Fitness Seller

Progressie..

3 pezen langs m'n knie zijn overbelast. Als dat genezen is wil ik weer rustig beginnen met squatten. Legpress doe ik nu ook maar op een laag gewicht.

Als je drie pezen overbelast heb zou ik juist de squats en front squats aanraden, gewoon lichte gewichten en erg de focus leggen op de uitvoering. Ik ben fysiotherapeut van beroep en laat bijna al mijn patiënten met knie/bovenbeen klachten squatten.
Succes met je herstel en ga zo door;)

• Topic Starter Topic Starter
Als je drie pezen overbelast heb zou ik juist de squats en front squats aanraden, gewoon lichte gewichten en erg de focus leggen op de uitvoering. Ik ben fysiotherapeut van beroep en laat bijna al mijn patiënten met knie/bovenbeen klachten squatten.
Succes met je herstel en ga zo door;)

Zal m'n best doen, dankjewel!

Heel goed gedaan! Geloof wel dat het waar is. Ik ben in december 2012 begonnen op 81.5 kg en woog in september 97 kg. Nu 93 met een lager vet percentage

Ik geloof hem wel hoor, je ziet ook aan die moedervlek op zijn borst. Hij is het wel degelijk.

Goed bezig.

55kg en 180 kan echt wel hoor! Zelf kom ook ook van zoiets.

Heel goed gedaan! Geloof wel dat het waar is. Ik ben in december 2012 begonnen op 81.5 kg en woog in september 97 kg. Nu 93 met een lager vet percentage

Dankjewel, lekker bezig!

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Ik geloof hem wel hoor, je ziet ook aan die moedervlek op zijn borst. Hij is het wel degelijk.

Goed bezig.

Thanks! Haha ja ik ben het inderdaad.. zijn alleen wat tattoos bijgekomen.

Zeer lang offline geweest, maar wou toch weer wat progressie fotos plaatsen.
Ik ben trouwens onlangs overgestapt op strongman training!

o03ytw.jpg

sncga8.jpg

Stats:
20j
1m85
93,7kg
4500 kcal

Laatst bewerkt:
55kg me reed man geloof je toch zelf niet. vriend van mij is kleiner en dunner en weegt nog meer.

Als je het niet gelooft dan niet joh! Ik heb iets van 2 jaar lang 55kg gewogen. Zie je niet hoe fucking dun ik was op die eerste foto?

Laatst bewerkt:
lol sommige zijn jaloers. Kom ook van 55kg en dan moet je dus zowat je gewicht verdubbelen hehe. Herriner me nog dat je toen al flink op weg was maar tof om te zien dat je nog verder progressie hebt gemaakt man! Wat zijn de krachtstats nu?

Terug
Naar boven