MuscleMeat

Contest Log Psycomantje's Contest log 2021

• Topic Starter Topic Starter
Zeker doen. Misschien ooit ook is een cyclus aan wijden of gwn consequenter integreren als back off set ofzo
Ben ik van plan denk ik, voelde veel aangenamer qua pijntjes. Lijk ook meer te profiteren van stretch reflex in de hole. Wel gevoelig nu waar de barbell lag. Pijnlijk blauwe plek gevoel :D

Man mijn hamstrings zijn stijf van die paar squats niet normaal! f**k zeg

Hamstrings stijf van squats? Vreemd, je gebruikt ze normaal nauwelijks tijdens een squat. Adductoren gebruik je wel serieus.
Jep deze zijn ook rip. Eigenlijk de gehele achterkant van mijn benen inclusief de binnenkant. Is echt leuk als ik naar het toilet moet :D glutes zijn al aan de iets betere kant

Hams idd minder stijf dan de rest altijd, maar stijfheid toch altijd nog degelijk aanwezig bij mij. Binnenkant been en quads zijn altijd naar de ratten. Mijn reet vaak ook haha :p in tegenstelling zijn de hams dan gematigd naar de ratten :p

Korte train weer.
Beetje deadlifts tot en met 170kg. Dan dikke lowback pump waardoor ik niet veel meer kon doen. Nog wat setjes pull ups gedaan met alle soorten grips. 8-10 reps

ja die onderrug kan een training maken en/of kraken. Ach je hebt weer wat gedaan, top ;)

Nog niet helemaal hersteld van je ziekte?

Nog niet helemaal hersteld van je ziekte?
Moet nog regelmatig hoesten. Zijn vooral nog kleine slijmpjes die loskomen en dus kriebelen. Neus zit ook nog wat verstopt, waardoor ik snel buitenadem ben. Ben ook nog redelijk moe eigenlijk, werk is ook super druk. Geraak niet echt in de groove.
Eind deze maand komt nog een heel drukke week dan train ik ook niet normaal. Dan is het een weekje 12-13u zwaar werken per dag.

Dus voor nu ga ik proberen die energie levels omhoog te krijgen door toch actief bezig te zijn. Maar ga me even niet focusen op serieus trainen en gains maken tot dan denk ik.

kwam toevallig eeen filmpje tegen van 4jaar geleden lol, 2de setje dips 5x40Kg. moet ik toch terug eens opbouwen xD

Squat (high bar)
1 x 160kg PR
4 x 140kg PR
4 x 120kg (beltless vanaf hier)
4 x 120kg

Bench press
1 x 120kg
4 x 100kg
4 x 100kg

Dips
10 x
5 x 10kg
5 x 20kg
5 x 30kg
6 x 40kg

De bar lag een tikje lager dan vorige keer merkte ik op, met de 120Kg setjes ietsje hoger gelegd nog

Laatst bewerkt:
Dips gaan nog vlot, lekker diep

Terug
Naar boven