- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Thx. Eens filmen volgende keer, eens zien hoe ze eruit zien xDToch een mooie highbar zou ik zeggendat ding is me zo wereldvreemd haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx. Eens filmen volgende keer, eens zien hoe ze eruit zien xDToch een mooie highbar zou ik zeggendat ding is me zo wereldvreemd haha
Zeker doen. Misschien ooit ook is een cyclus aan wijden of gwn consequenter integreren als back off set ofzoThx. Eens filmen volgende keer, eens zien hoe ze eruit zien xD
Ben ik van plan denk ik, voelde veel aangenamer qua pijntjes. Lijk ook meer te profiteren van stretch reflex in de hole. Wel gevoelig nu waar de barbell lag. Pijnlijk blauwe plek gevoelZeker doen. Misschien ooit ook is een cyclus aan wijden of gwn consequenter integreren als back off set ofzo

Ja beginners stijfheid heMan mijn hamstrings zijn stijf van die paar squats niet normaal! f**k zeg

Hamstrings stijf van squats? Vreemd, je gebruikt ze normaal nauwelijks tijdens een squat. Adductoren gebruik je wel serieus.Man mijn hamstrings zijn stijf van die paar squats niet normaal! f**k zeg
Jep deze zijn ook rip. Eigenlijk de gehele achterkant van mijn benen inclusief de binnenkant. Is echt leuk als ik naar het toilet moetHamstrings stijf van squats? Vreemd, je gebruikt ze normaal nauwelijks tijdens een squat. Adductoren gebruik je wel serieus.
glutes zijn al aan de iets betere kantLow bar squats targetten behoorlijk de hams, glutes en onderrug.Hamstrings stijf van squats? Vreemd, je gebruikt ze normaal nauwelijks tijdens een squat. Adductoren gebruik je wel serieus.
Volgens wat ik van Strongerbyscience.com vernomen heb zijn de hams veel minder betrokken dan altijd gedacht. De adductoren daarentegen véél meer dan men vroeger dacht. (check the linkLow bar squats targetten behoorlijk de hams, glutes en onderrug.
)Moet nog regelmatig hoesten. Zijn vooral nog kleine slijmpjes die loskomen en dus kriebelen. Neus zit ook nog wat verstopt, waardoor ik snel buitenadem ben. Ben ook nog redelijk moe eigenlijk, werk is ook super druk. Geraak niet echt in de groove.
Thx!
Merci. Ja gingen best vlot. Amper iets gedaan laatste 4 weken, en dips in super lange tijd al niet meer boven 20kg gedaan. Moet ik weer meer gaan doen