XXL Nutrition

Race naar Captain of Crush (Crushing Grip)

Bezoekers in dit topic

Zo ver ben ik nog niet.
 
Je hebt alleen een toezegging dat hij je kan gaan helpen?
 
Heb wat weten vast te leggen.

Welke site gebruiken jullie voor te uploaden? Of is hierbij een youtube account fijner?

Net 1 getest, maar als ik de link bekijk de video erg slecht over.
 
Je hebt alleen een toezegging dat hij je kan gaan helpen?

We zitten in een groep samen, en ik heb zijn DVD gekocht.
Die Amerikanen willen overal geld van maken... ;)
Verder niks bijzonders ofzo hoor.
 
Allemaal easy. Wat is je offhand, links of rechts?
Denk dat jij ook makkelijk een No Set of Table No Set met deze kan doen.
Ik neem ze nu op als een PS in de lijst.

Krijg je de #2 ook dicht?
 
Links is mijn offhand.

Ik zal de verschillende technieken ook proberen, kijken hoe dat verloopt.

#2 nog niet geprobeerd, zodra die lukt dan laat ik het wel zien.

Ik moet wat fanatieker worden met grippers vandaar dat ik "in" ben hiero :)
 
Update: gisteren de 250 van HG gesloten...(geen filmpje gemaakt daar het hier niet "meeteld" )...deze kreeg ik toen ik hem pas had niet gesloten en heb er verder ook niets meegedaan (het is dus niet zo dat de veer inmiddels wat "slapper" is geworden). Daar ik echter inmiddels werksetjes met de 2.0 van CoC doe (3x6) heb ik de 250 van HG gisteren nog eens met suc6 geprobeerd. Heb goede hoop (zolang ik geen bleussures krijg) de 2.5 van CoC dit jaar nog te sluiten (heb nog ruim 5 maanden de tijd).
 
Mooie progressie. HG gripper tellen wel mee wanneer de kracht ervan is gemeten.
Ik heb na mijn kleine onderarm flexors blessure ook de grippers weer opgepakt. Hoop over niet al te lange tijd de #2 te sluiten.
 
Laatst bewerkt:
Mijn grippers collectie tot nu toe.
De laatste 2 grippers zitten op 155 en 186.
De Vulcan (V2) kan je verstellen van een guide (35) tot ongeveer een CoC#3 (150).

2b2q9w.png
 
Valt me toch een beetje tegen dat na bijna 5 maanden zo weinig leden grippers boven de #2 sluiten. Niet dat ik deze momenteel sluit, komt wel natuurlijk.
Zeker als je in het forumrecord topic kijkt hoeveel claims er liggen dat ze een #2.5 sluiten. Echter zijn 90% van die claims nooit ondersteund door beeldmateriaal. En als ik de regels bekijk en Daster erover spreek dan geeft hij zelfs aan dat het CCS closes moeten zijn om in die recordlijst te worden opgenomen.

Grippers - CreditCard set en handles moeten elkaar raken.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/forumrecords-148631/
Of zou deze CCS regel achteraf aan de lijst zijn toegevoegd, want dan worden de claims natuurlijk een heel stuk geloofwaardiger.

Ik geloof eerlijk gezegd weinig van deze claims, een #2.5 CCS is gewoon een zeer zware close.
En als ik in dit topic ook zie dat deze prestaties tot op heden nog uitblijven, zou dat misschien komen omdat hier wel beeldmateriaal getoond moet worden?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij sportfood de 0.5 en 1 besteld, eens zien [emoji14]
 
Valt me toch een beetje tegen dat na bijna 5 maanden zo weinig leden grippers boven de #2 sluiten. Niet dat ik deze momenteel sluit, komt wel natuurlijk. Zeker als je in het forumrecord topic kijkt hoeveel claims er liggen dat ze een #2.5 sluiten. Echter zijn 90% van die claims nooit ondersteund door beeldmateriaal. En als ik de regels bekijk en Daster erover spreek dan geeft hij zelfs aan dat het CCS closes moeten zijn om in die recordlijst te worden opgenomen. Grippers - CreditCard set en handles moeten elkaar raken. http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/forumrecords-148631/ Of zou deze CCS regel achteraf aan de lijst zijn toegevoegd, want dan worden de claims natuurlijk een heel stuk geloofwaardiger. Ik geloof eerlijk gezegd weinig van deze claims, een #2.5 CCS is gewoon een zeer zware close. En als ik in dit topic ook zie dat deze prestaties tot op heden nog uitblijven, zou dat misschien komen omdat hier wel beeldmateriaal getoond moet worden?

Het topic loopt al 7.5 jaar en 11 mensen claimen een 2.5 gesloten te hebben. Klinkt mij niet heel ongeloofwaardig in de oren.
 
Vandaag bij sportfood de 0.5 en 1 besteld, eens zien [emoji14]
Suc6 man, hou ons op de hoogte.
Het topic loopt al 7.5 jaar en 11 mensen claimen een 2.5 gesloten te hebben. Klinkt mij niet heel ongeloofwaardig in de oren.
Dat geef ik zelf ook aan in mijn post, maar het gaat hier specifiek om de CCS regel. Ik heb maar 1 CCS close gezien en dat is die van Chewie. Het filmpje van matthieu toont aan dat Daster de CCS regel later aan de lijst heeft toegevoegd, dat is namelijk een close vanuit een deepset en toch staat deze in de lijst. De close van matthieu blijft hoe dan ook zeer sterk. http://www.youtube.com/watch?v=KB4LlHAiYyc

Verder is er vlgs mij in dat topic geen enkel filmpje te zien van overige closes (alleen een post van leden die vermelden dat ze deze gesloten hebben). Bij die vermeldingen geeft ook niemand aan dat het een CCS close was. Het is imo wat vreemd om in een lijst achteraf de CCS regel te plaatsen terwijl deze gripper vrijwel zeker niet zo gesloten zijn (zie filmpje matthieu). Kortom de #2.5 closes vanuit een deepset zijn daardoor een heel stuk geloofwaardiger zoals ik eerder aangaf.

Verder zijn deze claims niet in 7,5 jaar tijd geplaatst, deze zijn vrijwel allemaal rond het jaar 2008/2009 gemaakt. Dat was ook de tijd dat ze hier een hype waren. Tijdsbestek was duidelijk een stuk korter.

Ik zie trouwens dat override ook in de lijst staat. Ik ben benieuwd of hij kan aangeven of hij destijds de #2.5 met een CCS gesloten had.
 
Ik krijg de 0.5 dicht voor 3-4 reps. Heb nooit met die dingen gewerkt, hoe en hoeveel dagen trainen jullie met deze?

ik dacht aan om deze aan te sluiten bij me upperbody workouts, 3 setjes tot failure en wanneer ik de 12 herhalingen haal naar de #1 gaan, ga ik de goeie kant op? Haha ik hoor het graag
 
Netjes, krijg je de #1 ook dicht?
Momenteel doe ik een high rep dag (10x5) een dag 5x5 en een 3x5 dag in een week.
Maar daarvoor heb je verschillende grippers nodig om het zwaarder te kunnen maken.
 
Grip gaat goed vooruit. Vandaag voor het eerst reps gedaan met mijn GHP4. Allemaal vanuit een deepset.
GHP4x2 PR
GHP4x2
GHP4x2
GHP4x3 PR
GHP4x4 PR

De #2 close zal niet lang meer duren.
 
Iemand die hier zijn #2 wilt verkopen? Zoek een #2 van 102lb.
 
Back
Naar boven