 half uurtje hardlopen en om 6 uur savonds krachttraining,
en mensen wie gaan haten om mijn krachtstats, come on... wat wil je liever even eerlijk.
stel je voor je loopt op vakantie of op een festival.. of gewoon ergens op straat.. en er komt iemand naar je toe .. HAHAHAA ik bench 40 kg meer dan jij bencht. wil je dan niet gewoon dat je je shirt uit doet.. en je perfect gesculptureerde chest aan hem laat zien.. zovan en nu jij laat je massa borst maar is zien.... ik bench liever 100 kg 8 x dan 140 kg 8 x en er fcking lelijk gespierd uitzien... het ziet er gewoon niet uit als je taille net zo breed is als je schouder... waarom realiseert geen een bber dit de laatste paar jaren, gelukkig gaat het in de pro scene wel telkens meer naar de aesthetic kant.. kijk naar phil heath.. smalle taille etc. perfecte proporties.. nog steeds TE BIG maar iig mooier dan wat bijvoorbeeld jay cutler heeft.
ik vind het een genot om van mensen te horen of om te lezen dat ik heb gekuurd en dat ze dit 100 procent aan mijn kop kunnen zien... kijk.. tijdens de bulk kom je vet aan.. plus vocht... door creatine krijg ik al een vochtkop.
verder bedank ik de mensen wie naar me op kijken, ik krijg nu al stuk of 15 pms van mensen wie vragen wat mn dieet is en hoe ik train, hierbij laat ik weten dat wanneeri k terug kom van vakantie al deze berichten ga beantwoorden, ik wil hier lekker genieten... het is nu 9 uur in de ochtend en fcking 33 graden... heb om 7 uur in de ochtend 500 meter heen en terug gezwommen .. dat dere droogheid.

x voor de mirers
no comment voor de accusers.

en NEE ik sta er niet all year round zo droog bij... ik begin na de zomer... dus voor mysteryland nog aan mijn bulk.. wie ik ga doorzetten tot februari ofzo.. ff lekker 100 kg proberen te behalen.

Mooi om dit te lezen, ik kijk uit naar de antwoorden op de gestelde vragen (hoewel dieet natuurlijk per persoon bekeken moet worden, ben toch wel benieuwd), doe het a.u.b. wel in dit topic zodat niet iedereen je hoeft te PM'en :p
Vind dat er met genoeg dedication een hoop te rechtvaardigen is, zal dan ook niks vragen over kuren of wat dan ook (hoewel ik toch moet zeggen dat ik ook vind dat je er zoveel mogelijk naturel uit moet halen, kan bij jou moeilijk zeggen dat dat wel of niet zo is aangezien je het zelf niet aangeeft), ben je alleen wel van plan de rest van je leven zo dedicated te trainen? Daarnaast, eens met je antwoord w.b.t. krachtstats. Maar dat blijft ook een persoonlijke mening uiteraard (powerlifters kiezen bijvoorbeeld voor het andere), in je topic lijkt het echter alleen aangedragen om toch nog een punt van kritiek te kunnen hebben.

Jij kuurt zelf dus niet zeuren :o Denk dat er aan het gemiddelde dbb fysiek sowieso wel te zien is dat er niet 12x per week getraind wordt hoe mooi de logjes ook lijken bij velen :)

hij traind 12/4= 3x per week.
bij dit soort leugenaars deel je alles door 4.
alsof zo'n jochie die aan de crack en pep zit smorgens om half 6 opstaat ;)

hij traind 12/4= 3x per week.
bij dit soort leugenaars deel je alles door 4.
alsof zo'n jochie die aan de crack en pep zit smorgens om half 6 opstaat ;)

Tja, we kunnen slechts maar raden of het zo is. 'T blijft internet.
Vind het alleen vreemd dat in het 'Jouw ideale lichaam'-topic dagelijks zulke fysieken worden gepost en als er dan iemand met zo'n fysiek en bijbehorende leefstijl op het forum komt hij wordt gebashed door dezelfde personen. Of denken zij dat hun helden uit het eerdergenoemde topic er niet een gedeeltelijk zelfde leefstijl (die hier beschreven wordt door de meesten) op na houden?

Ik lachte om de plaatjes en een reactie ergens hierboven, heb al eerder gepost dat OP een phaggot is met een aardig fysiek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven