Fitness Seller

Progressie foto's

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha dankje dankje ! Ja even oefenen een relaxt gezicht te krijgen bij het flexen van de spieren. Kijken ze ook na bij wedstrijden dacht ik ooit gehoord te hebben haha.

Looking tight, thick, juicy.

Rug is mooi vooruit gegaan, zou wat meer focussen op de benen.

Rug is mooi vooruit gegaan, zou wat meer focussen op de benen.
Daar geef ik je helemaal gelijk in ! Benen moeten gewoon veel voller worden ! Kuiten meten nu slechts 41 cm. Gelukkig wel 1 cm gegroeid sinds vorige meting 2 maanden geleden. Bovenbenen moeten gewoon wat meer volume en definitie krijgen dan ziet het er gewoon completer uit.

Training schema ziet er zo uit:
Maandag borst+triceps+kuiten
Dinsdag Rug+Biceps+Onderarmen+buik
Donderdag Schouders+Traps+Kuiten
Vrijdag Quads+Hamstrings+Buik

Heb er speciaal voor gekozen alle spiergroepen behalve de slowswitch groepen een keer per week te pakken omdat ik zeker 4 a 5 dagen spierpijn heb als ik een spiergroep getraind heb. Benen vaker trainen is dus geen optie.

Maar ik zie wel misschien pak ik in deze bulk een hoop massa bij op de quads en hams en voornamelijk de kuiten haha.

Ik heb ongeveer dezelfde verhoudingen alleen iets minder massa.. train je buik wel genoeg?

Heb ongeveer dezelfde lengte, hetzelfde postuur alleen weeg ik 8 kilo minder haha, werk aan de winkel dus

Goeie rug!

Netjes man, alleen zou meer massa op je benen niet misstaan!

Rug is goed vooruit gegaan man !

Ik hoef niet meer te zeggen waar er aan gewerkt moet worden dat weet je zelf wel :)

Doe zo verder !

Ik vind het goed! Lijkt best op mijn fysiek... ik denk dat ik indd 1-2 % droger ben. Mijn armen zijn ietsssss minder en borst ietsss meer.. maar rug en schouders zijn vrijwel even groot... ik train nu bijna 2,5 jaar.

Benen en kont moeten wat meer in vorm komen haha.. Ga squaten (als je dat nog niet doet).. ik doe dat nu sinds begin van het jaar structureel en het gaat zeker de goede kant op!

Leuk om te zien! Succes bro.

Weer 2 maandjes verder en nog steeds aan het bulken. Krachtstats nog steeds linear omhoog. Nu aan het bulken met 5000kcal per dag. Vet percentage blijft gelukkig het zelfde:). En doe mijn uiterste best om mijn benen massiever te krijgen. Vandaag been training gehad met onder andere full squats met 107,5 kg 15 reps 3 sets. Dat brandde lekker moet ik zeggen.

Hier een update pic front relaxed.

CIMG1582.jpg

Ziet er goed uit!

goed physique! 1.90 ook, damn

Goed man.
En dat in 4 maanden tijd?

Terug
Naar boven