XXL Nutrition

Progressie..

• Topic Starter Topic Starter
dus bijna anderhalf jaar. je hebt zoiezo mooie resultaat geboekt maar je stats 80kg 184cm en deze pics, dan moet ik concluderen dat deze fotos een vertekend beeld van jou zijn dude. want je oogt hier gwn 90kg+ met die legte van je.

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

en op die foto ben je ook echt geen 55 kg. eerder 70

Niet anderhalf jaar.. van november 2012 tot december 2013. Ben pas in november begonnen met aankomen en trainen

70kg :roflol:

55kg geloof ik best. Alleen op die UB foto's zie je er echt veel zwaarder uit, benen daarentegen lijkt dan wel weer te kloppen.

Maak is een full body foto want zo gelooft niemand je dus.

ja srs.. 55 kg met 185 lig je volgens mij in de graf?! ik ben namelijk zelf mager geweest met mijn lengte van 179 en woog 72kg..

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

dat is dus 20kg vvm in 1 jaar. monster post ff je voedingsschema alsjewil

Goed bezig. Maar zou wel je vetpercentage in de gaten houden want die lijkt vrij hoog in de tweede pic.

Wat zijn je krachtstats?

ja srs.. 55 kg met 185 lig je volgens mij in de graf?! ik ben namelijk zelf mager geweest met mijn lengte van 179 en woog 72kg..

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Kijk is in m'n log, ik stond 196cm & 68kg (na avondeten).

gewichtstoename van 25kg is ook prima te doen (als je ziet hoeveel vet erbij zit). Foto's zien er alleen veel groter uit.

Zit op een andere pc en heb 'm nu niet bij de hand, maar die hou je tegoed!

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Goed bezig. Maar zou wel je vetpercentage in de gaten houden want die lijkt vrij hoog in de tweede pic.

Wat zijn je krachtstats?

bench 3x110
deadlift 8x140
squatten mag ik niet vanwege blessure, maar leg press is 5x310

dus bijna anderhalf jaar. je hebt zoiezo mooie resultaat geboekt maar je stats 80kg 184cm en deze pics, dan moet ik concluderen dat deze fotos een vertekend beeld van jou zijn dude. want je oogt hier gwn 90kg+ met die legte van je.

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

en op die foto ben je ook echt geen 55 kg. eerder 70

Sorry maar jij bent echt achterlijk. :roflol:

---------- Post added at 15:40 ---------- Previous post was at 15:39 ----------

Pfff bullshit .
Testoflesje van het forum nog niet gezien zeker ?
Die was iets van een 60 kilo op 2 meter ! ;) Nu 120/125 kilo als ik het goed heb.

Ziet er indrukwekkend uit. Wat voor blessure heb je waardoor je niet kan squatten? Ik ben namelijk van mening dat de squat juist de belangrijkste oefening is bij blessures.

Ziet er indrukwekkend uit. Wat voor blessure heb je waardoor je niet kan squatten? Ik ben namelijk van mening dat de squat juist de belangrijkste oefening is bij blessures.

3 pezen langs m'n knie zijn overbelast. Als dat genezen is wil ik weer rustig beginnen met squatten. Legpress doe ik nu ook maar op een laag gewicht.

super progresssie, ga zo door!

Gast, Dat noem jij mager?

Ik woog 56-57kg op 174 toen ik begon.. Dan zou ik ook dood zijn zeker of niet? :rolleyes:

OT: Goeie progressie, lijkt wel wat hoog in vp.

Hoe groot zijn je armen?

Sterk bezig als dit op 1 jaar is..
Keep It

Goede progressie, ga zo door :)

ik heb t vroeger gered met 62 kg op 1.90-1.95 :)

Dikke progressie, heb je meer pics van upperbody, misschien dat de belichting je hoger VP laat lijken?

Terug
Naar boven