- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb 'm gedownload inmiddels, moet 'm met een boel andere films nog kijken![]()

??
Is dit projectie? voor mij is het gewoon warming up...

Hij probeert te vertellen dat je hersenen bij deze gekraakt en gebroken zijn![]()

Ok...ik heb het manifest niet kunnen vinden online...dus inhoudelijk kan ik er niet veel over zeggen. Behalve dan dat dit een passage eruit zou moeten zijn:
Er wordt dus geen partij in het manifest genoemd. Het geeft geen stem advies....en het roept op tot het respecteren van democratische waarden als mensenrechten en vrijheid van geloof....
En dus ga je als PVV kamervragen stellen omdat het zogenaamd anti-PVV zou zijn.
Kortom...
Als Partij Voor de Vrijheid vindt je dus dat oproepen voor mensenrechten, vrijheid van geloof en democratische waarden een AANVAL op jouw partij zijn...
Hmmm....daar hebben ze vast niet langer dan een paar minuutjes over nagedacht.
Niet alleen het signaal dat je hiermee geeft dat je dus NIET die waarden ondersteunt...anders zou je je niet aangesproken voelen...
Maar ook en vooral het feit dat je hiermee een maatschappelijke organisatie die gebruik maakt van het recht op vrijheid van meningsuiting dus de mond wil snoeren...
Niet alleen bewijs je dus dat je je aangesproken en aangevallen voelt door deze oproep....maar ook dat je dus inderdaad een partij bent die niet van plan is democratische rechten als vrijheid van meningsuiting te respecteren.
Het zegt en impliceert ook wat over je opvattingen over dat recht van vrijheid van meningsuiting...een punt waar je je als partij zo op voor laat staan...eigenlijk inhoudt dat jij alles mag zeggen, en anderen alleen maar iets mogen zeggen als ze het compleet met je eens zijn...
Volgens mij heb je dan het begrip vrijheid van meningsuiting niet zo goed begrepen....en als ze dan toch het woordenboek even doorbladeren...moeten ze misschien ook even bij de H van Hypocriet kijken...
![]()

haha. Pathetic.In 'rl' heb ik inderdaad ook de drang om mentaal luie halve garen te genezen, echt klappen heeft dit me nog niet opgeleverd. Wel veel vervelende stiltes, onsamenhangende e-mails/sms berichten en achteraf gejank bij mijn partner.
Moet wel zeggen dat ik de echt hopeloze gevallen (vaak ook de types waarmee je liever geen fysieke confrontatie aan gaat, gekken zijn nu eenmaal gevaarlijker dan door ratio gedreven personen) gewoon laat voor wat ze zijn, maar je begrijpt natuurlijk wel dat ik dat soort figuren meestal probeer te vermijden.
is toch al bekend de hypocrisie
zal wel de schuld van linkse kakkerlakken zijn![]()
Niet dezelfde, ok maar wel veel gelijkenissen.
En je moet meer trainen... en je niet zoveel bezig houden met intelect, ik vroeg namelijk niet om zo'n antwoord (niet mijn niveau). want je weet het is het 1 of het ander.
De PVV heeft ook linkse standpunten voor NEDERLANDERS en mensen die zich aanpassen aan nederland dus helemaal rechts zijn zeniet, wel wat betreft immigrantenen dat is hard nodig
.

Heb 'm gedownload inmiddels, moet 'm met een boel andere films nog kijken![]()
Off-topic, maar even zeggen dat deze film goed te pruimen is en er een 'heerlijke' horrorscene in zit van een griet in bad (niet wat je denkt). Geen hoog niveau maar wel leuk om te volgen.Deze heeft voorrang
Ik ben een echte horror liefhebber, deze staat wel heel hoog in mijn lijstje![]()
En jij de bij de G. De G van 'GET A LIFE MET JE ZIELIGE ANTI-PVV GEHUIL'.
Leuk je sarcasme te weerzien in elk topic waar je aan deeltneemd.
![]()
Wat een gekleurd stukje, waarom ondernemen die andere partijen dan niets?
Ik hoor dat vaak, maar hoe lang duurt zo'n wetsvoorstel en stemming nou echt als er eensgezindheid is? Een week? Maar er zullen wel partijen zijn die het gewoon niet aandurven wegens het trappen tegen de schenen van hun kiespubliekWellicht omdat er belangrijkere zaken spelen in Nederland.

Ik hoor dat vaak, maar hoe lang duurt zo'n wetsvoorstel en stemming nou echt als er eensgezindheid is? Een week? Maar er zullen wel partijen zijn die het gewoon niet aandurven wegens het trappen tegen de schenen van hun kiespubliek![]()