- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik hier de enige die de onderlinge haat van de diverse leden/bonden, naar elkaar toe, niet kan plaatsen?
Laat deze mensen lekker hun anabolenvrije toernooi houden, niemand verplicht een ander om hier aan mee te doen.
Iets met leven en laten leven..
huh?
Het Nederlands kampioenschap in België.
Wat een grap.
, waarbij ik spontaan eraan moet denken dat de beste stuurlui vaak aan wal staan.Ben ik hier de enige die de onderlinge haat van de diverse leden/bonden, naar elkaar toe, niet kan plaatsen?
Laat deze mensen lekker hun anabolenvrije toernooi houden, niemand verplicht een ander om hier aan mee te doen.

Een sport nog verder laten splinteren is niet goed voor een sport. Je ziet mensen toch ook niet hun eigen voetbal competitie starten omdat ze het oneens zijn met 2 regels? Een overkoepelende organisatie die langzaam goede verandering brengt is beter dan allemaal kleine splinterpartijen die maar wat aankloten.Ben ik hier de enige die de onderlinge haat van de diverse leden/bonden, naar elkaar toe, niet kan plaatsen?
Een sport nog verder laten splinteren is niet goed voor een sport. Je ziet mensen toch ook niet hun eigen voetbal competitie starten omdat ze het oneens zijn met 2 regels? Een overkoepelende organisatie die langzaam goede verandering brengt is beter dan allemaal kleine splinterpartijen die maar wat aankloten.
Ja waarom een andere organisatie als deze het meest professioneel is? IPF is verre van perfect, maar er zit wel een bestuur en organisatie achter die lichtjaren voor liggen op de WDFPF of andere organisaties. Zij organiseren bijvoorbeeld over heel de wereld competities i.p.v. de 22 landen waar de WDFPF een competitie organiseert. Ook zijn de IPF meets het meest strak en professioneel gedaan, wat laatst nog is bevestigd door de Kern open US lifters. Het enige wat de IPF in mijn ogen nog fout doet is dat er geen prijsgeld is op worlds waardoor we nog geen (semi-)professionele athleten hebben.Laat me raden…die overkoepelende organistatie is dan zeker de NPB/IPF, toch?
De arrogantie die de NPB/IPF uitstraald waarbij zij zichzelf als de enige ware bond ziet en het doet overkomen als of andere bonden voor “losers” zijn en de lifters aldaar voor spek en bonen meedoen spreekt boekdelen. Het drug-free principe is voor de NPB/IPF inderdaad een regel binnen een heel regelwerk, bij onze bond is dat de allerbelangrijkste regel, zelfs zo belangrijk dat het in onze naam staat (World Drug-Free Powerlifting Federation / Drug-Free Powerlifting Federation Netherlands). Derhalve hanteren wij ook een zero-tolerance beleid bij een positieve dopingtest en doen we dus geen half werk bij een overtreding van het dopingreglement.
Daarnaast was de WDFPF één van de 4 internationale powerlifting federaties die eind jaren ’80 bestond en zijn van mening dat de tijd nu rijper dan ooit is voor een Nederlandse tak. In NL zijn we nog een splinterpartij maar internationaal zeker niet!
Dan ben ik 10 jaar lang lid van de NPB geweest...ik heb geen "goede veranderingen" in het dopingbeleid gezien. Ik heb me altijd sterk gemaakt voor een strenger dopingeleid maar was "een roepende in de woestijn" en werd niet serieus genomen, integendeel men vond mijn opvattingen extreem en te fanatiek. Bij de WDFPF heb ik eindelijk het gevoel om aangekomen te zijn...voel me er helemaal thuis en draag dat graag naar buiten toe uit.
Ja waarom een andere organisatie als deze het meest professioneel is? IPF is verre van perfect, maar er zit wel een bestuur en organisatie achter die lichtjaren voor liggen op de WDFPF of andere organisaties. Zij organiseren bijvoorbeeld over heel de wereld competities i.p.v. de 22 landen waar de WDFPF een competitie organiseert. Ook zijn de IPF meets het meest strak en professioneel gedaan, wat laatst nog is bevestigd door de Kern open US lifters. Het enige wat de IPF in mijn ogen nog fout doet is dat er geen prijsgeld is op worlds waardoor we nog geen (semi-)professionele athleten hebben.
Als de WDFPF al zo lang bestaat waarom is die dan zo onbekend en klein? De website bijvoorbeeld ziet er niet echt top uit en ik kan geen live stream vinden van welke wedstrijd van jullie dan ook? Hoeveel lifters doen er eigenlijk mee aan jullie worlds? Ik kan op jullie site echt 3x niks vinden.
Het dopingbeleid is zeker niet perfect, maar het kost ook ontiegelijk veel geld en schaad je sport als je positieve athleten hebt, daardoor is wielrennen nu zo impopulair vergeleken met een paar jaar geleden. Mensen willen dikke lifts zien en geloven dat de persoon het 100% raw/natural doet. Laat ze toch genieten van de sport en de lifter zelf kiezen of hij zijn gezondheid op het spel wil zetten voor een sport. In mijn ogen ben jij ook een van de (weinige) extremisten die een extreem dopingbeleid wil, ik ben weer de andere kant en mij boeit het niet al zit de gehele concurrentie er vol aan.\
EDIT holy shit ik heb jullie europese uitslag gevonden dat zijn echt weinig lifters zeg, sommige klasses maar 1 of 2 lifters. http://www.wdfpf.co.uk/results/pdf/Results EC Power 2017.pdf
Ben ik hier de enige die de onderlinge haat van de diverse leden/bonden, naar elkaar toe, niet kan plaatsen?

Deze nieuwe bond kan alleen maar de sport eventueel versplinteren wanneer leden binnen de NPB behoefte hebben aan deze nieuwe bond. Dat zou eerder aan de NPB liggen die dan niet voldoet aan deze behoefte dan aan een nieuwe bond imo.
Deze nieuwe bond kan alleen maar de sport eventueel versplinteren wanneer leden binnen de NPB behoefte hebben aan deze nieuwe bond. Dat zou eerder aan de NPB liggen die dan niet voldoet aan deze behoefte dan aan een nieuwe bond imo.