Geloof jij dat Kelly geen kerel was dan?

Kom op zeg, alles dat een beetje afwijkt van t leven van de gemiddelde DBB-er hoeft nog niet niet waar te zijn..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is niet per centimeter, haha. En ja, is verzekerd.
Wat is dit voor slechte troll
lol @ mensen die dit geloven idiots 
JahoorWat is dit voor slechte troll
lol @ mensen die dit geloven idiots
![]()
.
.
.
.Haalt me eigenlijk niet uit wat iemand denkt.
Enige reden dat ik het belangrijk vind om met jullie te delen dat ik een transman ben is omdat ik toch van origine een vrouw ben en dat is wel belangrijke info voor een objectieve kijk op mijn krachtprogressie.
En natuurlijk ben ik nog steeds gewoon een XX chromosoom mens. Alleen mijn hormonen zijn nu mannelijk.

Haalt me eigenlijk niet uit wat iemand denkt.
Enige reden dat ik het belangrijk vind om met jullie te delen dat ik een transman ben is omdat ik toch van origine een vrouw ben en dat is wel belangrijke info voor een objectieve kijk op mijn krachtprogressie.
En natuurlijk ben ik nog steeds gewoon een XX chromosoom mens. Alleen mijn hormonen zijn nu mannelijk.
Doe ff normaal vriend niemand gelooft je bullshit verhaaltje. Troll failed. Het hardst faalde je nog op dat je denkt dat mensen gaan geloven dat cosmetische ingrepen zoals deze vergoed zouden worden door de verzekering. Droom lekker verder
Maar.. Je hebt nog een baarmoeder en eierstokken? Dus zou je net als Buck nog zwanger kunnen worden?![]()
.
!Ja, maar dat wil ik beslist niet.
En Maxiamento: wordt echt vergoed in nederland. Zoek maar op!

Troll.... Dat meisje op foto 1 dat op de stoel zit is echt geen 190 cm
.boytoy ik zou jou diep in je harige kontgat willen boren (no homo)

Daar draait het niet om, draait er uiteindelijk om dat ik eerst een ecto as **** was en nu op weg ben buff te worden .

Wat de ****
Dat zegt echt niet iemand die nieuw is, overduidelijk een troll![]()