Fitness Seller

Pumping Iron

• Topic Starter Topic Starter
eigenlijk moet je raw iron ook ff kijken, dan zegt ie dat dat van z'n pa gelul was en nog wat zaken die niet helemaal kloppen zet ie recht.

thanks! ga ik zeker doen! die stonden ook nog op de DVD maar op die erachteraan te kijken was het al te laat voor dus ga ik vandaag of morgen even doen :thumbup: thanks

Hele mooie, motiverende film. Een ware cult klassieker, omdat het voor de eerste keer inzicht gaf in de toen nog als undergound geldende scene van het bodybuilden. Ik moet niet veel hebben van de bodybuilders van tegenwoordig en de show die er omheen is, geef mij maar de wereld van het BBen zoals hij toen was: een groepje pioniers die samen trainen en ontzettend veel lol hebben...

vind ik ook

net dus de extra stukjes gekeken! waren ook echt vet!
dus als ik jou was zou ik niet alleen de film downloaden maar gewoon ff de dvd kopen want de extra stukjes zijn zeker de moeite waard :)

ik dacht dat die dvd bijna nergens meer te krijgen was

ik heb 'm geleend van mn coach.. ik was van plan 'm nog zelf te gaan kopen maar dat zit er waarschijnlijk dus niet in? ik ga gewoon goed zoeken bij free record shop en anders vragen of ze 'm kunnen bestellen :D

weet iemand waar je nog deze dvd orgineel kan kopen ofzo..
ik kan nergens op net vinden overal is die niet meer verkrijgbaar....
ik zou hem wel met nl ondertiteling willen ehbben

ciao ciao

bol.com heb ik hem ook gekocht en ook de film Hercules in new york van schwarzenegger, daarin is ie huge man ongelooflijk

hier kan je'm bestellen: Muscletotaal.nl

Pumping Iron Special Jubileum DVD

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meer informatie
De beroemdste bodybuilding film aller tijden, de film die de sport op de kaart zetten en van Arnold een giga ster maakte! Inclusief nooit eerder vertoonde beelden en een interview met Arnold 25 jaar later. Deze film mag niet ontbreken in je verzameling, dat is bijna heligschennis! Op DVD!

Prijs: € 28,-

bol.com heeft 'm niet meer zie ik, dus je zult hem inderdaad bij muscletotaal kunnen bestellen

bol.com heeft nog wel hercules in new york te koop voor geen geld (8 euro), voor de verhaal en filom hoef je hem niet te kopen gaat nergens over :D maar hij is huge man in die film! :eek: aanrader ondanks het verhaal

Meer informatie
De beroemdste bodybuilding film aller tijden, de film die de sport op de kaart zetten en van Arnold een giga ster maakte! Inclusief nooit eerder vertoonde beelden en een interview met Arnold 25 jaar later. Deze film mag niet ontbreken in je verzameling, dat is bijna heligschennis! Op DVD!

wtf ga beetje 28 euro neertellen voor die film. Volgens mij is ie bij de FRS voor een eurotje of 5 te halen.

Meer informatie

Wat een afzetters!:eek:

Ik heb hem een keer gekocht voor 5€ in een normale winkel:rolleyes:
Kan je die naam van de winkel alleen niet vertellen, te lang geleden.

Free Record Shop heeft ze nog wel eens liggen voor paar euro

free record shop?

dat zou mooi zijn, ik ga morgen maar eens kijken
Succes, maar te er maar niet op. Een vriend van me had een half jaartje terug het geluk hem daar voor 6 euro te zien liggen. Sindsdien heb ik vaak gekeken bij de FRS maar nooit geluk gehad

Succes, maar te er maar niet op. Een vriend van me had een half jaartje terug het geluk hem daar voor 6 euro te zien liggen. Sindsdien heb ik vaak gekeken bij de FRS maar nooit geluk gehad

maybe it's my lucky day ;) en anders vraag ik er gewoon naar

gehele DVD met Extra's is te bestellen via Bol.com !
Echt je 15 euries waard, iedere BB'er MOET dat thuis hebben!

Of je haalt em gewoon af van het internet;)

Voor mij is deze dvd de best motivatie die er is,ook de making off en de special features zijn top.Bedenk eens dat als ze met zn allen in de Gym trainen , dat zich daar gewoon alle toppers van toen in 1 ruimte bevonden en elkaar door dik en dun steunden en vrienden waren.Is vandaag de dag wel andere koek met de huidige pro's maar goed,zoek je motivatie ben je met Pumping iron meteen op de goede weg.Als het mij even tegen zit qua training of mijn dieet plant ik mn reet meteen voor de buis en bekijk ik de hele dvd,en ben altijd weer gemotiveerd!!

Terug
Naar boven