XXL Nutrition

Race naar 250kg deadlift

Ik heb voor aankomende jaar al wat aanpassingen gedaan in mijn schema:
  • elke week powercleans
  • elke DE training 2-3 sets 8 rep deadlifts
  • elke week zware (pin)gm's
  • Bijna geen opbouw naar 1RM's meer op de ME oefening maar 2x2x, 2x3x,3x3x
  • Geen zware deadlift repouts

Als ik voor m'n 25e dan geen 220 heb getrokken ga ik RTS doen (8 febr).

Ik blijf nog steeds fanatiek trainen en blijf zoeken naar manieren om vooruit te gaan. Maar dan nog m'n bovenstaande post klopt wel, als ik m'n trainingen en progressie vergelijk met de rest van het PL-fora (en vergelijk met m'n OH) is m'n progressie op LB gebied niet denderend. Terwijl m'n trainingen (al zeg ik het zelf) gewoon goed waren.

Laatst bewerkt:
mmmmm het hangt er maar net vanaf met wie je je meet... ik denk dat we allemaal vinden dat onze progressie te traag gaat... anyhow, mooi strijdplan

enne wtf 25 al.. ouwe bok ;)

• Topic Starter Topic Starter
Probeer 'es 2x per week te deadliften.

2x pw opwerken naar een max single? Dat zal mij eerder overbelasten dan helpen. Zelfs na 2-3 weken 1x p/w zwaar deadliften leidt al tot neurologische overtraining. Ik deadlift al 6-7 jaar... heb al wat kunnen experimenteren.

Ik probeer nu wel elke week te deadliften (naast speedpulls), alleen de ene week ME deadlift en andere week gewoon deadlift op 8 reps.

Laatst bewerkt:
2x pw opwerken naar een max single? Dat zal mij eerder overbelasten dan helpen. Zelfs na 2-3 weken 1x p/w zwaar deadliften leidt al tot neurologische overtraining. Ik deadlift al 6-7 jaar... heb al wat kunnen experimenteren.

Ik probeer nu wel elke week te deadliften (naast speedpulls), alleen de ene week ME deadlift en andere week gewoon deadlift op 8 reps.

Deadlift eens onder je 100% van de max 1rm. Dus niet opwerken naar een 1rm.

Hou dit eens 8 weken vol. Dus train tussen de 70 a 90% van je 1rm.

Gisteren aanval gedaan op 240, kwam niet eens los van de grond :rolleyes:

met een dubbel 220 zou dat toch wel moet lukken sanca

met een dubbel 220 zou dat toch wel moet lukken sanca

Zat in't koppeke ook niet zoals het hoort, vertrouwen was er nog niet ;)

Ik zit met platform deadlift nu op 210, ik ga er nog een tijdje mee door tot ik ook 230 van een platform trek en dan ga ik nog eens maxen op convential deadlift

Laatst bewerkt:
doe jij squat en deadlift zwaar in de zelfde week ?

2 x 220 = 240?

Monster low rep genen dan.

Deadlift eens onder je 100% van de max 1rm. Dus niet opwerken naar een 1rm.

Hou dit eens 8 weken vol. Dus train tussen de 70 a 90% van je 1rm.

Ja dat ben ik ook van plan:

Ik heb voor aankomende jaar al wat aanpassingen gedaan in mijn schema:
  • elke week powercleans
  • elke DE training 2-3 sets 8 rep deadlifts
  • elke week zware (pin)gm's
    [*]Bijna geen opbouw naar 1RM's meer op de ME oefening maar 2x2x, 2x3x,3x3x
  • Geen zware deadlift repouts

Ik wil nu de ene week een zware squat (box, full of onder par) doen (2x2,3x3 oid) en andere week zware deadlift (/rackpull). En dat elke week afwisselen.
Verder elke week GM's, hypers, pullthroughs, speedboxsquat, speedpulls en op de 'squatweken' een 2x8x deadlift.

*EDIT* ow ik zie nu dat je tussen 70 en 90% bedoeld..hmm dat zou ook nog kunnen idd. Ik zal volgende week beginnen met 3x3-5x 192,5

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik bedoel niet 2x pw opwerken naar een max. Speedlifts + een opbouwen naar een 5 rep-max op een variant.

damn leon heel netjes !
Ik hoop op februari dan heb ik em ook !

sterk leon :thumbs:

Netjes Leon!

Terug
Naar boven