AndroidHealthClinic

PS 3, Wii of Xbox 360

Heb een xbox 360 en een wii
xbox is goedkoop en meer dan genoeg leuke games voor te kopen
wii heeft een minder aanbod aan leuke games, maar is vooral een console die ik opzet wanneer ik zin heb ff mario kart te spelen met wat vrienden..

Valt wel mee maar je moet wel een enorme beest van een pc hebben maar dan heb je ook wat, schijnt met alle details op max etc grafisch mooier te zijn dan de 360/ps3 versies.

Klopt PC op max ziet er beter uit dan de console versie. Staat een filmpje op www.gametrailers.com waar ze de PC met de 360 vergelijken.. alleen kan je de kosten beter niet vergelijken:) ze draaien hem met een HD4870X2 ;)

Valt wel mee maar je moet wel een enorme beest van een pc hebben maar dan heb je ook wat, schijnt met alle details op max etc grafisch mooier te zijn dan de 360/ps3 versies.

Ik denk niet dat je alle dingen op max moet zetten voor een mooier resultaat te hebben dan ps3/xbox360. Als ik een multiplatformgame speel op mijn pc (imac) dan kan ik aan consoleresolutie (1080x720?) al de rest op max zetten. Maar ik denk dat het bij gta4 anders gaat zijn, schijnt echt niet geoptimaliseerde schijt te zijn. dat filmpje waar Schaapiej naar verwijst happert constant bij de pc :(

Meestal is het zo: "ow ik koop een xbox want die is goedkoper en ik wil toch alleen maar spellen spelen, de rest boeit me neit" dan kan je beter xbox nemen. Wil je meer zoals blu-ray films kijken en hem vol proppen met films en muziek en gratis internet dan meot je een PS3 nemen. Klaar. :D

Ik denk niet dat je alle dingen op max moet zetten voor een mooier resultaat te hebben dan ps3/xbox360. Als ik een multiplatformgame speel op mijn pc (imac) dan kan ik aan consoleresolutie (1080x720?) al de rest op max zetten. Maar ik denk dat het bij gta4 anders gaat zijn, schijnt echt niet geoptimaliseerde schijt te zijn. dat filmpje waar Schaapiej naar verwijst happert constant bij de pc :(

Vet dat je een iMac hebt, ik heb een MacBook Pro. De resolutie van HD Ready is 1366x720 (720p) en Full HD is 1920x1080 (1080p) :D

Vet dat je een iMac hebt, ik heb een MacBook Pro. De resolutie van HD Ready is 1366x720 (720p) en Full HD is 1920x1080 (1080p) :D

hmm... het ging toch over xbox360/ps3/wii? en niet over een apple product:rolleyes:

OT:

ikzelf heb een xbox, alleen gekocht om de games, want games maken de console hea :D

Sowieso PS3 , Nothing beats the ps3.

Xbox gehad, maar ligt mij niet. Controler is niet relaxed, en de games maken de console zeker niet uitzonderlijk als je kijkt naar de ps3 en de games daar op :D

Xbox gehad, maar ligt mij niet. Controler is niet relaxed, en de games maken de console zeker niet uitzonderlijk als je kijkt naar de ps3 en de games daar op :D

euhm..

je koopt toch een bepaalde console omdat je de spellen daarop leuker vind dat op andere consoles, zoals een Xbox360 als je Halo goed vind en een PS3 als je Resistance goed vind?

niet mee eens, ik vind dat het goed helemaal persoonsgebonden is.

Ben content met mijn IMAC, vet scherm, mac os is a breeze, en ik kan er ook deftig op gamen. Ik weet dat ps3 en xbox 360 beweren full hd en hd ready te zijn, maar de meeste games draaien toch aan 1280x720? Ik gebruik die resolutie voor mijn pc games, en verder alles op max. Ik merk dat verschil aan resolutie toch niet als ik vanuit mijn luie zetel game. Er is tot nu toe maar één game die ik 1920x1080 en alles op het maximum kan zetten en dat is gears of war.

Meeste 360/PS3 games zijn native 720p. Om 1080p games te maken kost veel meer tijd en geld omdat je dan ook gelijk weer veel grotere textures enzo moet maken, correct me if I'm wrong.

Meeste 360/PS3 games zijn native 720p. Om 1080p games te maken kost veel meer tijd en geld omdat je dan ook gelijk weer veel grotere textures enzo moet maken, correct me if I'm wrong.

Volgens mij, ben zelf heel hard bezig met 3d beelden te maken, heeft moet je niet harder werken om een game in hogere resolutie te tonen, het is eerder een kwestie of de hardware het aankan dan dat het extra werk vereist.

Realtime 3d beelden waarvan de camera in en uitzoomt at will, decors voorbij zoomen, etc... profiteren sowieso van een hoge resolutie. Op een virtuele afstand van 2 meter ziet een 800x600 texture er mssn super uit, maar als je de camera dichter zet komen de blokjes te voorschijn. Hoe ver je in en uit kan zoomen op een texture heeft niets te maken met de resolutie van je beeldscherm.

heb zelf een xbox 360 vind het maar een k*t ding, en dan voral de controllers dinge kunne nergens tegen heb er al 3 gesloopt als ik weer een keer zin heb om te gamen sluit ik me ps2 wel aan die controllers zijn nie kapot te krijgen :D

Ben content met mijn IMAC, vet scherm, mac os is a breeze, en ik kan er ook deftig op gamen. Ik weet dat ps3 en xbox 360 beweren full hd en hd ready te zijn, maar de meeste games draaien toch aan 1280x720? Ik gebruik die resolutie voor mijn pc games, en verder alles op max. Ik merk dat verschil aan resolutie toch niet als ik vanuit mijn luie zetel game. Er is tot nu toe maar één game die ik 1920x1080 en alles op het maximum kan zetten en dat is gears of war.

Als je niet precies weet wat het verschil is tussen Full HD en HD Ready zie je geen verschil. Op kleine TVs zie je dat sowieso niet, tenzei je op 20cm van het scherm zit. :D

Heb ondertussen GTA 4 in huis voor pc, en eigenlijk draait hij ondanks alles wel beter dan console, wel op voorwaarde dat je de laatste drivers installeert. Ik draai alles behalve de maximum settings maar dat is niet erg. Rockstar heeft de settings van de console versie vrijgegeven, en daar zit ik aan dezelfde resolutie ver boven. Dus ook op pc is GTA 4 een killer!

Ik was gisteren eigenlijk vertrokken met de gedachte al een ps3 in huis te halen. In de winkel zag ik dan het demonstratiemodel fallout 3 spelen. Het zag er niet slecht uit, maar kwa shaders, aliasing, draw distance, reflecties... was het een wereld van verschil tov mijn pc. Opeens werd het nut om een ps3 te kopen me niet meer duidelijk en heb me dan maar GTA 4, dead space en prince of persia voor de pc aangeschaft. Ben ondertussen de laatste chapters van fallout aan het afwerken :)

Misschien herzie ik mijn mening eens killzone uit is. Want samen virtua fighter 5, soul calibur, mgs 4, god of war 3 en GT 5 kan dat de druppel zijn om me een console te kopen. Ondertussen hopen dat gears of war 2, fable 2 en res evil 5 ook naar pc komen :)

Heb me ook een eye tv besteld zodat ik mijn wii (en later ventueel ps 3) op mijn Imac kan aansluiten en tv kijken. Omdat de wii dan dicht in de buurt van mijn internet connectie staat, ga ik hem wsl dmv een korte kabel ook op het i'net aansluiten. Dus mensen die online willen wii'en moeten maar iets laten weten :)

Heb ondertussen GTA 4 in huis voor pc, en eigenlijk draait hij ondanks alles wel beter dan console, wel op voorwaarde dat je de laatste drivers installeert. Ik draai alles behalve de maximum settings maar dat is niet erg. Rockstar heeft de settings van de console versie vrijgegeven, en daar zit ik aan dezelfde resolutie ver boven. Dus ook op pc is GTA 4 een killer!

Ik was gisteren eigenlijk vertrokken met de gedachte al een ps3 in huis te halen. In de winkel zag ik dan het demonstratiemodel fallout 3 spelen. Het zag er niet slecht uit, maar kwa shaders, aliasing, draw distance, reflecties... was het een wereld van verschil tov mijn pc. Opeens werd het nut om een ps3 te kopen me niet meer duidelijk en heb me dan maar GTA 4, dead space en prince of persia voor de pc aangeschaft. Ben ondertussen de laatste chapters van fallout aan het afwerken :)

Misschien herzie ik mijn mening eens killzone uit is. Want samen virtua fighter 5, soul calibur, mgs 4, god of war 3 en GT 5 kan dat de druppel zijn om me een console te kopen. Ondertussen hopen dat gears of war 2, fable 2 en res evil 5 ook naar pc komen :)

Stond de PS3 daar op zo'n standaard demo-pod?
Wij hebben in de winkel ook zo'n unit staan en ik vind het beeld daar veel slechter dan bij mij thuis.. Als je het natuurlijk met de PC vergelijkt dan zijn de consoles altijd wat minder ;)

vroeger wel. tegenwoordig komen er bijna alleen console ports uit op de PC. Alleen Blizzard lijkt nog de moeite te nemen om noemenswaardige PC exclusives uit te brengen.

Idd, en ik vind dat goed ook :) Dan moet je ten minste niet om de 6 maand een nieuwe pc kopen om te gamen, nu houdt elke pc minstens zo lang als een console + altijd grafisch superieur (tenzij je uitgerust bent met hardware die minder is dan de console hardware).

Terug
Naar boven