MuscleMeat

Progressie foto's

Kap je net t filmpje af als de kick komt (denk ik) :(.
Welke track was het?

Ik zag je lopen op emporium, herkende je van de foto's, alleen je reageerde niet op je dbb naam maffiabaas ;p

Nog meer feestjes in je agenda staan?

Nice filmpje btw ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zag je lopen op emporium, herkende je van de foto's, alleen je reageerde niet op je dbb naam maffiabaas ;p

Nog meer feestjes in je agenda staan?

Nice filmpje btw ;)
Hahaha , nee geen volgende feestjes meer op mijn agenda. Wilde naar decibel maar die was al uitverkocht voordat ik een kaartje had. Deze zomer Cherso. Dat is 8 dagen feest ;) (en trainen).

Trainen in Cherso is k*t.

Zelf naar een gym gegaan, geloof flex gym.. mocht niet eens trainen voor 1 dag als je wou betalen.

Nice progession man, maar geen 10 %

Ik herkende je al ergens van @ begin van het topic. Na wat meer gelezen te hebben herkende ik je idd. :P
Bij trixx in the mix leken je armen groter! Wat een BNer! :P

Prachtige progressie!
Je abs willen niet doorbreken denk ik? Heb ik ook last van helaas. Maar goed ik train net 4 maanden split en ben net begonnen met een full body workout schema. Geneticssss

PS: Speel jij toevallig games of heb gespeeld?! Aangezien mijn research @ jouw youtube account.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik herkende je al ergens van @ begin van het topic. Na wat meer gelezen te hebben herkende ik je idd. :P
Bij trixx in the mix leken je armen groter! Wat een BNer! :P

Prachtige progressie!
Je abs willen niet doorbreken denk ik? Heb ik ook last van helaas. Maar goed ik train net 4 maanden split en ben net begonnen met een full body workout schema. Geneticssss

PS: Speel jij toevallig games of heb gespeeld?! Aangezien mijn research @ jouw youtube account.
Hee,

Haha ja trix wat een geweldig feestje. As zaterdag ben ik weer van de partij. Heb inderdaad het probleem dat mijn abs pas heel laat goed door gaan breken. Deze goed hard trainen dus voor wat extra massa daarop. Over 2 weekjes nog naar Cherso en daarna begin ik langzaam mijn Kcal weer op te bouwen voor droge massa aan te gaan zetten.

Ik heb vroeger inderdaad best vaak games gespeeld. Tegenwoordig is dit sporadisch omdat ik er bijna geen tijd meer voor heb. Zo af en toe nog een spelletje.

;)

goed bezig!, idd volgende keer ietsje dichter bij

Ik heb die naam vaker voorbij zien komen in anderen games. We hebben elkaar misschien dus vaker ontmoet :P.

Inderdaad abs horen toch wel tot het totaal plaatje vind ik. Moet redelijk hard getraind worden ja, wel net zoals elke andere spier.

Ben je eventueel nog van de partij om samen een game te spelen wanneer daar tijd voor is? Ik ben van nature een gamer, maar hou me de laatste tijd meer bezig met KT waardoor er bijna geen tijd/zin meer voor is.

Succes verder met je progressie! Komt helemaal goed.

Terug
Naar boven