MuscleMeat

Proteïne shakes

Bezoekers in dit topic

Dan ga je naar een goede halal toko, prijzen zijn er ietjes hoger maar het verschil proef je wel dergelijk. Zelf haal ik alles bij de toko van groentes tot fruit, van vlees tot melk. Als je er heel vaak komt en leuk praatje maakt dan geven ze je ook nog eens goeie korting of goede kwaliteit eten

dit of direct bij de boer kopen ,zal zeker in kwaliteit schelen ,ik denk dat ik wel zal schrikken van het vlees van een "echte" kip in plaats van die volgespoten kilo knallers
 
dit of direct bij de boer kopen ,zal zeker in kwaliteit schelen ,ik denk dat ik wel zal schrikken van het vlees van een "echte" kip in plaats van die volgespoten kilo knallers

Laat me even weten wanneer je bent gaan kijken bij de boer direct en of je bent "geschrokken van het vlees van echte kip". Ik heb wel wat supplementen tegen de schrik.
 
Oow... ik dacht "gewoon de dingen bij hun naam noemen" ik deed dat net ook met "supplementen" en Jair vond dat leuk. Je moet zo'n schrikreactie ook niet onderschatten als je bij de boer echte kip ervaart. Niet iedereen komt daar zonder hulp weer uit.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
En wat als ik mijn koolvis en rijst ga blenderen net als BB_ en dan als een shake drink.
Krijg ik dan ook synthetische atomen en moleculen binnen?
 
Ik weet niet wat erger is, vroeger hadden we de Sport & Fitness en daarin stond een keer een "interview" met Vic Richards. Die werd in dat "interview" zogenaamd "gequoted" en hij zei ergens halverwege: "... het lichaam bestaat voor 60% uit water en voor 20% uit zout, dus als ik maar genoeg water drink en zout eet dan groei ik vanzelf...".
Bij het artikel een foto als deze en bij de lezers ging dat erin als koek.

index.jpg

Je zal maar net begonnen zijn met sporten en informatie zoeken en dit artikel voor je neus krijgen.
 
Je zal maar net begonnen zijn met sporten en informatie over whey zoeken en je leest dit topic waar volwassen ruzie maken over moleculen en atomen

Inderdaad, het zal je maar gebeuren :eek:
 
Dan ga je naar een goede halal toko, prijzen zijn er ietjes hoger maar het verschil proef je wel dergelijk. Zelf haal ik alles bij de toko van groentes tot fruit, van vlees tot melk. Als je er heel vaak komt en leuk praatje maakt dan geven ze je ook nog eens goeie korting of goede kwaliteit eten

En als je er minder vaak komt dan krijg je iets van mindere kwaliteit? Lekker dan.

Om Topic: Jwdoetookmee Zeg eens eerlijk... Jij komt hier alleen maar voor dit soort topics he? :roflol:
 
En als je er minder vaak komt dan krijg je iets van mindere kwaliteit? Lekker dan.

Om Topic: Jwdoetookmee Zeg eens eerlijk... Jij komt hier alleen maar voor dit soort topics he? :roflol:
Ze maken mn OV uurtjes wat minder onaangenaam.
Im here to educate. Huehue
 
En als je er minder vaak komt dan krijg je iets van mindere kwaliteit? Lekker dan.

Om Topic: Jwdoetookmee Zeg eens eerlijk... Jij komt hier alleen maar voor dit soort topics he? :roflol:

Huh weer een eigen wending dit verhaal. Die mensen maken hun prijzen zelf ze hebben geen vaste prijzen dus als je er vaker komt, gewoon beetje vriendelijk doet en veel koopt dan doen se echt wel iets van de prijs af, dat is mijn ervaring. Gewoon kwestie van proberen en zo brutaal zijn van ey kom op maak me daar een een leuk prijsje van ben vaste klant... Meestal doen ze dat wel hoor is mijn ervaring
 
Back
Naar boven