Fitness Seller

Proviron , Femara , etc

firedsoul

Competitive Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m83
Ey ik wou ff weten welke ook al weer de IGF levels omhoog deed doen. Ik weet dat het proviron ze verlaagt maar welke verhoogde ze nou meer Femara en Airmidex? Ik weet de dat de meesten bij een kuurtje waar d-bol als kickstart in zit proviron gebruiken voor minder vocht maar werkt Femara net zo goed en is de prijs veel anders? (ik hoef natuurlijk geen eigelijke prijzen te horen hier wil alleen weten of ie veel hoger is). Alvast bedankt.

firedsoul zei:
Ey ik wou ff weten welke ook al weer de IGF levels omhoog deed doen. Ik weet dat het proviron ze verlaagt maar welke verhoogde ze nou meer Femara en Airmidex? Ik weet de dat de meesten bij een kuurtje waar d-bol als kickstart in zit proviron gebruiken voor minder vocht maar werkt Femara net zo goed en is de prijs veel anders? (ik hoef natuurlijk geen eigelijke prijzen te horen hier wil alleen weten of ie veel hoger is). Alvast bedankt.

Arimidex verlaagd, aromasin en femara verhogen IGF levels.
Femara heeft 2-3 weken nodig om goed te werken dus als je kuur met dbl begint moet je hier rekening mee houden.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry maar wat is aramosin? ik heb er nooit van gehoord is dat een ander word voor proviron ofsow? Ik kende alleen nog proviron , femara en airmidex. (en dat laat ik chlomid en nolva er ff tussenuit want dit is puur tegen vocht)/

firedsoul zei:
Sorry maar wat is aramosin? ik heb er nooit van gehoord is dat een ander word voor proviron ofsow? Ik kende alleen nog proviron , femara en airmidex. (en dat laat ik chlomid en nolva er ff tussenuit want dit is puur tegen vocht)/

Vriend, lees eerst ff wat meer op dit forum dan vindt je zelf antwoorden.

Wat je zegt is niet helemaal correct. Een kleine aanvulling.

Femara werkt direct maar heeft in het bloed een opbouwend effect welke afwijkend is van wat je op basis van de dosering en de halfwaardetijd zou verwachten. (factor 1.5 tot 2)
Dat wil zeggen dat bij gelijkblijvende dosering het femara/letrozol-bloedplasma niveau blijft stijgen tot ongeveer 2 tot 5 weken weken na inname van de eerste dosis. Dit terwijl het eigenlijk na een week al stabiel zou moeten worden met een halfwaardetijd van tussen 48 en 72 uur.

Daarom qua dosis relatief laag beginnen en indien nodig opvoeren.

Maar de werking begint dus direct!

hardgainers zei:
Arimidex verlaagd, aromasin en femara verhogen IGF levels.
Femara heeft 2-3 weken nodig om goed te werken dus als je kuur met dbl begint moet je hier rekening mee houden.

• Topic Starter Topic Starter
Elmo zei:
Wat je zegt is niet helemaal correct. Een kleine aanvulling.

Femara werkt direct maar heeft in het bloed een opbouwend effect welke afwijkend is van wat je op basis van de dosering en de halfwaardetijd zou verwachten. (factor 1.5 tot 2)
Dat wil zeggen dat bij gelijkblijvende dosering het femara/letrozol-bloedplasma niveau blijft stijgen tot ongeveer 2 tot 5 weken weken na inname van de eerste dosis. Dit terwijl het eigenlijk na een week al stabiel zou moeten worden met een halfwaardetijd van tussen 48 en 72 uur.

Daarom qua dosis relatief laag beginnen en indien nodig opvoeren.

Maar de werking begint dus direct!

Dankje maar zou je kunnen zeggen welk middel het best is om te gebruiken tegen vocht en oestregenen in een kuurtje waarbij je de eerste 4 weken dianabol neemt? Ik neem dus liever een middel die IGF niet verlaagt maar als het echt word aangeraden neemt ik het dus wel. Ik hoor veel dat proviron het beste is maar dit verlaagt dus wel de IGF levels met 24 procent.

Staar je niet blind op IGF-1. Femara en Aromasin (beide in kleine doseringen) zijn prima. Maar ook met Arimidex kun je prima werken. Proviron is minder krachtig maar geeft bij sommigen goede resultaten.

firedsoul zei:
Dankje maar zou je kunnen zeggen welk middel het best is om te gebruiken tegen vocht en oestregenen in een kuurtje waarbij je de eerste 4 weken dianabol neemt? Ik neem dus liever een middel die IGF niet verlaagt maar als het echt word aangeraden neemt ik het dus wel. Ik hoor veel dat proviron het beste is maar dit verlaagt dus wel de IGF levels met 24 procent.

Wat me nog niet helemaal duidelijk is.

Geeft armidex ook de hardere look en kwaliteit op de spier waar proviron voor zorgt ?

Het IGF-1 verhaal is in deze inderdaad niet belangrijk.
Bovendien zegt de ene studie dat IGF-1 verhoogd zou worden, tegen de andere die een verlaging aantoont......

Heb ook wel eens gelezen dat de verlaging van IGF-1 gepaard ging met een nog verdere verhoging van testosteron.
Het totaalplaatje geeft hetzelfde netto effect in spiermassa.

Proviron is een steroide, een dht. Arimedex een anti-oestrogeen dus een totaal andere stof welke ondere andere zorg voor minder vocht.

Zwier zei:
Wat me nog niet helemaal duidelijk is.

Geeft armidex ook de hardere look en kwaliteit op de spier waar proviron voor zorgt ?

elke anti-e verlaagt de igf spiegel, zij het in verschillende mate
verder zorgt bv test voor een verhoging van je igf spiegel dus staar je daar idd niet blind op

Terug
Naar boven