Fitness Seller

progressie

• Topic Starter Topic Starter
Jahoor ;) Wat is dit voor slechte troll :roflol: lol @ mensen die dit geloven idiots :roflol:

Haalt me eigenlijk niet uit wat iemand denkt :).
Enige reden dat ik het belangrijk vind om met jullie te delen dat ik een transman ben is omdat ik toch van origine een vrouw ben en dat is wel belangrijke info voor een objectieve kijk op mijn krachtprogressie :).
En natuurlijk ben ik nog steeds gewoon een XX chromosoom mens. Alleen mijn hormonen zijn nu mannelijk ;).

Anyway, ik zal af en toe gewoon updaten hoe ik vooruitgang boek. Om de 3-6 maanden of zo :).

Enige reden dat ik het belangrijk vind om met jullie te delen dat ik een transman ben is omdat ik toch van origine een vrouw ben en dat is wel belangrijke info voor een objectieve kijk op mijn krachtprogressie :).
En natuurlijk ben ik nog steeds gewoon een XX chromosoom mens. Alleen mijn hormonen zijn nu mannelijk ;).

Maar.. Je hebt nog een baarmoeder en eierstokken? Dus zou je net als Buck nog zwanger kunnen worden? :P

Doe ff normaal vriend niemand gelooft je bullshit verhaaltje. Troll failed. Het hardst faalde je nog op dat je denkt dat mensen gaan geloven dat cosmetische ingrepen zoals deze vergoed zouden worden door de verzekering. Droom lekker verder

Doe ff normaal vriend niemand gelooft je bullshit verhaaltje. Troll failed. Het hardst faalde je nog op dat je denkt dat mensen gaan geloven dat cosmetische ingrepen zoals deze vergoed zouden worden door de verzekering. Droom lekker verder

Die worden ook vergoed mits je doorgewezen bent door psycholoog..

Serieus :o

Toen de huisarts met die TRT kwam (wat jij niet geloofde) ben ik op zoek gegaan naar wat voor zooi je dan kreeg en toen kwam ik uit op sust 250.. Dat awkward feeling wanneer je er achter komt dat je op een transmannen site zit te lezen :roflol:

Maar ze krijgen t wel vergoed..

Slechte troll is slecht mij kun je toch nooit over halen dit te gaan geloven :roflol:

boytoy ik zou jou diep in je harige kontgat willen boren (no homo)

Troll.... Dat meisje op foto 1 dat op de stoel zit is echt geen 190 cm

Troll.... Dat meisje op foto 1 dat op de stoel zit is echt geen 190 cm

192 cm, en ik zit daar languit he

Maar aub genoeg nu met al dat gezeur over of ik een troll ben of niet.
Daar draait het niet om, draait er uiteindelijk om dat ik eerst een ecto as **** was en nu op weg ben buff te worden :).

Je schouders lopen achter maat

Wat de **** :roflol:

Daar draait het niet om, draait er uiteindelijk om dat ik eerst een ecto as **** was en nu op weg ben buff te worden .

Dat zegt echt niet iemand die nieuw is, overduidelijk een troll:rolleyes:

srsly stukje vel van je arm gebruikt om een piet van je clitoris te maken? GTFO obvi troll is obvi

Terug
Naar boven