XXL Nutrition

Race naar Captain of Crush (Crushing Grip) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hard man, dit is sterk!
Ook hoe langzaam je die set uitvoert, vet.
Hoe zit het met je deepset werk? Heb je grippers zwaarder dan de #2.5?

Train je ook links trouwens? Zie namelijk nog geen offhand van je in de lijst staan.
 
:thumbs:
Hard man, dit is sterk!
Ook hoe langzaam je die set uitvoert, vet.
Hoe zit het met je deepset werk? Heb je grippers zwaarder dan de #2.5?

Train je ook links trouwens? Zie namelijk nog geen offhand van je in de lijst staan.


Ik las je eerdere post, (nadat ik een berichtje van je kreeg via 'gripboard'),
over al die COC 2.5 claimes en dat je er niet zo erg in geloofde.

Ik werd natuurlijk direct getriggerd en na een hele dag van verhuizen (nieuw huis!) kon ik het s'avonds laat, niet laten om een filmpje te maken

Door het hele verhuizen gedoe, doe ik de laatste maanden geen volledige gripper sessies meer.
Wel pak ik af en toe de 2.5 en knijp deze van koud af aan als 'single close' dicht.
Ik lijk zelfs iets progressie te maken op deze manier, maar vooral is het belangrijkste dat ik geen knijpkracht verlies!

Dan kom ik automatisch op je volgende vraag over de 'Deepsets'. Daar ben ik niet echt mee bezig, maar nu moet ik weer een stap hoger en zal ik voor het close gedeelte van de 'sweep' toch wel deepsets moeten doen.

Je vraag over mijn linkerhand! Deze train ik wel, maar minder serieus en mede omdat er een pijntje zit al enige tijd. Dit pijntje is gekomen door het setten voor de rechterhand.
Ik heb links geen max pogings-resultaat voor je, maar voor elke single rep met rechts, doe ik er 1 met mijn offhand en dat is altijd de COC 2 TNS (close natuurlijk!).

OK!, tot zover! Ik ga weer verhuizen en verbouwen!:thumbs:
 
Suc6 met het verhuizen en verbouwen. Daar kun je altijd sterke handen bij gebruiken. ;)
Maar was de #2.5 nu de zwaarste gripper in je bezit? Voor de weg naar de #3 certificering zul je een stapje zwaarder moeten gaan. Het gat tussen de #2.5 en 3 is best groot. Maar met een CCS @2.5 denk ik dat je al flink op weg bent.
Dinsdag worden mijn Beefbuilder grippers verstelbaar gemaakt. Dan kan ik het hele gebied van een #2 tot een #3.5 verstellen in iedere sterkte die ik nodig heb.
Als je eens in de buurt bent kan je eens kijken wat je precies nodig hebt voor de volgende stap.
 
Maar was de #2.5 nu de zwaarste gripper in je bezit? Voor de weg naar de #3 certificering zul je een stapje zwaarder moeten gaan.

Dinsdag worden mijn Beefbuilder grippers verstelbaar gemaakt. Dan kan ik het hele gebied van een #2 tot een #3.5 verstellen in iedere sterkte die ik nodig heb.
Als je eens in de buurt bent kan je eens kijken wat je precies nodig hebt voor de volgende stap.

Mijn grippers: / 1.5 / 2 / 2.5 / 3 / 3.5 /

Verstelbaar gemaakt? Is dat de handvatten in en uitschuifbaar maken met zo'n inbusje? Hoe krijg je de handvatten los van de veer?

Als de handvatten verstelbaar zijn krijg je wel een andere 'Range of Motion' krachts verdeling door de torsion veer.

Bedankt voor het aanbod om langs te mogen komen, maar ik woon een eindje uit je buurt.
Ik weet precies wat ik nodig heb voor de volgende stap, dat is namelijk meer knijpkracht!;)
 
Het ging niet door, komende dinsdag als het goed is. Grippers zullen precies zo werken als alle normale grippers zoals een CoC.

Vandaag eindelijk mijn #2 (107lb) gripper gesloten. Zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Wat stabieler worden in deze closes en dan komt er een filmpje.
 
Ik gebruik de 2.5 vooral om tns te oefenen. Wanneer dit sneller en beter gaat dan op deze video, dan zal ccs #3 ook met meer vertrouwen gaan lukken.
[Link niet meer beschikbaar]


Ouwe Rammer: super close! perfect gecontroleerde ccs, top!
 
Ik gebruik de 2.5 vooral om tns te oefenen. Wanneer dit sneller en beter gaat dan op deze video, dan zal ccs #3 ook met meer vertrouwen gaan lukken.

Ik zie nog iets ruimte tussen de poten volgens mij! ;)
lukt de #3 al wel met ccs?
 
Het ging niet door, komende dinsdag als het goed is. Grippers zullen precies zo werken als alle normale grippers zoals een CoC.

Vandaag eindelijk mijn #2 (107lb) gripper gesloten. Zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Wat stabieler worden in deze closes en dan komt er een filmpje.

Zijn je grippers al verstelbaar gemaakt?

Filmpje #2?
 
Zijn je grippers al verstelbaar gemaakt?

Filmpje #2?
Beide helaas nog niet. Ben weer iets te enthousiast geweest en moest weer wat rust nemen met de grippers. Hoop binnenkort een filmpje te maken.
Ombouwen hoop ik volgende week te kunnen doen.
 
True, ik zal een betere plaatsen tzt. Mijn 3'en beginnen op 148, voor mij nu echt te veel voor ccs. :)
 
Zijn je grippers al verstelbaar gemaakt?

Filmpje #2?
Ze zijn nu verstelbaar. Is goed gegaan en erg blij mee. Je kunt ze verstellen van -1mm tot 10mm montage diepte. Krachtbereik zal tussen de 105lb ~ 185lb liggen. Omgerekend zit dat op alles tussen de IM#2 en net iets zwaarder dan een IM#3.5. Dikke shit dus. :D

w9xls7.png

11sz5as.png

2q8n7z6.png

24l3j9i.png
 
Ze zijn nu verstelbaar. Is goed gegaan en erg blij mee. Je kunt ze verstellen van -1mm tot 10mm montage diepte. Krachtbereik zal tussen de 105lb ~ 185lb liggen. Omgerekend zit dat op alles tussen de IM#2 en net iets zwaarder dan een IM#3.5. Dikke shit dus. :D

Hoe heb je ze uit de poten kunnen krijgen?

Ik heb je meetresultaten ook even bekeken en dat ziet er geweldig vloeiend opeenvolgend uit!
een mooie verbetering en de mogelijkheid tot gerichter trainen als resultaat!

Vergeet er niet mee te trainen, want ze zijn niet voor de sier! :flexbiceps:
 
Hoe heb je ze uit de poten kunnen krijgen?

Ik heb je meetresultaten ook even bekeken en dat ziet er geweldig vloeiend opeenvolgend uit!
een mooie verbetering en de mogelijkheid tot gerichter trainen als resultaat!

Vergeet er niet mee te trainen, want ze zijn niet voor de sier! :flexbiceps:
Vrij eenvoudig. Met een stalen staaf van 3mm de veer pen eruit getikt en dan komen ze zo los.
Is wel de bedoeling, doe mijn best.
 
Klopt!, er wordt getraind denk ik!:lifter:
 
Ok maar wel wat weinig pr's in dat geval. :(
 
Yup dankzij de peesontsteking.
 
Back
Naar boven