MuscleMeat

Pump that Iron! Michiel's logje.

pumpingthatiron

Dutch Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Dag mede ijzervreters

Mijn naam is Michiel, 24jaar. Na heel veel gezaag van mijn kleinere broertje heb ik me dan toch laten overtuigen om lid te worden van dit forum. Toen ik de trainingslogjes sectie zag dacht ik dan ook: "waarom niet?".

Even wat uitleg over mij. Ik ben intussen 5 jaar bezig met trainen. Daarvan is 3 jaar echt intensief. Ik ben begonnen toen ik 19 jaar was, dit deed ik ter ondersteuning van mijn MMA trainingen. Na een jaartje of twee kreeg ik het 'bodybuilding virus' echter keihard te pakken en begon bodybuilding steeds meer te primeren op MMA. Nu train ik 3X per week in de gym en 2X per week op MMA, de MMA is dus naar de tweede plaats verschoven.

Ik zit nog steeds op school, ik studeer pedagogie. Daarnaast heb ik ook al een baantje, ik werk 2X per week in een café waar ik security doe.

Ik weeg momenteel ongeveer 90kg en sta op een 12%-13% vet denk ik. Ik ben 1m85 groot. Het is al een maandje geleden dat ik het heb laten meten (5 punts meting met HPM) dus het kan al wel wat omhoog zijn gegaan aangezien ik momenteel keihard aan het bulken ben :D

Mijn krachtstats zijn:

Bench press 1x110
squat: 5x135 (ik max nooit op de squat)
deadlift: 5x165 (ik max nooit op de deadlift)

Momenteel sta ik net op het punt om te beginnen met German Volume Training. Dit is een schema waar ik altijd een enorm grote fan van ben geweest, het heeft altijd heel veel gedaan voor mij.

Morgen volgt er een update van mijn eerste training op GVT!

Succes bro! Zoals ik gewoon ben van u zullen er zeker knaltrainingen volgen ;)

Ik volg u natuurlijk!

• Topic Starter Topic Starter
Logje gaat verder in het "supplementen log" topic!

Terug
Naar boven