- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het dan voor mij eventueel een goed idee om een eerste generatie via marktplaats te kopen? Of kun je dan beter voor de slim gaan. Dit alleen vanuit het oogpunt op betere hardware ik heb het geld gewoon om een nieuwe te kopen.

Gewoon een nieuwe kopen... Zo slecht is die slim nou ook weer niet hij doet wat ie moet doen.. Je kan eventueel kijken of je ergens wat extra garantie kan krijgen ipv een jaar
Die vriend van mij had er al 4 versleten en deed er niks geks mee.. Zette hem na het spelen altijd netjes uit maar telkens gingen die dingen stuk en net buiten de garantie. Dat ouwe ding van mij is staat soms dagen achter elkaar aan..ding weegt ook iets van 10 kilo ofzo![]()
klopt zijn eerste was ook dezelfde die ik ook had... Zijn flatscreen zat verkeerd gemonteerd en viel daarop.. Stukde slim is nog geen 4 jaar op de markt dus ik vind het knap dat hij er dan 4 buiten de garantie versleten heeft......
daarna steeds een nieuwe gekocht en allemaal stuk gegaan... Zal heus niet bij ieder gebeuren maar uit ervaring zeg ik gewoon dat de eerste modellen ps3 beter zijn.. En ik ben daar niet alleen in... Moet je alleen al eens goed naar die slim luisteren als je mw3 speelt ofzo dat ding maakt een kabaal en tikt als een gek.. Zal wel horen maar dat ding heeft echt moeite lijkt wel somsklopt zijn eerste was ook dezelfde die ik ook had... Zijn flatscreen zat verkeerd gemonteerd en viel daarop.. Stukdaarna steeds een nieuwe gekocht en allemaal stuk gegaan... Zal heus niet bij ieder gebeuren maar uit ervaring zeg ik gewoon dat de eerste modellen ps3 beter zijn.. En ik ben daar niet alleen in... Moet je alleen al eens goed naar die slim luisteren als je mw3 speelt ofzo dat ding maakt een kabaal en tikt als een gek.. Zal wel horen maar dat ding heeft echt moeite lijkt wel soms
Sony had ergens gezegd dat de console minstens 10j op de markt blijft, dus voor 2015 zal er geen PS4 komen. Gewoon halen dus.

Ik heb mijn ps3 na 6 maand verkocht. Ik koop binnenkort de xbox; dat is duurder dankzij...
How about nowees blij dat je de eerste generatie ps3 hebt die van 600 euro die heb ik namelijk ook... die dingen zijn oersterk en zijn kwalitatief veel beter dan die je nu krijgt... een vriend van mij heeft er al 4 versleten ofzo...ze overhitten vaak en dat soor bullshit
dus tip aan TS ps3 is echt top maar bewaar je aankoopbon goed