XXL Nutrition

Progressie foto's

ff terugleze

Netjes, hoe ziet je voedingsschema eruit?

Prachtig resultaat. En respect voor je discipline. Had dat echt niet toen ik 18 was. :D

Als je bedoeld van de 1e foto na deze foto wel . Totale trainingstijd ligt al veel hoger.

Ja bedoel van fotos eerste post van je in dit topic TOT aan deze.
Aardige progressie vind ik.

Goede schouders ook.
Door je extra spiermassa oog je ook droger.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben al met gewichtjes bezig sinds mijn 14e. Rond mijn 16e serieus gaan trainen maar nog steeds geen voedingsschema. Eind mijn 17e beter op mijn voeding gaan letten en mijn ma verboden friet en dat soort dingen voor mij te maken. En nu sinds ongeveer 5 maanden heb ik echt een serieus voedingsschema (komt onder andere door meer financiële mogelijkheden die ik nu heb). Al met al train ik dus al een hele poos.

Ik zal mijn voedingsschema van vorige maand even posten deze is inmiddels wat opgeschroefd met ongeveer 300 kcal.

Bijlagen

ziet er goed uit, we hebben ongeveer zelfde stats(behalve dat ik hoger zit in vet%)
maar ik zie er niet ongeveer het zelfde uit :p deze kant wil ik ook op

succes met het bulken

2 liter kwark per dag dan ben je er toch wel snel op uitgekeken lijkt mij?
Goede progressie dat wel;) en wat weeg je nu?

respect trouwens voor 5000 kcal eten en geen vet aankom, me jelly:(
ik kom al kilo's vet aan op 3000 kcal:o

2kg kwark? Kwarkmonster, lol.

Goede prorgressie

Kwark is eigenlijk heerlijk. Ik geniet er gewoon telkens weer van. Je kan de smaken van de kwark afwisselen met de suikervrije siropen die er zo een lekker smaakje aan kunnen geven zonder extra onnuttige calorieën toe te voegen aan je voedingsschema. Mijn gewicht dat ik voor het laatst gemeten heb was 96kg 's avonds. Daar zullen nuchter dus een paar kilo van af moeten. Ik probeer echter niet te vaak op de weegschaal te staan omdat dit erg kan demotiveren als je bijvoorbeeld een week later een kg minder weegt nuchter. Dit kan verschillen door de hoeveelheid vocht in je lichaam, eten in je maag en verteerde voedingsresten in je darmen. ;)

Flinke armen zo te zien, goed bezig

Lekker bezig maatje!!

Respect, hoop dat ik ook deze kant uit ga haha.

Kwark is eigenlijk heerlijk. Ik geniet er gewoon telkens weer van. Je kan de smaken van de kwark afwisselen met de suikervrije siropen die er zo een lekker smaakje aan kunnen geven zonder extra onnuttige calorieën toe te voegen aan je voedingsschema. Mijn gewicht dat ik voor het laatst gemeten heb was 96kg 's avonds. Daar zullen nuchter dus een paar kilo van af moeten. Ik probeer echter niet te vaak op de weegschaal te staan omdat dit erg kan demotiveren als je bijvoorbeeld een week later een kg minder weegt nuchter. Dit kan verschillen door de hoeveelheid vocht in je lichaam, eten in je maag en verteerde voedingsresten in je darmen. ;)

Echt goed bezig man! En inderdaad, vind t zelf ook altijd demotiverend als er de ene keer een kilo af is bijvoorbeeld :P Daarentegen is het tegenovergestelde wel echt een goed gevoel :p

13-15% denk ik. Ziet er verder keurig uit, ga zo door

Bulk gaat nog steeds verder, geen posing pics dit keer maar een actie foto en filmpje !

training.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=Y5eKfQgzYz0

Lets eat , sleep and train:hitit: !!

Gaat lekker man! Ik zag je vroeger op sancta vaak lopen!

Gaat lekker man! Ik zag je vroeger op sancta vaak lopen!
Thx man ! Wie ben je dan als ik vragen mag en waar train je ?

Btw heerlijke schouder training vandaag gehad :rocker2:!!!!! En afgelopen dinsdag een nieuw PR gezet met een 200kg deadlift :D !

shouldersss.jpg

``

Laatst bewerkt:
fuaark wat een schouders/armen

moet genieten zijn om in de spiegel te kijken :p

fuaark wat een schouders/armen

moet genieten zijn om in de spiegel te kijken :p
Haha , om eerlijk te zijn vind ik mijzelf in de spiegel altijd een magere ecto. Bigorexia :p

Gino Brouwers, maar je kent me waarschijnlijk niet aangezien jij in de 4e zat toen ik net op school kwam.

Ik train bij Squash&Fit, als het goed is ben je ook een vriend van Max Lenssen? Is een goede oude vriend van me :D

Nee , inderdaad ken ik je niet. Maar je hebt dus ook maar een jaartje bij mij op school gezeten. En inderdaad Max daar train ik onder andere mee.

Terug
Naar boven