Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je bedoeld van de 1e foto na deze foto wel . Totale trainingstijd ligt al veel hoger.

Kwark is eigenlijk heerlijk. Ik geniet er gewoon telkens weer van. Je kan de smaken van de kwark afwisselen met de suikervrije siropen die er zo een lekker smaakje aan kunnen geven zonder extra onnuttige calorieën toe te voegen aan je voedingsschema. Mijn gewicht dat ik voor het laatst gemeten heb was 96kg 's avonds. Daar zullen nuchter dus een paar kilo van af moeten. Ik probeer echter niet te vaak op de weegschaal te staan omdat dit erg kan demotiveren als je bijvoorbeeld een week later een kg minder weegt nuchter. Dit kan verschillen door de hoeveelheid vocht in je lichaam, eten in je maag en verteerde voedingsresten in je darmen.![]()
Daarentegen is het tegenovergestelde wel echt een goed gevoel 
!!Thx man ! Wie ben je dan als ik vragen mag en waar train je ?Gaat lekker man! Ik zag je vroeger op sancta vaak lopen!
!!!!! En afgelopen dinsdag een nieuw PR gezet met een 200kg deadlift
!Haha , om eerlijk te zijn vind ik mijzelf in de spiegel altijd een magere ecto. Bigorexiafuaark wat een schouders/armen
moet genieten zijn om in de spiegel te kijken![]()

Gino Brouwers, maar je kent me waarschijnlijk niet aangezien jij in de 4e zat toen ik net op school kwam.
Ik train bij Squash&Fit, als het goed is ben je ook een vriend van Max Lenssen? Is een goede oude vriend van me![]()