Fitness Seller

Progressie foto's

maffiabaas

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
215
Lengte
1m90
Massa
108kg
Progressie foto's (Update 30-3-2013)

Hallo mede (body)builders,

Na een jaar hard werken vond ik het weer eens tijd wat foto's te uploaden en om feedback te vragen. Ik heb al een topic maar omdat deze zo groot is geworden en verouderd is heb ik besloten een nieuwe te maken.

Hier volgen de foto's vandaag koud genomen.

CIMG1307.jpg

CIMG1309.jpg

CIMG1313.jpg
CIMG1314.jpg

En wat denken jullie van het BF%?

Groeten;)

UPDATE PAGINA 6 (30-3-2013)

Laatst bewerkt:
wajo waar woon je wel niet? je lijkt wel maffiabaas ofzo man

• Topic Starter Topic Starter
Haha , nee die naam komt van vroeger toen ik het overal gebruikte. Don't judge by the name. Xd

Zeer nette progressie en goede BF, nog iets lager gaan en dan is het perfect iig. Vind je borst en armen er goed uitzien, benen lijken tegen te vallen, hoeveel meten ze?

Zeer nette progressie en goede BF, nog iets lager gaan en dan is het perfect iig. Vind je borst en armen er goed uitzien, benen lijken tegen te vallen, hoeveel meten ze?
Benen meten 67 cm bovenaan. Van mijn mogen mij benen ook wel iets groter. Vooral mijn hamstrings moeten beter uitkomen bij de backpose.

Net fysiek, hoelang train je al?

Net fysiek, hoelang train je al?
Ik heb krachtsport vanaf dat ik een klein kind was al interessant gevonden. Ben gaan trainen op mijn 14e thuis. Ben na ongeveer 1,5 jaar thuis wat ''bezig'' geweest te zijn naar een sportschool gegaan. Daar heb ik vervolgens een jaar getraind. Ben vervolgens verhuist naar een andere sportschool. Deze was veel groter en had meerdere mogelijkheden m.b.t. bodybuilding. Daar train ik nu 1,5 jaar. Als je de tijd dat ik nu echt serieus met bodybuilding bezig ben bij elkaar optelt kom ik uit op 2,5 jaar. Ongeveer vanaf mijn 15,5 jaar.

Netjes :) Doe je deadlifts trouwens?

je deadlift steekt wel zwaar boven de rest

mag nog wat werken aan je onderrug

Hallo people ,

2 maanden verder 2,5 kilo zwaarder en zo te zien geen zichtbaar vet gegained ??? Eindelijk weer in de bulk waarbij ik hoop nu eens richting de 100kg te gaan zoals ik eigenlijk al veer eerder heb gewild. Ook heb ik de normale deadlift weer aan mijn schema toegevoegd waardoor ik nu dus op dinsdag een normale deadlift doe en op vrijdag een Roemeense deadlift voor de hams.

Nouja wat vinden jullie er van? Begint het al ergens op te lijken haha?

Stats :
1.90m 91kg nuchter BF% 3 punts meting 12%

CIMG1517.jpg

CIMG1518.jpg

CIMG1522.jpg

CIMG1523.jpg

CIMG1528.jpg

Jezus je rug is echt flink vooruit gegaan! Benen helaas wat minder

Goeie MM. Epic face op de laatste foto.

heb je 2 maand dezelfde boxer aan? xD mss een maatje groter kopen, hij zit tussen je billen (no homo)

Terug
Naar boven