Fitness Seller

progressie foto 6 maand natuurlijk

Moet je blij zijn met zulke genen. Had ik die maar ;)

Hoeveel van die 5 maandjes heb je met de fiets gereden dan?

Mooie baard enzo.

Ook altijd hilarisch hoe paranoide die emphasis op "natural" is.

Basicly heb je gewoont gekuurd en random shit gedaan in de gym.

Lol dit is een foto van iemand op bodybuilding.com

Foto komt me ook erg bekend voor

• Topic Starter Topic Starter
Lol dit is een foto van iemand op bodybuilding.com

Wat jullie nou zeggen is helemaal bullshit lol... Bem wel benieuw wie mij gisteren stiekem heeft gefotografeerd... Laat me maar weten wie die gene is en waar je het precies zag.

Ik heb geen shakes gehad.

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Ik heb een lichaamstype die snel spieren opbouwt, ik ben klein opgebouw, ik ben het snelst gespierder dan mijn vrienden die mee trainen.

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Ja aangezien mijn lengte klein is, stop ik op een gegeven moment met het opbouwen van massa, en ga ik droogtrainen.

Bedoel dat je niet te hard en vaak moet trainen, zeker geen shakes neemt want voor je het weet ben je zoals Ronnie Coleman of Jay Cutler en dat is niet meer mooi.

Bedoel dat je niet te hard en vaak moet trainen, zeker geen shakes neemt want voor je het weet ben je zoals Ronnie Coleman of Jay Cutler en dat is niet meer mooi.

Ja klopt, dankjewel voor je serieuze antwoord, ipv degene die zeggen dat mijn foto van iemamd anders is... lOL

Via wie heb je die Turkse tren?

wat een losers die denken dat dit niet natty kan:roflol:

Verder goed bezig.

Terug
Naar boven