XXL Nutrition

Race naar Captain of Crush (Crushing Grip)

Training van grippers is momenteel
Zondag Zwaar
Woensdag of donderdag 3x5 lichtere gripper

Vandaag even snel in 25min
2x6x #1 R/L
2x5x #2 R/L
2x2x # BB Super Master R/L
1x1x #3 R/L

Rechts #3.5 op 2 a 3mm dicht :(
Links #3
REchts weer #3.5 dit keer een cm ofzo gemist :/
Links #3

R: repout #3 5x en 6e op 1 mm
L: 6x beefbuilder super master

Tussen elke set door 10reps met expand your hand bands

George, doe jij naast je standaard grip werk met de grippers en de bands ook nog extra onderam werk voor de flexoren en extensoren?

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe nu veel ander gripwerk erbij maar merk dat daardoor mijn crushing grip stagneert.

Nee ik doen en heb nooit wrist curls gedaan...

Mijn nieuwe speelgoed is eindelijk binnengekomen. :D
De GHP's zijn echt mooi, argressieve knurl aan de duim zijde bij vingers een minder argressieve knurl.
De 4 en 5 zijn perfect, zitten precies rond het gemiddelde wat ze moeten hebben. Alleen de 6 valt wat tegen, valt 10lbs lager uit. Grippers net boven de 130 zijn schaars had ik begrepen. Zal nu vergelijkbaar zijn met een CoC 2.5 verwacht ik.

foto.jpg

Mooi speelgoed Mark. Heb je ze zelf gemeten, of is dat voor je gedaan?

Mijn griptraining van gisteren

2x5xTrainer R/L
5x#1 R/L
5x#1.5 (waarvan 4 no close) en 5x#1.5 R
5x#1.5 (allemaal no close) en 5x#1.5 R
Repout:
6x#1 L en 8x#1.5 R

Die no close reps zaten er bizar dichtbij, dus hoop dat dit verbeterd de komende weken. Rechts blijft op een goed niveau, waarbij 8x#1.5 rechts een behoorlijk PR is. Binnenkort maar weer eens een filmpje schieten met de #2 die wel goed en duidelijk is.

Mooi speelgoed Mark. Heb je ze zelf gemeten, of is dat voor je gedaan?

Heb ze door cannonpowerworks laten raten. Vrijwel alle metingen in de wereld worden hieraan gerelateerd. Is een begrip in de gripwereld.

Ik heb tevens zelf een ratingssysteem laten maken. Ik ga eerst dit systeem ijken via deze GHP grippers. Kijken of ik op zelfde waardes uitkom. Daarna ga ik al mijn grippers raten. Ben echt benieuwd waar mijn coc's op uitkomen.

Gisteren meteen wat gedaan. De GHP 4 is een ideale gripper momenteel. Zit met 96lbs precies tussen een coc #1.5 en #2 in. Zit ongeveer 1cm before close.

Gelukkig toon je na de close de gripper waardoor je kunt zien dat het een 2.5 is. In het begin zag je het duidelijker maar de gripper verdween uit beeld. ;)

Sterk hoor. Ik neem hem op als een PS close.
Op naar de #3. :D

next up is cc close als ik het goed heb ?
de 3 moet toch echt een keer gaan lukken
poging gedaan na een paar closes op de 2.5 maar de 3 bleef goede halve cm openstaan :(
blijf het erg blessure gevoelig grapje vinden

edit :
zijn de eenheden in de eerste post niet verkeerd trouwens ?

Voor de ranking mag je ook block sets doen. Dat kan je helpen op te werken naar een ccs.
0,5cm open met een #3 is echt sterk. Wanneer je tegen de #3 aanloopt gaan de stappen soms erg hard. Je weet namelijk niet hoe sterk nu precies een gripper is of je moet deze raten.

Bij cannon pre-raten ze ook grippers. Daar hadden ze onlangs 200 gepre-rate. http://cannonpowerworks.com/collect...ts/grip-strength-equipment-pre-rated-grippers Getallen links in de lijst zijn lb. Zoals je ziet zijn de grippers tussen de 130 en 150 heel snel verkocht omdat dit de grippers zijn die perfect zijn als tussenstap naar een ironmind certificering.
Wanneer ik in de buurt van de 3 kom ga ik daar weer eens shoppen.

Laatst bewerkt:
f**k echt mooie close, vlgs mij sneller dan je vorige.
Wat was het block nu 33 of 35mm?

Net effe na gemeten!
precies 33mm (kinderspeelgoed!)

Goed idee om exact het aantal mm in de lijst op te nemen, zo krijg je wat meer filmpjes en kun je jezelf makkelijker omhoog werken, ook in de ranglijst!

Oh shit wat een kut dag om te crushen...

BB supermaster ging al zwaar.
#3 soort van straphold gedaan 10sec ofzo ?!
#3 2reps met rechts 3e fail
afgesloten met 20reps #2 beide handen...pfff

Oh shit wat een kut dag om te crushen...

BB supermaster ging al zwaar.
#3 soort van straphold gedaan 10sec ofzo ?!
#3 2reps met rechts 3e fail
afgesloten met 20reps #2 beide handen...pfff

HaHa jij hebt makkelijk praten!

Ik ben onderweg en wie weet ooit!:cool:

Close inderdaad. Welke rating heeft je 7?

We moeten is een grip meeting houden...ben benieuwd naar al die verschillende grippers ..

Terug
Naar boven