MuscleMeat

PS3 halen moeite nog waard?

Bezoekers in dit topic

Logisch... de ps3 loopt kwa hardware ver voor op de xbos360... dus de nieuwere spellen die uitkomen kunnen niet meer op de xbox360 draaien... vandaar dat ze met een vervanger moeten komen ;) ps3 kan nog wel tijdje mee...

---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 22:14 ----------



Zou ik ook zeggen als ik een xbox360 had.... lullig voor je:D

nee,ik ben realistisch,want ik heb een xbox360 en een ps3. dat jij gewoon een fanboy bent die niet verder kijkt dan zn neus lang is kan ik ook niks aandoen.
 
nee,ik ben realistisch,want ik heb een xbox360 en een ps3. dat jij gewoon een fanboy bent die niet verder kijkt dan zn neus lang is kan ik ook niks aandoen.

xbox is voor mietjes, klaar.
 
nee,ik ben realistisch,want ik heb een xbox360 en een ps3. dat jij gewoon een fanboy bent die niet verder kijkt dan zn neus lang is kan ik ook niks aandoen.

Als je zulke reacties ziet, gewoon negeren gozer. Serieus, ga er niet op in en heb lol met je consoles... :thumbup:
 
Die console war gaat toch nergens over.. heb net de graphics vergeleken. Als je moet gaan zoeken naar verschillen in details, en je pas na 20 sec iets kan vinden waar de xbox net iets meer detail geeft waar hebben we het dan over. Wanneer je in beweging bent merk je daar natuurlijk niets van. En wie weet scoort de PS3 op een ander vlak dan weer beter. Misschien wel op een punt waar de gebruiker er wel iets van merkt.
 
nee,ik ben realistisch,want ik heb een xbox360 en een ps3. dat jij gewoon een fanboy bent die niet verder kijkt dan zn neus lang is kan ik ook niks aandoen.

Beter negeren die ubertrieste fanboys, ging er ook weer eens op in maar dat fanboy gedrag is zo mega puberaal dat het sop de kool niet waard is. Alsof het ene ruk boeit op welke console je gamed, als je plezier beleeft aan een Wii met op zich achterhaalde graphics is dat toch ook prima. Net zo goed als gamen op een Xbox 360 of PS3 prima is, als je maar plezier aan hebt.
 
Ik weet niet of het al gepost is, maar eind 2012 komt er een nieuwe generatie consols aan. Iig de nieuwe van nintendo dacht ik, en ook de xbox 720.

Dit schijnen ingame graphis te zijn (of zo zou het er iig uit moeten gaan zien ingame):
http://www.youtube.com/watch?v=RSXyztq_0uM

Ik wacht zelf iig nog tot volgend jaar met de aanschaf van ee console :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Their finely tuned ears are capable of tuning out facts and others opinions. :thumbs:

@ Rob G

De Samaritan demo van Epic is idd ingame, maar dan wel draaiende op 3 GTX 580's. ;)
Laten we hopen dat de volgende generatie consoles daar een beetje bij in de buurt komen.
Wat een beelden he, Blade Runner meets Terminator! Wauw!
 
@ Rob G

De Samaritan demo van Epic is idd ingame, maar dan wel draaiende op 3 GTX 580's. ;)
Laten we hopen dat de volgende generatie consoles daar een beetje bij in de buurt komen.
Wat een beelden he, Blade Runner meets Terminator! Wauw!

Ja odd. Maar was bij de introductie van xbox 360 ook, werden de spellen ook gedraaid op aantal krachtige pc's. Zou iig wel vet ziin als het er daadwerkelijk zou uit gaat zien.
 
Back
Naar boven