Fitness Seller

Contest Log Psycomantje's Contest log 2021

• Topic Starter Topic Starter
Net bij dokter geweest. Vermoed een serieuze verrekking, gezien er geen blauwe plek of bloeduitstorting is.

Niet veel aan te doen. Raad aan dag of 3-4 te rusten. En dan terug beginnen sporten, op een rustig tempo en aanvoelen wat wel en niet lukt.

Weekje thuis van het werk gezien ik niet mobiel ben om te werken, en mijn pijnscheuten echt wel serieus hoog kunnen schieten.

Goed rusten dan!
Zakske chips en de zetel in? :p

Plan om vandaag onder de barbell te kruipen en wat uit te testen wat lukt en niet is in duigen gevallen. Deze middag wel aardige wandeling gemaakt. Wou beginnen met avond eten maken, stond er opeens een vriend met zijn vrouw aan de deur voor een 'deurbabbel'. Uurtje en kwartier later pas eten kunnen maken. Net klaar nu. Morgen dus echt wat recovery training doen.

Heb wel elke dag gewandeld, paar bw 3/4 squats gedaan, goed geslapen. Voelt toch al beter aan dan in het begin.

Rehab training 1​

Squat
8 x 20kg (RoM: 75-80%)
8 x 40kg
8 x 60kg
8 x 80kg
8 x 80kg

Bench press
1 x 120kg
3 x 120kg (@9 Solid pauzes)
2 x 120kg
2 x 120kg

Low incline bench + Lat Pulldown
6 x 60kg + 8 x 50kg
6 x 80kg + 8 x 55kg
6 x 90kg + 8 x 60kg

Eerste rehab training, ging best lekker.
Squats: 3/4 range of motion. Sommige reps pijngrens 3 +- en sommige pijnloos. Voelde dus ok maar voelde wel dat ik niet dieper kon/mocht.
Bench: ging lekker, kan archen maar durf nog niet teveel druk zetten.

Pauzes met dat gewicht. Nice one!

Waar zitten hier rehab getallen? :p of enkel last mee squats zkrs?

Dikke training!
Hehe thanks! Deadlift single was @6 ofzo. Easy dus, ging nog 215 doen. Maar voelde dat men onderrug niet netjes bleef, en beweging in de onderrug is wat me problemen bezorgd. En dat ik snel bij squat, vanaf ik net onder parallel ga, krijg ik wat butt wink en die beweging zorgt voor pijn. Dus zolang mijn rug netjes blijft is er niet echt een probleem. En bij deadlift kan ik die aardig houden :)

Moest normaal ook nog 3x3 deadliften na de 2x5. Maar voelde wel dat het genoeg was, begon wat irritatie op te treden.

Hehe thanks! Deadlift single was @6 ofzo. Easy dus, ging nog 215 doen. Maar voelde dat men onderrug niet netjes bleef, en beweging in de onderrug is wat me problemen bezorgd. En dat ik snel bij squat, vanaf ik net onder parallel ga, krijg ik wat butt wink en die beweging zorgt voor pijn. Dus zolang mijn rug netjes blijft is er niet echt een probleem. En bij deadlift kan ik die aardig houden :)

Moest normaal ook nog 3x3 deadliften na de 2x5. Maar voelde wel dat het genoeg was, begon wat irritatie op te treden.
Oke goed op t gevoel dus, top.

Okeej deze nacht amper geslapen omdat mijn rug een zeurende pijn gaf in elke positie. Veel draaien en keren en slecht gelegen en het lijkt een stuk erger geworden hierdoor.... tis echt in bepaalde posities. Ff foto posten met aanduiding waar de pijn zit.
Tijdens de squat (opwarming for f**k sake), hoorde ik een knap als ik uit de hole kwam. Scherpe steek, rep afgewerkt. Erna wat pijnlijk maar doenbaar. Vandaag een stuk slechter.
Werk afgebeld voor morgen (zie ik niet direct aangenaam verlopen als havenarbeider). En afspraak dokter, niet mijn vaste dokter waar ik bij wou omdat die echo kan nemen. Heeft vroeger al eens een scheurtje opgespoord zo. Maar tis in dezelfde praktijk dus komt wel goed.

Pijn zit op de rode stip obviously :p
20200126_194605~2.jpg
Heb juist dezelfde zeurende pijn maar langst beide kanten dan🙃

in

Terug
Naar boven