- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha das elke avond als ik niet moet werken. Actieve rust atm, morgen of overmorgen onder de barbell en kijken welke RoM ik relatief pijnvrij haal met welk gewicht
Thx! Welkom
That's the spirit!Actieve rust atm, morgen of overmorgen onder de barbell en kijken welke RoM ik relatief pijnvrij haal met welk gewicht
Jij ook man! Even herbronnen
Waar zitten hier rehab getallen?Rehab training 2
Deadlift
1 x 200kg
5 x 180kg
5 x 180kg
Pin bench press
1 x 120kg
3 x 115kg PR
3 x 110kg
3 x 110kg
of enkel last mee squats zkrs? Hehe thanks! Deadlift single was @6 ofzo. Easy dus, ging nog 215 doen. Maar voelde dat men onderrug niet netjes bleef, en beweging in de onderrug is wat me problemen bezorgd. En dat ik snel bij squat, vanaf ik net onder parallel ga, krijg ik wat butt wink en die beweging zorgt voor pijn. Dus zolang mijn rug netjes blijft is er niet echt een probleem. En bij deadlift kan ik die aardig houdenWaar zitten hier rehab getallen?of enkel last mee squats zkrs?
Dikke training!

Oke goed op t gevoel dus, top.Hehe thanks! Deadlift single was @6 ofzo. Easy dus, ging nog 215 doen. Maar voelde dat men onderrug niet netjes bleef, en beweging in de onderrug is wat me problemen bezorgd. En dat ik snel bij squat, vanaf ik net onder parallel ga, krijg ik wat butt wink en die beweging zorgt voor pijn. Dus zolang mijn rug netjes blijft is er niet echt een probleem. En bij deadlift kan ik die aardig houden
Moest normaal ook nog 3x3 deadliften na de 2x5. Maar voelde wel dat het genoeg was, begon wat irritatie op te treden.
Nice
hoe gaat het nog bij jou? Nog vollop muay thai of?Corona, alles dicht = rusten en roestenNicehoe gaat het nog bij jou? Nog vollop muay thai of?

Heb juist dezelfde zeurende pijn maar langst beide kanten dan🙃Okeej deze nacht amper geslapen omdat mijn rug een zeurende pijn gaf in elke positie. Veel draaien en keren en slecht gelegen en het lijkt een stuk erger geworden hierdoor.... tis echt in bepaalde posities. Ff foto posten met aanduiding waar de pijn zit.
Tijdens de squat (opwarming for f**k sake), hoorde ik een knap als ik uit de hole kwam. Scherpe steek, rep afgewerkt. Erna wat pijnlijk maar doenbaar. Vandaag een stuk slechter.
Werk afgebeld voor morgen (zie ik niet direct aangenaam verlopen als havenarbeider). En afspraak dokter, niet mijn vaste dokter waar ik bij wou omdat die echo kan nemen. Heeft vroeger al eens een scheurtje opgespoord zo. Maar tis in dezelfde praktijk dus komt wel goed.
Pijn zit op de rode stip obviously
![]()
WelkomHeb juist dezelfde zeurende pijn maar langst beide kanten dan🙃
in