MuscleMeat

'PVV kan dertig zetels halen'

omg :roflol: Die verdienen toch een dikke negerlul in hun achterste, of niet dan:D
Steek die negerlul maar bij jezelf linkse hippie :rolleyes:

Wat de PVV aangaat vind ik het niet zo vreemd: autochtone jongeren maar ook bejaarden zijn het spuugzat al die overlast van allochtonen. En het feit dat grote steden helemaal worden overgenomen door allochtonen heeft natuurlijk ook een invloed, mensen pikken dit niet langer.

Peace man!

Die nazi girls is toch te verschrikkelijk voor woorden kom op. Ik vind een multiculturele samenleving wel vet eigenlijk. Exotische winkeltjes, buitenlandse invloeden in de keuken. (De Nederlandse keuken vind ik maar helemaal niks, misschien te verwend met de Zuid Amerikaanse invloeden in mijn familie:p)

Jammer dat een paar rotte appels het zo kunnen verpesten bij een grote groep Nederlanders. Perfecte voedingsbodem voor populisten als Wilders. Deze man maakt een hoop beloftes en belooft vooral gouden bergen. Iedere nieuwsflash weet die aandachtsgeile kaaskop weer een graantje publiciteit mee te pikken zijn met absurde uitspraken. Zijn maatregelen en actieplannen zijn alleen te simplisties voor woorden. Hoop verf, weinig wol. Ik ben het er mee eens dat er op een aantal punten absoluut iets moet gebeuren waar andere partijen gefaalt hebben. Alleen zie ik Wilders voorlopig nog niet met de gouden oplossing komen. :)

Ik vraga me af in hoeverre jij je in de plannen van Wilders hebt verdiept. Kijkt naar signature van Stillstrong: "Ignorance is a bliss"

PVV doet me ook ergens denken aan Het Simplistisch Verbond van Van Kooten & De Bie. Good old times:roflol:

edit: t*ring wat een spelfouten:roflol:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat de jeugd nog een verbazingwekkendde gezichten gaan trekken als GW z'n wil zou doorvoeren.

Ik zie de jeugd hangen in snackbars met een peukie en IPods met bliepjes, en lullen over barrecies en wat ze gaan verdien met welk werk.

Vroeg op, conditietraining, eenheid en werken, terug in de maatschappij tegen een schijtloontje erop los werken. Geen uitkering onder de 30.

Ik vind 't gewoon vreemd dat ik Geert nooit heb horen spreken over ouderen die het beter gaan krijgen, of ondernemers die mogen betalen wat ze willen. Terwijl dat toch ook echt PVV is.

Ik denk dat de jeugd nog een verbazingwekkendde gezichten gaan trekken als GW z'n wil zou doorvoeren.

Ik zie de jeugd hangen in snackbars met een peukie en IPods met bliepjes, en lullen over barrecies en wat ze gaan verdien met welk werk.

Vroeg op, conditietraining, eenheid en werken, terug in de maatschappij tegen een schijtloontje erop los werken. Geen uitkering onder de 30.

Ik vind 't gewoon vreemd dat ik Geert nooit heb horen spreken over ouderen die het beter gaan krijgen, of ondernemers die mogen betalen wat ze willen. Terwijl dat toch ook echt PVV is.

Jah en die dienstplicht zullen veel jongeren ook blij mee zijn.

Hij moet het vooral van zijn gebler over allochtonen hebben als er weer iets vreselijks is gebeurd. Dan denken de simpele zielen onder ons: ja, zie je wel! "Al die boetenlanders, daar komt niks goeds van" Zoveel mogelijk terugsturen en hoge hekken om ons nederige landje.

Grappige is, veel mensen vergeten dit ook net zo snel weer zodra een dergelijke nieuwshype weer voorbij is.

'PVV kan dertig zetels halen'

....

De PVV komt uit op achttien zetels,

ehm... 30 - 18 ... volgens mij komen ze nog 12 zetels te kort om 30 zetels te halen ... waar komen die 30 zetels vandaan ?

Vergeleken met PVV Wilders en Pim Fortuyn is Philip de Winter een doetje. Verhuizen naar Belgie lijkt me de enige optie voor buitenlanders.

Wilders is vooral gekant tegen moslims, mijn vriendin heeft denk ik weinig te vrezen van zijn ideeen.

Hahah ja en als er nu weer verkiezingen zouden zijn wordt het balkende 5:D

Hopelijk valt het kabinet nog 10 keer, krijgen we balkenende ''the ressurection'' en balkenende genisis:)

Leuk dat het begrip Moslim ook nooit in volledige taal begrepen wordt. Het is enkel een bekering en geloof, en geen ras of afkomst.

Toen ik vertelde eens aan een respecteerd Moslim in m'n omgeving vertelde dat ik geen varkensvlees nuttig, niet drink en een behouden leven prefereer zei die dat ik al zo'n 60% Moslim was. ;)

Vergeleken met PVV Wilders en Pim Fortuyn is Philip de Winter een doetje. Verhuizen naar Belgie lijkt me de enige optie voor buitenlanders.
Hoe kom je daarbij? Geloof me als je de Winter zijn zin zou geven, dus wat hij echt wilt, dan kom je minstens op niveau PVV uit. Alleen is het Vlaams Belang als partij wat zachter geworden, omdat ze meer stemmen willen aantrekken van minder extreme kanten.

Misschien is dat ook wel de botsing, de roekeloze Westerse wereld die maar graait en de overtreffende trap probeerd te bereiken, over elkaar heen zonder af en toe stil te staan.

Dat hadde ze allang moeten doen, de dicipline is tegenwoordig ver te zoeken. Ouders willen kinderen hebben & werken, zoiets werkt dus niet he. Kinderen komen uit school, der is nooit iemand thuis, gaan op straat hangen etc. Elk druk kind krijgt meteen de stempel adhd, vroeger waren het gewoon drukke kinderen maarja, krijgen weer medicijnen ervoor, hier zitten weer diverse bijwerkingen aan gebonden zoals depressies. Jongeren drinken ook veeelste vroeg drank gebruiken drugs, hebben geen geld daarvoor dus gaan weer jatten. En zo kan ik nog wel ff doorgaan....

Dan ga jij maar lekker naar de leger. Wat geeft jouw het recht om dat voor anderen te bepalen.
Alsof men ook geen discipline kan kweken zonder naar de leger te gaan, wat een onzin toch weer.

Ontopic: Dat zijn er 30 teveel.

Leuk dat het begrip Moslim ook nooit in volledige taal begrepen wordt. Het is enkel een bekering en geloof, en geen ras of afkomst.

Toen ik vertelde eens aan een respecteerd Moslim in m'n omgeving vertelde dat ik geen varkensvlees nuttig, niet drink en een behouden leven prefereer zei die dat ik al zo'n 60% Moslim was. ;)

Idd, mensen denken altijd bij het begrip moslim aan iemand met zwarthaar en bruine huidskleur.Een arabier dus.

Hoe kom je daarbij? Geloof me als je de Winter zijn zin zou geven, dus wat hij echt wilt, dan kom je minstens op niveau PVV uit. Alleen is het Vlaams Belang als partij wat zachter geworden, omdat ze meer stemmen willen aantrekken van minder extreme kanten.

Misschien wel ja, maar de Winter is volgens mij geen idioot.Ik zeg niet dat het ik het eens ben met zijn standpunten, zeker niet.
Maar hij brengt het gewoon anders dan Wilders, hij weet wat politiek is.

Maarja aan de andere kant hebben sommige mensen liever iemand die zegt wat een ander denkt ipv politiek gelul.

Misschien wel ja, maar de Winter is volgens mij geen idioot.Ik zeg niet dat het ik het eens ben met zijn standpunten, zeker niet.
Maar hij brengt het gewoon anders dan Wilders, hij weet wat politiek is.

Maarja aan de andere kant hebben sommige mensen liever iemand die zegt wat een ander denkt ipv politiek gelul.
Ze hebben gelijkaardige opleidingen genoten (hoger niveau) dus ze zullen beiden wel geen idioten zijn ;)

Alleen lijkt Wilders echt de oorlog te hebben verklaard aan de moslims/islam, terwijl De Winter vooral focust op criminaliteit door allochtonen en slecht beleid van traditionele partijen. De Winter is de laatste jaren idd 'fatsoenlijker' gaan praten, maar dat was ooit wel eens anders...

Ik denk dat Nederlanders trouwens altijd wat sneller zeggen wat ze denken, wat meer rechtuit zijn dan Belgen.

Wilders is te ambiteus op korte termijn, een succesvolle dictator of geestelijk leider schroeft z'n extremisme exact gelijkmatig op met de groei van z'n aanhang.

Daarvoor moet je veel ingetogener zijn dan je werkelijke doel in je verre achterhoofd, omdat je anders in een te vroeg stadium op tegenwind stuit en nooit ver genoeg kunt reiken om zoveel macht in de politiek te krijgen met vingers op de TV, politie en leger.

Terug
Naar boven