MuscleMeat

Race naar 250kg deadlift

Momenteel zit ik op 200.

zeg tjok

Kun je mij op 235kg zetten:)

• Topic Starter Topic Starter
Good stuff!

Tijdens mijn traditionele eindejaars max-poging van vandaag heb ik 225kg van de grond getrokken.. no belt, no straps. Laatste poging een paar maanden terug was 210kg. Die 250 lijkt me een heel mooi streven voor komend jaar! Ik wil dan ook graag mee doen met deze race.

Svensson, 1×225kg heffing des doods, bodyweight 89kg.

Thanks!

Laatst bewerkt:
1x230 gehaald,240 gefailed(was al boven de knie)

ik ga zometeen voor 235 of 240... ik laat het vanavond weten of het gelukt is

240 achieved :D

Netjes :)

ik doe ook mee :) 210kg @ 148kg bw

-90. 210 .1rm

count me in

Laatst bewerkt:
Ik sta op 225!

haal mij maar van de lijst. 250 is nog jaren verwijderd, realistisch gezien

ow, stond er niet eens bij :x (dacht dat ik me wel had aangemeld hiervoor )

Laatst bewerkt:

Nice!

Is misschien een persoonlijke voorkeur, maar ik zou zelf beginnen met de heupen iets lager zodat je wat meer legdrive erin kunt gooien. Nu lijk je te beginnen met je benen bijna gestrekt en je bovenlichaam parallel aan de grond, zodat bijna alles uit je onderrug moet komen.

Maar hoe dan ook, je hebt de 240 binnen dus gefeliciteerd!

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

haal mij maar van de lijst. 250 is nog jaren verwijderd, realistisch gezien

Yo wat is dat voor een instelling bro... Een paar maanden geleden lukte 210kg me nog met pijn en moeite en eergisteren ging de 225kg de lucht in. Gewoon door er keihard specifiek op te trainen. 250kg klinkt inderdaad nog ver weg, ben ik met je eens, maar je moet het in kleine stapjes zien. Iedere maand een paar kilo extra op die stang en gewoon volhouden. Vooral niet teveel maxen, dan put je jezelf alleen maar uit.. Hou de reps op 3 of 4 minimaal en vooral op snelheid trainen, heeft mij tenminste goed geholpen.

ik ben realistisch, sta al meer dan een half jaar op 215, 220 meerdere keren kansloos gefaald. Ik heb m'n log teruggelezen en natuurlijk kan het altijd beter qua training, maar m'n trainingen van het afgelopen jaar waren over het algemeen gewoon goed qua intensiteit/volume en frequentie, dus ik trek m'n realistische conclusie.. 225-230 kg over 1-1,5 jaar is een realistischer doel. Ik merk dat het alleen maar teleurstellend werkt als je (vrijwel) onbereikbare doelen voor jezelf stelt, voor mij is dat wel zo.

Laatst bewerkt:
ik ben realistisch, sta al meer dan een half jaar op 215, 220 meerdere keren kansloos gefaald. Ik heb m'n log teruggelezen en natuurlijk kan het altijd beter qua training, maar m'n trainingen van het afgelopen jaar waren over het algemeen gewoon goed qua intensiteit/volume en frequentie, dus ik trek m'n realistische conclusie.. 225-230 kg over 1-1,5 jaar is een realistischer doel. Ik merk dat het alleen maar teleurstellend werkt als je (vrijwel) onbereikbare doelen voor jezelf stelt, voor mij is dat wel zo.

sorry frank... still not buying it. ik weet zeker dat jij half 2011 250 kan pullen.

geld er op zetten?

@ het dik gedrukte: doe het is de RTS way... dat staat volgens mij haaks op wat je nu doet (vooral de volume fases)

Terug
Naar boven