MuscleMeat

Progressie 2010-heden

heb je dat in een half jaar voorelkaar gekregen?

• Topic Starter Topic Starter
Zeker goeie progressie kerel!
Thanks man!

Epic bro, goed bezig. nu moet ik er hard aan trekken wil ik er ook zo uit zien haha..
Discipline en doorzettingsvermogen en je komt een heel eind :)

Bedankt!
Goed droog.
Nu beetje massa pakken en echt indrukwekkend worden ;)

Keep it up !
Thanks! Moet idd nog flink wat massa bij, ben van plan na de vakantie zo gauw mogelijk naar de 85 te gaan :D
heb je dat in een half jaar voorelkaar gekregen?
Nee, 10 maand (topictitel klopt niet meer).

Hoop voor je dat je nu wel alles trained?:D

Zo, dit draadje ook maar eens bumpen. Inmiddels een ruim jaar verder, heb in de tussentijd aardig wat kunnen gainen. Ik ben vorig jaar zomer aan het eind van de cut gestrand op ongeveer 73kg (foto's in OP), toen gaan bulken naar ongeveer 87kg. Resultaat: flinke vochtkop en een berg vet, doe ik niet weer. Moet wel zeggen dat ik gewoon alles at wat ik kon en regelmatig tegen de 5k kcals zat, geen strict schema (had tenslotte toch een overschot in alles). Toen ben ik gaan cutten, kwam uit op ongeveer 78kg, zie hier de vergelijking:

mmsarl.png

Inmiddels ben ik weer lichtjes aan het bulken, gewicht ongeveer 79kg:

2jfk6fp.jpg

34zahc1.jpg

288bi34.jpg

Startfoto's staan in OP

Do you even lift?

Hier valt zeker iets van te maken man, lekker lichaam (bouw) om op verder te werken.

Zeker goede gains in een jaar toch. Iig keep on going

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Hier valt zeker iets van te maken man, lekker lichaam (bouw) om op verder te werken.
Thanks, bouw rustig verder met een beetje meer nadruk op kracht dit jaar :)
Zeker goede gains in een jaar toch. Iig keep on going
Bedankt! Kg verschil is klein, heb denk ik netto maar 3-4kg gewonnen afgelopen jaar dus.

Goeie gains, nu nog meer massa pakken.

Ziet er al goed uit. Jammer dat je in die bulk zoveel vet hebt gegained. Als je wat cleaner gebulkt had (minder Kcal overschot) stond je er nu wel beter bij denk ik. Maar dat terzijde, progressie is nogsteeds gewoon goed.

Goeie gains, nu nog meer massa pakken.
Thanks, dat is wel het plan :)
Ziet er al goed uit. Jammer dat je in die bulk zoveel vet hebt gegained. Als je wat cleaner gebulkt had (minder Kcal overschot) stond je er nu wel beter bij denk ik. Maar dat terzijde, progressie is nogsteeds gewoon goed.
Bedankt, denk het ook ja, was veel te veel naar m'n weegschaal aan het kijken ipv de spiegel (kwam in de buurt van de 90). Dit jaar gewoon rustig massa aanzetten met IF:)

Haha, if you're gonna sleep past 1:24, getting up early is gonna be a bad time

Tijd voor een update, inmiddels alweer een tijdje aan het bulken. In de afgelopen 3 maand ongeveer 3kg gewonnen, gaat goed dus. Vetpercentage zal wel iets gestegen zijn maar ben er zeker content mee. Ik heb eens wat foto's geschoten in dezelfde omstandigheden als 1,5 jaar geleden voor wat beter vergelijkingsmateriaal, en tot m'n verbazing zag ik dat ik destijds ongeveer 78 woog, dus 1 à 2kg minder dan nu. Zie hier de pics:

hrztvn.jpg

33etpwp.jpg

voncsm.jpg

2s1vybl.jpg

Recente krachtstats:
BP:5x105
SQ: 6x120
DL: 4x170
OHP: 4x70

Binnenkort maar weer eens 1RM's testen.:)

Dammn, goede vormen in die benen man. De rest ziet er ook goed uit ik vind dit bf wel ideaal ook goed te onderhouden

Dammn, goede vormen in die benen man. De rest ziet er ook goed uit ik vind dit bf wel ideaal ook goed te onderhouden
Hehe thanks man, benen gaan wel goed de laatste tijd! Alleen op armen blijf ik een beetje steken heb ik het idee, zal misschien een cm bij zijn gekomen t.o.v vorig jaar :(

Mooie vormen brah.

schouders komen ook goed uit.

Keep it up

Leeggzzzzzzz

Recente krachtstats:
BP:5x105
SQ: 6x120
DL: 4x170
OHP: 4x70

Binnenkort maar weer eens 1RM's testen.:)
Dat zijn flinke stats voor jouw gewicht. 70 kg OHP en 170 DL.. Dat doen er niet veel van jouw gewicht na. Je bent dus vooral iemand die veel fullbody doet en flink traint voor kracht, of niet? Ik weet niet wat je doelen precies zijn, maar eens afwisselen met een hogere reprange kan zeker geen kwaad en zal wonderen doen met zoveel kracht denk ik.

Mooie vormen brah.

schouders komen ook goed uit.

Keep it up
Thanks, will do! ;)
U jelly?
Dat zijn flinke stats voor jouw gewicht. 70 kg OHP en 170 DL.. Dat doen er niet veel van jouw gewicht na. Je bent dus vooral iemand die veel fullbody doet en flink traint voor kracht, of niet? Ik weet niet wat je doelen precies zijn, maar eens afwisselen met een hogere reprange kan zeker geen kwaad en zal wonderen doen met zoveel kracht denk ik.
Thanks, leuk om te lezen :). Ik train idd graag op lage repranges bij compounds als sq/dl/ohp. Moet zeggen dat ik de afgelopen 5 maanden veel winst heb kunnen boeken met reverse pyramid - 1 set all out op 3-5 herhalingen, daarna 10% per set eraf halen. Al train ik al tijden op basis van een split schema met de nodige isolatie oefeningen. M'n doel is een in mijn ogen perfect fysiek bouwen, maar op kracht zou ik graag eens 200 willen deadliften, 175 squatten, 140 benchen en 100 op de OHP :D.

Terug
Naar boven