Fitness Seller

Contest Log Psycomantje's Contest log 2021

Bezoekers in dit topic

Ow shit. Thanks voor de headsup, niet gezien.

Video (einde contest 26-04-2021 t/m 02-05-2021):
 
Dus nog 17 weken naar einde contest week... Dan kan ik ff 4 weken chillen op een iets meer BB gericht programma, en dan weer 13weken knallen vermoed ik? :p of is dat een slechte keuze?
 
Ik lees mee, succes!
Thx, welkom :) eerst komende maand word ff rustig wat reps knallen en wat meer asisst. Eventjes rustiger qua gewichten na 11 weken knallen. Na die maand gaan we weer 13 weken richting de meet!
 

4 week volume training - w1, t1​


Squat
6 x 100kg
6 x 120kg
6 x 130kg

Close grip incline bench
10 x 60kg
10 x 80kg PR
10 x 85kg PR

Split squat
12 x 37kg PR
12 x 47kg PR

Kneeling cable crunch
15 x 20kg
15 x 20kg

Pull up
10 x
10 x

Triceps cable pushdown
10 x 20kg
10 x 20kg

Dood. Gisterenavond / deze ochtend heel mijn garage opgeschommeld en gekuisd. Al mijn rekken met voorraad geleegd om te kuisen en dingen weg te gooien, alles afgewassen. Al mijn dumbells 5-40 uitgehaald, vloer eronder gekuisd en de dumbells allemaal afgekuisd en geborsteld welke nodig, ook de al de hand grepen ingesmeerd. Alles wat ik uit men garage kon zetten qua gym materiaal eruit... barbells geborsteld en ingesmeerd. Vloertje gestofzuigd en gedweilt en daarna alles terug naar binnen en ordelijk terug gezet. Volledig kapot hiervan eigenlijk, zeker gezien hoeveel gewicht ik versleurd heb
:p
elke dumbells toch zeker 3-4 keer moeten verleggen om uit te halen, alle kanten te proper te maken en terug te leggen. Maar alles is fucking netjes nu! Ooh is zalig om te zien en in te trainen zo proper en ordelijk haha.

Reppen is voorlopig nog dodelijk als je van zo een low reps komt!

-Squat: eerste keer sinds 'ik zou het echt niet weten hoe lang geleden' zonder knee sleeves. Was perongeluk eigenlijk, gene aangedaan en had schoenen al aan en wou ze niet meer uit doen haha.
-split squats: ok een stuk makkelijker dan bulgarians
:)
nog een beetje inschatten hoe en wat natuurlijk... 1 setje geskipt omdat ik serieus leeg aan het geraken was.
 
Nice job 😬
Ja zonder sleeves damm bij mij ook lang geleden. Kan niet meer zonder, al is het maar om niet meer aan die vroegere patella blessure te denken :p
 
Nice job 😬
Ja zonder sleeves damm bij mij ook lang geleden. Kan niet meer zonder, al is het maar om niet meer aan die vroegere patella blessure te denken :p
Ik eigenlijk ook niet :p Heb niet echt goeie knieen... ook heel smalle knieen, ik trek de small knee sleeves (overgevouwen) zo over men knieen zonder moeite :p Voelde enorm vreemd zonder sleeves tijdens de warm up en een beetje bangelijk haha xD Ze geven niet echt extra kilo's qua druk ofzo maar wel een mentale boost vooral omdat mijn knieen veel steviger en stabieler voelen ermee en lekker warm blijven :p
 
Ik eigenlijk ook niet :p Heb niet echt goeie knieen... ook heel smalle knieen, ik trek de small knee sleeves (overgevouwen) zo over men knieen zonder moeite :p Voelde enorm vreemd zonder sleeves tijdens de warm up en een beetje bangelijk haha xD Ze geven niet echt extra kilo's qua druk ofzo maar wel een mentale boost vooral omdat mijn knieen veel steviger en stabieler voelen ermee en lekker warm blijven :p
Nu ik buiten train is die warmte ook zeer gewenst :p straks deads.. Tegen dat de barbell warm is heb ik gedaan wrs
 
Phoh mijn beentjes zijn stijf vandaag! Die damn split squats.
 
Rogue echo bike vandaag.
15min. Waarvan 4 intervallen van 15sec.
2met armen en benen en 2 enkel benen.

Geen idee wat een goede wattage is qua normaal en interval maar in de interval haal ik 950watt, en 680 wanneer ik enkel benen gebruik (natuurlijk heb je dan wel geen hand steun)

Longen branden uit mijn lijf hierna xD
 

4 week volume training - w1, t2​


Bench press
5 x 100kg
5 x 110kg
5 x 115kg

Safety bar squat
10 x 97kg PR

Heel weinig energie vandaag... Super slecht geslapen maar weet niet waarom.

2uurtjes gaan wandelen vandaag met het vrouwtje.
Training ging echt niet, geen kracht en energie werd zo weggezogen.... Had vanbinnen de beef en buitenkant was aan het zweten.
 
Toch op iets aan het broeien dan. Rust pakken wanneer het kan dan.
 
Hopelijk voel je vandaag wat beter. Beterschap imo!
 

4 week volume training - w1, t3​


Conventional deadlift
6 x 140kg
6 x 160kg PR
3 x 180kg PR

Bench press
8 x 100kg
10 x 110kg PR
8 x 100kg

Pendlay row + Ab roller
12 x 60kg + 8 x
12 x 60kg + 8 x
12 x 60kg + 8 x

Cable tricep extention
15 x 15kg
15 x 15kg (overhead)

Goeie training!
-Deadlifts: Heb ik gisteren gedaan. Lekker lang geleden conventional. Bij 180kg 1ste rep duwde mijn belt zo verkeerd in mijn maag dat ik ff niet goed werd en het voelde alsof heel men maaginhoud eruit ging komen.... riem af en nog 2 reps gedaan maar bleh...
-Bench: Vandaag, snoeihard. Moest 3x8 doen, maar voelde zo goed dat ik die 10x110 wel wou knallen. Had RPE 10 verwacht maar niet dat het zulke harde grinder ging worden xD 8x100 erna was gewoon weer @7.

 
10 reps oee lekker :p
 
Back
Naar boven