MuscleMeat

Ps3 probleem

thomastog

Huge Freak
Waardering
649
Hey.

Ik wou net ff een potje Call of Duty gaan spelen, toen mn Ps3 opeens vastliep.
Paar keer opnieuw geprobeerd en iedere keer als ik Call of Duty opstart loopt hij op hetzelfde moment vast, en als ik dan ff GTA IV erin knal dan doet hij het wel gewoon.

Disc ziet er gewoon goed uit, heb een systeemupdate gedaan en nog steeds loopt hij iedere keer op hetzelfde moment vast.
Iemand enig idee waaraan dit ligt?

Bug in de systeem update misschien ?
Als dat kan.

Garantie nog?
Zo ja: meteen naar bart smit of sony fl*kkeren die hap!
Ben ik ook van plan als die van mij kuren krijgt.

al bij iemand anders met een ps3 geprobeerd?

kan je die cache niet clearen zoals bij de 360?

Nope, kan niet met PS3..

• Topic Starter Topic Starter
Garantie nog?
Zo ja: meteen naar bart smit of sony fl*kkeren die hap!
Ben ik ook van plan als die van mij kuren krijgt.

Dacht ik ook al aan, maar weet niet hoelang ik hem dan kwijt ben.

En aangezien er binnenkort 2 goeie games uitkomen wil ik die wel kunnen spelen.:o

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

kan je die cache niet clearen zoals bij de 360?

Heeft Ps3 niet.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

al bij iemand anders met een ps3 geprobeerd?

Ik ken niemand die ook een Ps3 heeft.:(

is sowieso altijd nog beter dan de xbox.
btw thomas, bij het adres dat ik je heb gestuurd via pm is mw2 maar 55 euro op reservering.
vind ik spot goedkoop voor een game die nog niet uit is en van deze kwaliteit.

btw thomas, bij het adres dat ik je heb gestuurd via pm is mw2 maar 55 euro op reservering.
Nie ****e met xbox360 jwz jonge :p hehe.. ik heb het gewoon niet zo op de ps3, vette console wel.. sterker dan de 360 ook.. maar toch is het iets dat me niet trekt

Had ik ook.
Maar ik heb me snor afgeschoren, me lul recht gezet en ben toch even de winkel in gegaan om mijn eerste playstation ooit te halen.
Tot op de dag van vandaag géén spijt van. Het is een kwestie van doen. Ps3 loopt echt zijn tijd vooruit.
(helemaal met 'kleine' kamer, HD tv + goede HDMI kabel)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zelf altijd de Playstation gehad, ligt hier zelfs ergens nog een Ps1 en een Ps2.:o
Xbox 360 vind ik altijd rare problemen hebben zoals die 'Ring of Death' en dat je ook per maand moet betalen om online te kunnen spelen.

Ps3 heb ik nog nooit problemen mee gehad en kan ik ook gewoon gratis online spelen, vandaar.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

In de winkel zou hij 60 euro kosten, maar hij is zowiezo altijd goedkoper op reservering geloof ik.
Dat adresje van jouw was alleen wat ver weg voor mij ook, kijk wel ff op bol.com anders.:p

Zal wel een fout in dat spel zijn. Ik zou ermee terug gaan naar de winkel.

Terug
Naar boven