AndroidHealthClinic

progressie

• Topic Starter Topic Starter
Wat de **** :roflol:

Dat zegt echt niet iemand die nieuw is, overduidelijk een troll:rolleyes:

Ik heb altijd al gesport, maar ben al bekend met BB'en/krachttraining sinds dec 2010. Uiteraard wist ik er toen nog weinig vanaf :). Maar ik ben altijd een type geweest dat zich ergens in verdiept alvorens er aan te beginnen. Dat heb ik met schilderen (hobby van me) gedaan en ook met deze sport.
Ik kwam er achter dat ik van nature een ecto lichaam had. Lang, slank etc. Echt heel weinig vet. Ziek metabolisme en zo.

Als meisje wilde ik dit ook al, maar het kwam er nooit echt van. Toen ik begon met de transitie om mannelijk te worden begon ik ook met trainen :).
Daarnaast heb ik hier eerst een tijdje rondgekeken voor ik mijn account heb gemaakt, dus ik weet wel wat van de terminologie hier ;).

Don't feed the troll mensen...

Geprobeerd, werkte niet. Het gaat ook veel verder dan alleen maar mijn geaardheid.
Het ging altijd om mijn identiteit, hoe ik in het level wilde staan. En dat wilde ik gewoon niet als vrouw.
Ik was altijd 1 van de jongens.

Af en toe kwam er wel 's een jongen op me af die iets met me wilde, maar dan walgde ik en zei: Kom op man.. je bent een van mijn vrienden, dat is gewoon raar..
Ben ook nooit verliefd op een jongen geweest.
Ik heb het wel "geprobeerd" met een jongen.. meer om mijn omgeving tevreden te stellen, maar je kan niet al te lang weglopen van wie je echt bent.. ;)

alsof jij niet bent weggelopen voor wie je echt was? je was een meisje.

rare dingen krijg je met die transcoïtusuelen en homofielen op tv.(kelly, gordon, met zn gayopmerking in elke zin die hij verteld bij ''sterren springen'' vind het allemaal prima maar tegewoordig word je er wel heel erg mee geconfronteerd. kinderen denken dat het normaal is. en mensen die er express mee pronken ofzo. je kan op straat niet zien wie hetero is maar zeker wel welke homo is...

gaat de verkeerde kant op..

rare dingen krijg je met die transcoïtusuelen en homofielen op tv.(kelly, gordon, met zn gayopmerking in elke zin die hij verteld bij ''sterren springen'' vind het allemaal prima maar tegewoordig word je er wel heel erg mee geconfronteerd. kinderen denken dat het normaal is. en mensen die er express mee pronken ofzo. je kan op straat niet zien wie hetero is maar zeker wel welke homo is...

Ga jij eens lekker in Amerika wonen .. mafketel!

Je hoeft de straat niet eens op om de verstandelijk beperkte mensen te vinden :o

Ben in zekere zin met je eens dat op tv soms een verkeerd beeld wordt geschept.. Kelly zou ik niet een boegbeeld voor transcoïtusuelen willen noemen bijvoorbeeld. Maar dat is 't 'm juist. Degene die gewoon een normaal leven willen leiden vind je niet op de tv (hoewel het wel vaker goed geportretteerd wordt) want die willen ook niet opvallen.
Ik heb het aan mijn vriendin natuurlijk allemaal eerlijk verteld en ik ben er open en eerlijk over, maar mij vind je echt niet op de gay parade of zo :D!

Meer foto's!

Ga jij eens lekker in Amerika wonen .. mafketel!

hahaha

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 15:56 ----------

Ben in zekere zin met je eens dat op tv soms een verkeerd beeld wordt geschept.. Kelly zou ik niet een boegbeeld voor transcoïtusuelen willen noemen bijvoorbeeld. Maar dat is 't 'm juist. Degene die gewoon een normaal leven willen leiden vind je niet op de tv (hoewel het wel vaker goed geportretteerd wordt) want die willen ook niet opvallen.
Ik heb het aan mijn vriendin natuurlijk allemaal eerlijk verteld en ik ben er open en eerlijk over, maar mij vind je echt niet op de gay parade of zo :D!

mooi:cool:

snap ook niet waarom er in de eerste post gezegd wordt dat je eerst een vrouw was...waarom niet gewoon foto's posten. sensatiethread
Is er ook geen litteken waar je borsten vroeger zaten dan? foto pls ;)

snap ook niet waarom er in de eerste post gezegd wordt dat je eerst een vrouw was...waarom niet gewoon foto's posten. sensatiethread
Is er ook geen litteken waar je borsten vroeger zaten dan? foto pls ;)

Litteken zit er, ook op mijn arm, maar die zijn gelukkig vrijwel niet zichtbaar.

En geen sensatiethread. Informatiethread.
Die info is wel van belang zodat je weet dat het voor mij van nature wat meer moeite kost om spieren te kweken.
Daarom post ik voorlopig ook geen foto's van mijn benen. Mijn schouders zijn ook bijv. heel moeilijk om goed te laten groeien.
Ze zijn helaas niet erg breed... en mijn benen zijn ook pure meidenbenen.
Maar ik ben optimistisch dat ik over een jaar mijn minder sterke departementen flink heb opgeschroefd :).

boytoy ik zou jou diep in je harige kontgat willen boren (no homo)

id-hit-that-3-times.jpg

wat staat er dan op je id? m/v

Litteken zit er, ook op mijn arm, maar die zijn gelukkig vrijwel niet zichtbaar.

En geen sensatiethread. Informatiethread.
Die info is wel van belang zodat je weet dat het voor mij van nature wat meer moeite kost om spieren te kweken.
Daarom post ik voorlopig ook geen foto's van mijn benen. Mijn schouders zijn ook bijv. heel moeilijk om goed te laten groeien.
Ze zijn helaas niet erg breed... en mijn benen zijn ook pure meidenbenen.
Maar ik ben optimistisch dat ik over een jaar mijn minder sterke departementen flink heb opgeschroefd :).

Wel verrassend van je schouders, ik heb altijd gehoord dat die goed reageren op AAS, maar doordat jouw gebruik waarschijnlijk enkel tot het niveau van een normale man gebruikt, moeten we dat dan vergelijken met natty's en daar is het logisch dat schouders een moeilijke spiergroep zijn. Nog wat extra test vragen dus :D.

Heb je nog meer pics van je progressie? fuarkkk :wanker:

Tough guy

Terug
Naar boven