jeroen415
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 26%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man!
Discipline en doorzettingsvermogen en je komt een heel eindEpic bro, goed bezig. nu moet ik er hard aan trekken wil ik er ook zo uit zien haha..

Bedankt!
Thanks! Moet idd nog flink wat massa bij, ben van plan na de vakantie zo gauw mogelijk naar de 85 te gaanGoed droog.
Nu beetje massa pakken en echt indrukwekkend worden
Keep it up !

Nee, 10 maand (topictitel klopt niet meer).
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Thanks, bouw rustig verder met een beetje meer nadruk op kracht dit jaarHier valt zeker iets van te maken man, lekker lichaam (bouw) om op verder te werken.

Bedankt! Kg verschil is klein, heb denk ik netto maar 3-4kg gewonnen afgelopen jaar dus.Zeker goede gains in een jaar toch. Iig keep on going
Thanks, dat is wel het plan

Bedankt, denk het ook ja, was veel te veel naar m'n weegschaal aan het kijken ipv de spiegel (kwam in de buurt van de 90). Dit jaar gewoon rustig massa aanzetten met IFZiet er al goed uit. Jammer dat je in die bulk zoveel vet hebt gegained. Als je wat cleaner gebulkt had (minder Kcal overschot) stond je er nu wel beter bij denk ik. Maar dat terzijde, progressie is nogsteeds gewoon goed.

Hehe thanks man, benen gaan wel goed de laatste tijd! Alleen op armen blijf ik een beetje steken heb ik het idee, zal misschien een cm bij zijn gekomen t.o.v vorig jaarDammn, goede vormen in die benen man. De rest ziet er ook goed uit ik vind dit bf wel ideaal ook goed te onderhouden

Dat zijn flinke stats voor jouw gewicht. 70 kg OHP en 170 DL.. Dat doen er niet veel van jouw gewicht na. Je bent dus vooral iemand die veel fullbody doet en flink traint voor kracht, of niet? Ik weet niet wat je doelen precies zijn, maar eens afwisselen met een hogere reprange kan zeker geen kwaad en zal wonderen doen met zoveel kracht denk ik.Recente krachtstats:
BP:5x105
SQ: 6x120
DL: 4x170
OHP: 4x70
Binnenkort maar weer eens 1RM's testen.![]()
Thanks, will do!Mooie vormen brah.
schouders komen ook goed uit.
Keep it up

U jelly?
Thanks, leuk om te lezenDat zijn flinke stats voor jouw gewicht. 70 kg OHP en 170 DL.. Dat doen er niet veel van jouw gewicht na. Je bent dus vooral iemand die veel fullbody doet en flink traint voor kracht, of niet? Ik weet niet wat je doelen precies zijn, maar eens afwisselen met een hogere reprange kan zeker geen kwaad en zal wonderen doen met zoveel kracht denk ik.
. Ik train idd graag op lage repranges bij compounds als sq/dl/ohp. Moet zeggen dat ik de afgelopen 5 maanden veel winst heb kunnen boeken met reverse pyramid - 1 set all out op 3-5 herhalingen, daarna 10% per set eraf halen. Al train ik al tijden op basis van een split schema met de nodige isolatie oefeningen. M'n doel is een in mijn ogen perfect fysiek bouwen, maar op kracht zou ik graag eens 200 willen deadliften, 175 squatten, 140 benchen en 100 op de OHP
.