- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hard man, dit is sterk!
Ook hoe langzaam je die set uitvoert, vet.
Hoe zit het met je deepset werk? Heb je grippers zwaarder dan de #2.5?
Train je ook links trouwens? Zie namelijk nog geen offhand van je in de lijst staan.

Maar was de #2.5 nu de zwaarste gripper in je bezit? Voor de weg naar de #3 certificering zul je een stapje zwaarder moeten gaan.
Dinsdag worden mijn Beefbuilder grippers verstelbaar gemaakt. Dan kan ik het hele gebied van een #2 tot een #3.5 verstellen in iedere sterkte die ik nodig heb.
Als je eens in de buurt bent kan je eens kijken wat je precies nodig hebt voor de volgende stap.

Ik gebruik de 2.5 vooral om tns te oefenen. Wanneer dit sneller en beter gaat dan op deze video, dan zal ccs #3 ook met meer vertrouwen gaan lukken.

Het ging niet door, komende dinsdag als het goed is. Grippers zullen precies zo werken als alle normale grippers zoals een CoC.
Vandaag eindelijk mijn #2 (107lb) gripper gesloten. Zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Wat stabieler worden in deze closes en dan komt er een filmpje.
Beide helaas nog niet. Ben weer iets te enthousiast geweest en moest weer wat rust nemen met de grippers. Hoop binnenkort een filmpje te maken.Zijn je grippers al verstelbaar gemaakt?
Filmpje #2?
Ze zijn nu verstelbaar. Is goed gegaan en erg blij mee. Je kunt ze verstellen van -1mm tot 10mm montage diepte. Krachtbereik zal tussen de 105lb ~ 185lb liggen. Omgerekend zit dat op alles tussen de IM#2 en net iets zwaarder dan een IM#3.5. Dikke shit dus.Zijn je grippers al verstelbaar gemaakt?
Filmpje #2?

True, ik zal een betere plaatsen tzt. Mijn 3'en beginnen op 148, voor mij nu echt te veel voor ccs.![]()
Ze zijn nu verstelbaar. Is goed gegaan en erg blij mee. Je kunt ze verstellen van -1mm tot 10mm montage diepte. Krachtbereik zal tussen de 105lb ~ 185lb liggen. Omgerekend zit dat op alles tussen de IM#2 en net iets zwaarder dan een IM#3.5. Dikke shit dus.![]()

Vrij eenvoudig. Met een stalen staaf van 3mm de veer pen eruit getikt en dan komen ze zo los.Hoe heb je ze uit de poten kunnen krijgen?
Ik heb je meetresultaten ook even bekeken en dat ziet er geweldig vloeiend opeenvolgend uit!
een mooie verbetering en de mogelijkheid tot gerichter trainen als resultaat!
Vergeet er niet mee te trainen, want ze zijn niet voor de sier!![]()
Vrij eenvoudig. Met een stalen staaf van 3mm de veer pen eruit getikt en dan komen ze zo los.
Is wel de bedoeling, doe mijn best.