Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Steek die negerlul maar bij jezelf linkse hippie
Wat de PVV aangaat vind ik het niet zo vreemd: autochtone jongeren maar ook bejaarden zijn het spuugzat al die overlast van allochtonen. En het feit dat grote steden helemaal worden overgenomen door allochtonen heeft natuurlijk ook een invloed, mensen pikken dit niet langer.
Ik geloof dat hij in de peilingen uitkomt nu op 32 zetels. Dat zijn er alweer 6 minder dan een tijdje terug. Maar nog steeds meer dan in 2007![]()
Mochten er nu vervroegde verkiezingen komen, dan komt hij boven de 30 uit.
Instant 30 zetels inderdaad.Omdat de problemen waar het volk zich aan ergert weer vrij actief in de media zijn;
Geen verantwoording en draaien in de politiek (irak)
Marokkanen zijn weer volop in de media
Dat jochie is net 19 en volgt eigenlijk helemaal niets, leest geen krant of serieuze nieuwssites en is nergens maatschappelijk bij betrokken. Prima ventje verder maar MTV, BNN en zijn collega's in de bouw zijn letterlijk zo'n beetje de enige bronnen van aktualiteit waarmee hij in aanraking komt.
valt me van je tegen dat je je met dat soort plebs inlaat Klaas.

Instant 30 zetels inderdaad.
Prima onderbouwd kerel.
valt me van je tegen dat je je met dat soort plebs inlaat Klaas.
Ik krijg zo de indruk dat een steeds groter deel van het kiesvee doorkrijgt dat Wilders inderdaad maar wat schreeuwt en tegenstellingen in de hand werkt, zonder met praktische oplossingen te komen maar ik kan het verkeerd hebben. We zullen zien.
Een aardige anekdote misschien wat als je het mij vraagt wel enigszins de situatie beschrijft. Ik zat van de week naar dat debat te kijken en ik had vanwege omstandigheden een buurjongen op visite.
Dat jochie is net 19 en volgt eigenlijk helemaal niets, leest geen krant of serieuze nieuwssites en is nergens maatschappelijk bij betrokken. Prima ventje verder maar MTV, BNN en zijn collega's in de bouw zijn letterlijk zo'n beetje de enige bronnen van aktualiteit waarmee hij in aanraking komt. Ik zat dus naar dat debat te kijken en die jongen verveeld zich natuurlijk de klere, heeft geen flauw idee waar het over gaat en ik wil het hem ook niet kwalijk nemen. Totdat Geert even goedkoop uithaalt, dan klapt hij verrukt in zijn handen en mompelt dingen als "haha zo dan!" en meer van dat soort uitkramingen, gewoon zeggen waar het op staat!
Dit is waar Wilders het van moet hebben. Ik weet niet of mijn buurjongetje over tien jaar nog steeds op dezelfde manier zit te klappen maar het grootste deel van het volk waarvan de PVV het moet hebben heeft zich nooit veel verder ontwikkeld dan die fase.
Heerlijk altijd, de linkse kliek die het "volk" dat op de PVV stemmen onderontwikkeld noemen en laag opgeleid.
Vaak Groenlinks stemmers, jij ook toevallig?
Groenlinks: "We moeten met oplossingen komen voor de integratieproblemen. Taal en onderwijs."
*Ondertussen hangen ze helaas verkiezingsposters op in het Turks. Tjah, welke taal bedoelt onze vredelievende Halsema dan?*
Wat een failure.
Denk dat het vrij goed in evenwicht is tussen die twee qua potentiële schadelijkheid.Je zal mij niet zo snel op GL zien stemmen maar ik zie liever Halsema als premier dan een of andere dolle hond die het heeft over met scherp schieten, kopvodden, deportaties en de zogenaamde wil van het volk. Die Wilders is veel schadelijker voor de Nederlandse cultuur, onze normen en waarden dan een op het moment niet geheel geslaagde integratie van bepaalde bevolkingsgroepen.